ASYSTENT PLANISTY Mielec oferta pracy Samdex Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: ASYSTENT PLANISTY
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w przygotowywaniu planów produkcyjnych krótko i dłogoterminowych,pomoc w monitorowaniu planów produkcyjnych,pomoc w planowaniu i optymalizacji stanów magazynowych wyrobów, przewidywanie zagrożeń w realizowaniu planów produkcyjnych
Data publikacji: 2016-04-06
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Samdex Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 9, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc w przygotowywaniu planów produkcyjnych krótko i dłogoterminowych,pomoc w monitorowaniu planów produkcyjnych,pomoc w planowaniu i optymalizacji stanów magazynowych wyrobów, przewidywanie zagrożeń w realizowaniu planów produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PLANISTY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: planista produkcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, umiejętność wnikliwej analizy przewidywania, umiejętność pracy w zmianiającym sie środowisku, umiejętność pracy pod presją czasu i pracy własnej, umiejętność , umiejętność pracy w zespole, znajomośc pakietu MS OFFICE, wykształcenie średnie lub wyższe
Nazwa pracodawcy:
Samdex Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 9, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mailowy:samdex.praca (at) gmail.com z dopiskiem stanowiska na jakie aplikuje dokumenty aplikacyjnepraca na jedną zmianę od 8.00-16.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
Data dodania oferty pracy: 06.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa zleceń w transporcie międzynarodowym
"Green Way Transport" - 2016-03-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie przetargów, obsługa klientów, przyjmowanie, wysyłka korespondencji i przesyłek, wystawianie faktur i paragonów, prowadzenie biura, obsługa urządzeń biurowych.
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Zamość (lubelskie)
Efektywna sprzedaż produktów, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży, wsparcie klienta.Praca na jedną zmianę od 8-16.Wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętej sprzedaży.
SAMDEX sp z o.o. - 2018-03-02 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż towarów, współpraca z wietnamskimi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łowicz (łódzkie)
Tworzenie szaty graficznej z apomoca programów koputerowych we współpracy z rosyjskkojęzycznym informatykiem, współtworzenie reklamy ukierunkowanej na rynek wschodni, obrabianie i modyfikowaie materiału zdjęciowego n apotrzeby projektu. Jedna zmiana, umowa o dzieło: 1 szata graficzna: 500 zł min. 8 szat/ miesiącMiejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska 43/44sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Pełnienie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków, uczestnictwo w wycieczkach.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
Przedsiębiorstwo Willdo Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. księgowości do oddziału we Wrocławiu Iwinach. Obowiązki: formalno rachunkowa kontrola dokumentów, ewidencja dokumentów kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola rozrachunków z klientami i dostawcami, dysponowanie i rozliczenie kasy, rozliczanie podróży służbowych, kilometrówki, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel, współpraca z biurem rachunkowo kadrowym, wsparcie w bieżących pracach biurowych.Oferty CV ( mile widziane w języku angielskim) wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl
Willdo Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa zleceń spedycyjnych; buodwanie relkacji z klientami; wycena transportów
Verocargo Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-13 - Cieszyn (śląskie)
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawienie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
APLITT S.A. - 2017-05-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
-przestrzeganie zasad bhp i ppoż,-pomoc w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi,-pomoc w sprawowaniu opieki nad dziecmi,-pomoc w prowdzeniu zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych,-pomoc w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi,-pomoc w opiece nad dziećmi w świetlicy szkolnej,-wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły i jego zastepcę
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Parczew (lubelskie)
wprowadzanie faktur do programu księgowego, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Wykonywanie projektów i ich uzgadnianie, zakres sporządzania dokumentacji projektowej: projekty budowlane i wykonawcze: (obliczenia, rysunki, schematy, opisy techniczne, etc.). Międzybranżowa koordynacja projektów. Ocena poprawności rozwiązań budowlanych i technologicznych. Ścisła współpraca z innymi projektantami branżowymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi Auto CAD, REVIT, MS Office. Znajomość podstawowych zagadnień branży. Opracowywanie projektów budowlanych. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. Doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań. Dokładność, rzetelność i terminowość. Czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt telefoniczny (32-200-01-81) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: biuro (at) terrabud.pl
TERRABUD PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Węgrów (mazowieckie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa pojazdów samochodowych i inne prace w warsztacie samochodowym
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klientów chińskich, pakowanie produktów
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Jarosław (podkarpackie)
nauka prowadzenia dokumentacji osobowej pracowników, w tym przygotowywanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy, rozwiązaniem umowy o pracę oraz przebiegiem stosunku pracyprowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym wniosków urlopowychprzygotowanie skierowań na badania wstepne, okresowe i kontrolne oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich pracownikówarchiwizowanie dokumentacji kadrowejsporządzanie informacji zgłoszeniowej i wyrejestrowującej do ZUS pracowników i zleceniobiorcówobsługa programów łatnik, Symfonia, StreamSoft
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych, obsługa klientów
Adrian Głąbała - 2016-06-03 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Asystent wychowawcy świetlicy szkolnej.Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne.
Szkoła Podstawowa Nr 2 - 2016-10-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
j.w
ECOCAR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w czynnościach opiekuńczych, wychowawczych, edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zamość (lubelskie)
obsługa klientów biura w zakresie kwestii organizacyjnych oraz informacyjnych, informowanie klientów o szczegółach oferty biura, umawianie klientów na odbiór dokumentów księgowych, egzekwowanie dokumentów finansowych od klientów biura, zapewnienie porządku i organizacji w dokumentach klientów, wypełnianie formularzy oraz prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa poczty elektronicznej oraz odbieranie telefonów, prowadzenia kasy i wystawienie dokumentów księgowych
"SKORPION" Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)