ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ(PRACA W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W LUBIESZYNIE) Lubieszyn oferta pracy Fundacja SPRAWNI INACZEJ w Gdańsku Oddział w Kościerzynie
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ(PRACA W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W LUBIESZYNIE)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-10-03
Lokalizacja: Lubieszyn (pomorskie)
Pracodawca: Fundacja SPRAWNI INACZEJ w Gdańsku Oddział w Kościerzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-420 Lubieszyn, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ(PRACA W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W LUBIESZYNIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Liniewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- osoba zarejestrowana w tut. Urzędzie, dla której ustalono II profil, powyżej 30 roku życia należąca co najmniej do jednej z grup: osoba w wieku 50 lat i więcej, kobieta, osoba z niepełnosprawnościami, osoba długotrwale bezrobotna (tj. pozostająca bez pracy od co najmniej 12 miesięcy), osoba o niskich kwalifikacjach (tj. do średniego wykształcenia włącznie)- umiejętności praktyczne we wspieraniu osób niepełnosprawnych- pożądane szkolenia, kursy z zakresu opieki nad osobami niepełnosprawnymi- umiejętność nawiązywania kontaktów z osobami niepełnosprawnymi- gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych- mile widziane zdolności artystyczne
Nazwa pracodawcy:
Fundacja SPRAWNI INACZEJ w Gdańsku Oddział w Kościerzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
83-420 Lubieszyn, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Liniewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubieszyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;archiwizowanie dowodów księgowych;organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński - 2018-05-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wędrzyn (lubuskie)
Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pabianice (łódzkie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu.Czynnosci związane z pracami działu administracyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Raportowanie zamówień,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2017-04-20 - Pelplin (pomorskie)
Obsługa gospodarki magazynowej- programów: wodnego i magazynowego, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
sporządzanie dokumentów produkcji i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jabłonów (lubuskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowanie projektów opinii prawnych, udział w rozprawach sądowych, udział w negocjacjach, przygotowanie projektów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Łódź (łódzkie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace magazyniera
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kocanowo (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Radom (mazowieckie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW, UTRZYMANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI, PROWADZENIE NEGOCJACJI, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW DYSTRYBUCJI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚC ZARZĄDZANIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA, BIEGŁA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO , FRANCUSKIEGO, ORAZ ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ARABSKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
KOMPLETACJA TOWARU, SKŁADANIE, SORTOWANIE, PAKOWANIE ODZIEŻY, OMETKOWYWANIE, PRZYJMOWANIE ZWROTÓW, PRACA ZE SKANEREM
"BIZNES PARTNER" SP. Z O. O. - 2016-06-14 - Swarzędz (wielkopolskie)
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych. Przygotowywanie danych do dekretacji podatkowych oraz sporządzanie dekretacji podatkowej.- Wynagrodzenie: 2275 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek - Rachunkowość / Finanse lub pokrewne. Min. 3 miesiące doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Umiejętność organizacji pracy własnej. Mile widziana znajomość programu WF Fakir, Płatnik. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 501-777-671) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Księdza W. Siwka 17, 40-306 Katowice).
PULIRE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie dzieci na zajęcia w żłobku, wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych u dzieci, przygotowywanie rozkładu dnia i planu zajęć w swojej grupie, prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć.
Gdański Zespół Żłobków - 2017-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupie towarów, wykładanie towaru na półki
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Staszów (świętokrzyskie)
wg zawodu
Ewa Sala F.R.B. Sala - Bud Kraków - 2018-12-13 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie robót pomiarowych, projektowanie dróg, sporządzanie pism, wniosków. Wypełnianie dzienników budowy. Uczestnictwo w nadzorze robót konstrukcyjnych i drogowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Olkusz (małopolskie)
współudział w prowadzeniu czynności biurowych, przygotowywanie korespondencji bieżącej, utrzymywanie kontaktu z klientami, przygotowywanie projektów pism procesowych
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Mikołów (śląskie)
Nauka prowadzenia dzienników korespondencji pism i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów,obsługa klienta
PPH BIK Izabela Jędrzejczak - 2016-08-03 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, udzielanie wsparcia dzieciom, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych,sporządzanie opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztumie - 2017-03-23 - Sztum (pomorskie)
KIEROWCA BUSA W RUCHU MIĘDZYNARODOWYM -EUROPAPRZEWÓZ TOWARÓW
PPHU VERSO Przebięda-Ćwik Jolanta - 2017-02-14 - Dębica (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
Biuro Rachunkowo-Finansowe Krzysztof Reszka - 2017-05-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Projektowanie w branży konstrukcyjnej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-03-29 - Dziepółć (łódzkie)
- Współpraca oraz budowanie relacji z klientami poprzez bezpośrednie spotkania w kraju i zagranicą - Tworzenie działań korygujących realizowane procesy produkcji - Utrzymywanie wymagań dotyczących jakości produktu, podejmowanie decyzji oprzyjęciu lub odrzuceniu danych detali - Sporządzanie zgodnie z otrzymanymi wytycznymi raportów dotyczących działańdoskonalących procesy - Współpraca z pracownikami innych działów
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Żory (śląskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym,wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-08-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wykonywanie obliczeń inżynierskich pod nadzorem
PROZAP SP.Z O.O - 2018-02-16 - Puławy (lubelskie)