ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 2 950 PLN
Zakres obowiązków: - diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawneej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),- uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętniści niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestnictwa osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szcególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,- doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, uslug medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,- uczestniczenie w posiedzeniach zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Data publikacji: 2019-09-27
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawneej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),- uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętniści niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestnictwa osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szcególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,- doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, uslug medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,- uczestniczenie w posiedzeniach zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za wysługę lat od 5% do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent osoby niepełnosprawnej*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Asystentem osoby niepełnosprawnej może być osoba, która posiada dyplom w zawodzie lub zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 27.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e81cba5dd124178e2a124516f2b9799a
Podobne oferty pracy
Prokurator Okręgowy w Bydgoszczy działając na podstawie art. 180 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze (Dz. U. 2017 poz.1767 z późn. zm. ) oraz § 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 listopada 2016 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta prokuratora ( Dz. U. 2016 poz.1838 )ogłasza konkurs o sygnaturze PO IV WOS 1111. 2 . 2019 na wolne stanowisko asystenta prokuratora w Prokuraturze Rejonowej Bydgoszcz-Południe w Bydgoszcz w Dziale ds. Wojskowych.
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy - 2019-01-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w zakresie usług fotograficznych, aktywne poszukiwanie klientów instytucjonalnych, przyjmowanie zleceń, obsługa urządzeń drukujących
Parafiniuk Tadeusz Agencja Pośrednictwa Ubezpieczeniowego i Finansowego LAXO - 2016-12-16 - Biała Podlaska (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzedaz bezpośrenie, obsluga magazynu, obsluga kasy fiskalnej, ekspozycja towarów, obsluga programów magazynowych, sklepowych, ustalanie marż i cen detalicznych, zamawianie towarów, konrola dostaw, zapoznanie się z programem HACCP.Utrzymanie porządku na stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
Nauka przyjmowania i opracowywania dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc przy prowadzeniu pełnej księgowości zgodnie z przepisami, sprawdzanie poprawności dokumentów, pomoc przy prowadzeniu rejestrów VA sprzedaży i zakupu oraz kalkulacja CIT, pomoc przy przygotowaniu raportów, pomoc przy prowadzeniu rejestru środków trwałych oraz amortyzacji, pomoc przy sporządzaniu deklaracji CIT-8, VAT-7, VAT-UE.
kontakt przez PUP - 2017-10-21 - Gdańsk (pomorskie)
Praca fizyczna wykonywana pod ziemią,/ rodzaj pracy w zależnosci od zapotrzebowania w danym czasie/ Praca na terenie kopalni w Stefanowie, Bogdance lub Nadrybiu.System pracy czterozmianowy : godz. 06.15- 14.15; 12.15- 20.15; 18.15- 03.15; 00.15- 08.15.Wynagrodzenie od 12,00 do 16,00 złotych brutto + premia oraz dodatki
GRUPA CARBON SPÓŁKA Z O.O. - 2016-06-17 - Bogdanka (lubelskie)
pielęgnacja osoby niesamodzielnej, sprzątanie, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Łobżenica (wielkopolskie)
Opieka nad osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Polanów (zachodniopomorskie)
współpraca ze spedytorem w procesie przyjmowania zleceń spedycyjnych, dobór odpowiednich dozleceń środków i metod transportu, prowadzenie
Polfrost Terminal Sp. z o.o. Siedlisko 4 - 2016-11-09 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kościerzyna (pomorskie)
Asystent do spraw księgowości - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenta do spraw księgowości oraz znajomość kadr, płac oraz programu Płatnik.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa maszyn do obróbki skrawaniem sterowanych numerycznie (metal): tokarka, frezarka, dłutownica.
PPUH ZAMECH Zygmunt Nocoń - 2017-02-10 - Czeladź (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja i kontrola realizacji transport, awizacja środka transportu na załadunek i rozładunek, kontrola dokumentów dla poszczegółnych transportów, sprawdzanie wartości dokumentów podwykonawców, umiejętność wyznaczania trasy, praca z programen Giełda Trans, kontrola obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie języka angielskiego w klasach 1-3 oraz w przedszkolu.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich - 2016-09-30 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
prace biurowe i porządkowe w kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Leszno (wielkopolskie)
CZYNNOŚCI AGENCYJNE AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO, ADMINISTROWANIE DOKUMENTAMI WEWNĄTRZ FIRMY, OGÓLNE PRACE BIUROWE ZWIĄZANE Z ADMINISTROWANIEM SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, CHĘĆ DO PRACY I NAUKI, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
HANMON SŁAWOMIR BABIŃSKI - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż instalacji wentylacyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "JAN WENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych. ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
usuwanie (frezowanie) korzeni po wycince drzew
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi lub nepalskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami. Praca w godzinach od 8.30 do 16.30. Pracodawca gwarantuje: pracę w młodym, dynamicznym zespole, możliwość rozwoju zawodowego, wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników i kwalifikacji, ścieżkę kariery zawodowej, dostęp do najnowszych technologii, ciekawą, pozbawioną monotonii pracę, niezależność finansową, możliwość realizacji zamówień dla największych marek w Polsce i na świecie, pracę z liderami branży.
TechMedia Anna Kurowska - 2017-04-24 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie okresowo badania stanu infrastruktury kolejowej (przejazdy kolejowych), sporządzanie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością diagnostyki i remontów infrastruktury. Przygotowanie dokumentacji na potrzeby planów remontowe, zleceń, ofert i kosztorysów w szczególności. Przygotowywanie dokumentacji technicznych, regulaminów, opinii, uzgodnień projektów budowlanych.
PMT Linie Kolejowe Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Owczary (warmińsko-mazurskie)
dekretowanie dokumentów, księgowanie, prowadzenie środków trwałych, prowadzenie tabeli zobowiązań, rozliczanie różnic kursowych, obsługa sekretariatu (korespondencja, obsluga gości)
MAXSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
Pomoc nauczycielowi przy dziecku z zaburzeniami zachowania w klasie pierwszej
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Komisji Edukacji Narodowej - 2019-09-26 - Skawina (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa działu handlowego i bieżących spraw, tłumaczenie bieżącej korespondencji
FABRYKA WSPORNIKÓW EUR "NEPA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Węgierki (wielkopolskie)