ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: - diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawneej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),- uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętniści niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestnictwa osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szcególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,- doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, uslug medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,- uczestniczenie w posiedzeniach zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4/pok. 209 , 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- diagnozowanie warunków życia osoby niepełnosprawneej i wspieranie jej dążenia do usuwania wszelkich barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych itp.),- uczenie i rozwijanie u osoby niepełnosprawnej umiejętniści niezbędnych do samodzielnego życia w tym zwłaszcza: a) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, b) podtrzymywanie uczestnictwa osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym (w tym inspirowanie jej do współpracy z członkami rodziny), c) asystowanie osobie niepełnosprawnej w dotarciu do urzędów i instytucji oraz pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (w tym pomoc w wypełnianiu dokumentów), d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia (w tym np. asystowanie w poszukiwaniu informacji o wolnych stanowiskach pracy, kompletowanie dokumentów, przygotowaniach do rozmowy z potencjalnym pracodawcą), e) motywowanie do aktywności w szerszym niż do tej pory zakresie i podejmowanie nowych działań,- towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w czynnościach wspierających proces leczenia tj. pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych, pomoc w zakupie leków,- wspomaganie kształtowania właściwych relacji osoby niepełnosprawnej z innymi, w szcególności z osobami z bezpośredniego otoczenia i ze środowiska lokalnego,- podtrzymywanie procesu nawiązywania i utrzymywania kontaktu przez osobę niepełnosprawną z instytucjami i organizacjami społecznymi w celu zapewnienia optymalnych warunków do samodzielnej rehabilitacji osoby niepełnosprawnej,- doradzanie osobie niepełnosprawnej w zakresie uzyskania specjalistycznej pomocy dotyczącej przekwalifikowania zawodowego, kontaktów społecznych, uslug medycznych, rehabilitacyjnych, usług kulturalnych, rekreacji i integracji ze środowiskiem,- uczestniczenie w posiedzeniach zespołów konsultacyjnych i problemowych w sprawach osoby objętej wsparciem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Asystentem osoby niepełnosprawnej może być osoba, która posiada dyplom w zawodzie lub zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego w zawodzie.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4/pok. 209 , 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1940580f5c1ec398fe48c24b7bd91794
Podobne oferty pracy
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Poznań (wielkopolskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Koło (wielkopolskie)
Wykonywanie prac frezerskich
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Szadkowice-Ogrodzim (łódzkie)
1.Pomoc w prowadzeniu pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej nauczycielom. 2. Wydawanie posiłków. 3.Zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom podczas zajęć organizowanych przez przedszkole.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Łańcut (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe mi.licencjat-preferowane kierunki humanistyczne; mile widziane doświadczenie w pracy biurowej; znajomość pakietu Ms Office, Power Point, Excel; przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji szkoleń; kontakty z hotelami i wykładowcami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2017-08-29 - Gliwice (śląskie)
Zgodne z zawodem
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II - 2017-12-14 - Paprotnia (mazowieckie)
praca w terenie z klientem indywidualnym, branża: odszkodowania i inne usługi finansowo- prawne. Zadania doradcy: pozyskiwanie i obsługa klientów.
ARBITER S.A. - 2016-01-25 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie chorób zawodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Prowadzenie i aktualizacja rejestrów baz danych. Kontrola warunków zdrowotnych środowiska pracy w celu zapobiegania powstawaniu chorób zawodowych i innych chorób związanymi z warunkami pracy. Kontrola przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne w zakładach pracy. Kontrola środowisk pracy, w których pracownicy narażeni są na szkodliwe czynniki biologiczne. Opracowywanie planów rocznych i okresowych. Udział w sporządzaniu sprawozdań i ocen.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-30 - Gdańsk (pomorskie)
prace porządkowe, układanie towaru, wykonywanie prostych prac fizycznychw magazynie, przygotowanie, kompletowanie zamówień, sortowanie, znakowanie dla kontrahentów zagranicznych - inny alfabet
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Rudna Mała (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie: brak wymagań, obsługa komputera, w tym Word, Excel, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wykonywanie drobnych prac biurowych, odbieranie telefonów, umawianie spotkań, kontakt z klientami oraz pracownikami, segregowanie dokumentów, rozwożenie drobnych detergentów itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Krosno (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe preferowane kierunkowe, mile widziane związane z QA; mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata; znajomość jęz. angielskiego w st. komunikatywnym; zakres obowiązków: koordynowanie działań w zakresie spr. jakościowych u klienta, raportowanie wyników jakościowych; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice ul. Gaudiego 6a;
ACE RICO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Gliwice (śląskie)
pomoc w obowiązkach nauczyciela przedszkola, konwersacje w języku rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
prace budowlane
BUDMIX P.H.U. Ryszard Domerecki, Żółkiewka - 2017-09-05 - Żółkiewka (dolnośląskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJIPROJEKTOWEJ, PROJEKTOWANIE PRZYŁĄCZYI SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, KONTAKT Z INWESTOREM W KWESTIACH TECHNICZNYCH, INWENTARYZACJA SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, DOKONYWANIE USTALEŃ
"AZAKO" ANDRZEJ ZALEGA - 2017-06-14 - Opoczno (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Aktualizacja danych w systemie ; kontrola dokumentów przewozowych; administracja i archiwizacja dokumentów zakupowych , sporządzanie analiz magazynowych, raportów, sprzedaży,wsparcie organizacyjne działu w zadaniach.
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Resko (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
administrowanie dokumentacją, prowadzenie korespondencji handlowej, telefoniczna obsługa klienta, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
- opracowywanie dokumentacji projektowej branży elektroenergetycznej- uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznych- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych-godziny pracy 8-16
o3Energis Daniel Majchrowski - 2019-04-16 - Łódź (łódzkie)
Dbanie o obieg dokumentacji w firmie, obsluga korespondencji oraz redagowanie pism, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, umawianie lub odmawianie spotkań, odbieranie polączeń telefonicznych, organizownaie i zaopatrywanie firmy w materialy potrzebne do funkcjonowania biura, prowadzenie w porozumieniu z przełożonym firmy spraw administracyjnych oraz sprawozdawczości w zakresie tego zagadnienia, prowadzenie terminarza spotkań.
ZIMMERMANN-HAUS SP. Z O.O. SP.K. JEMIELNICA - 2019-10-14 - Jemielnica (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i zamawianie towarów.
FHU Tomasz Decyk " Delikatesy Centrum" - 2019-01-16 - Zwierzyniec (lubelskie)
Opieka Społeczna-udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów-wspieranie aktywności społecznej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Parzęczewie - 2019-02-13 - Parzęczew (łódzkie)
obsługa magazynu, kontrola jakości, sortowanie, logistyka, naprawiacz
AXXIA Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
opracownie wyników pomiarów geodezycjnych, obsługa urządzeń geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
wspoltworzenie programów rehabilitacji i pomocy osobie niepełnosprawnej, doradzanie w zakresie usług medycznych, rehabilitacyjnych, pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)