ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Przemyśl oferta pracy Polski Związek Niewidomych Okręg Podkarpacki
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 35 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w zakupach, wyjściach do lekarz, do bankui i na pocztę
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Polski Związek Niewidomych Okręg Podkarpacki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc w zakupach, wyjściach do lekarz, do bankui i na pocztę
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 35 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: na godzinę brutto
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 35 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kwalifikacyjny kurs zawodowy z zakresu kwalifikacji udzielnie pomocy i organizowanie wsparcia osobie niepełnosprawnej wyodrębnionej w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min 200 godzin doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi
Nazwa pracodawcy: Polski Związek Niewidomych Okręg Podkarpacki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Plac Dworcowy 2, 35-201 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Plac Dworcowy
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: pomoc osobom niewidomym i słabowidzącym.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?74bafb9ca254e01d950e4e735e198f1a
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Głogów (dolnośląskie)
Nakładanie detali na zawieszki, kontrola jakości, kontrola stanu technicznego zawieszek.
FIRMA KULIK sp.j - 2016-07-26 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa tokarki CNC (cv na adres e-mail: biuro (at) mill-techpro.eu)
Szafarczyk Dominika F.P.H.U. Mill - Tech Pro - 2016-03-31 - Chocznia (małopolskie)
usamodzielnainie osoby niepełnosprawnej, pobudzanie do aktywności, włączanie osoby niepełnosprawnej w programy instytucji i placówek świadczących usługi rehabilitacyjne, kulturalne, zawodowe
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TURKU - 2017-04-03 - Turek (wielkopolskie)
- Opracowywanie projektów urbanistycznych - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. Współpraca z projektantami.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe - ARHCITEKTURA lub URBANISTYKA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia architektoniczne lub urbanistyczne. Umiejętność obsługi / znajomość programów Word, Excel, Mainfo. Mile widziana znajomość programu Corel. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-14:30) (Tel. 32-253-02-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Juliusza Słowackiego 14, 40-093 Katowice).
BIURO ROZWOJU MIASTA "KATOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace produkcyjne, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych
ManpowerGroup Sp. z o. o. - 2016-04-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prowadzenie bazy danych towarów handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień na rzecz klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
Administracyjne działanie na dokumentach w tym obsługa systemu; nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji w firmie; przygotowywanie oraz redagowanie dokumentów handlowych w tym tłumaczeń; wsparcie działu handlowego w ofertowaniu oraz wstępnych rozmów z kontrahentami
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-20 - Opole (opolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń na stanowisku. Pakowanie wyrobów i kontrola jakości.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "BENMET" Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
projektowanie w zakresie architektury, konsultacje prac projektowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Zapoznanie się z dokumentacją biura2. Układanie, sprawdzanie, numerowanie dokumentów3. Wprowadzanie danych do podatkowej księgi przychodów i rozchodów4. Sporządzanie listy płac5. Sporządzanie deklaracji ZUS6. Sporządzanie deklaracji VAT 7
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kartuzy (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w dziale serwisu, wydawanie i przyjmowanie samochodów do naprawy.
AUTO SALON Dejon & Dąbrowski Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Legnica (dolnośląskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Leżajsk (podkarpackie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zabrze (śląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Czarna Górna (podkarpackie)
obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych oraz sprzedaż usług i towarów handlowych
Poczta Polska S. A. - 2015-12-16 - Police (zachodniopomorskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabrze (śląskie)
wg stanowiska
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Pilawie - 2016-08-09 - Pilawa (mazowieckie)
Drobne prace remontowe, budowlane, drobna naprawa urządzeń, dbałość o teren zewnętrzny Hotelu
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-08-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
-
PPHU PROMODA & PROHIPO - 2015-11-30 - Chrósty Wysińskie (pomorskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Radomsko (łódzkie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.pacholak (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Bełżyce (lubelskie)
Projekty architektoniczno- budowlane.
AB-PROJEKT BEATA RYBIAŁEK - 2016-09-29 - Zgierz (łódzkie)
prace wykończeniowe i budowlane na terenie Trójmiasta
DAN-BUD Daniel Mateja - 2018-08-07 - Tuja (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna obsługa klientów i kontrahentów firmy; - doradztwo w zakresie świadczonych usług; - przygotowywanie ofert, umów i koordynacja ich realizacji; - nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy; - pomoc administracyjna w zakresie funkcjonowania biura Zarządu i innych działów; - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca od 8-16
Giganto Polska Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Krasiejów (opolskie)