ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Chełmek oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMKU
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 30 PLN
Zakres obowiązków: Usługi asystenta polegają na pomocy asystenta w: a) wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez osobę niepełnosprawną miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.);b) wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;c) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału osoby niepełnosprawnej przy ich realizacji;d) załatwieniu spraw urzędowych;e) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami; f) korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp.).
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Chełmek (małopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staicha 1, 32-660 Chełmek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Usługi asystenta polegają na pomocy asystenta w: a) wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez osobę niepełnosprawną miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.);b) wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;c) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału osoby niepełnosprawnej przy ich realizacji;d) załatwieniu spraw urzędowych;e) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami; f) korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp.).
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 30 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 30 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Data zakończenia pracy: 19.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub wykształcenie średnie oraz co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym; umiejętność kontaktu i opieki nad osoba niepełnosprawną.Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy zlecenie.
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Staicha 1, 32-660 Chełmek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty - Chełmek, ul. Staicha 1, telefoniczny - (33) 846 13 39 lub mailowy - mops (at) chelmek.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Chełmek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełmek
Ulica pracodawcy: Staicha
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66a78e7e6b9772ee01e06f09f9695dad
Podobne oferty pracy
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Straszyn (pomorskie)
asystowanie lekarzowi w działalności leczniczej przygotowywanie pacjentów do zabiegów pomoc lekarzowi przy zabiegach
Usługi Dentystyczne ZADENT Michał zając - 2019-02-04 - Brzeziny (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Gorlice (małopolskie)
kontakt z klientem zagranicznym, sporządzanie kontraktów, oferthandlowych, obsługa klienta kontakt telefoniczny, mailowy
BTG SP.Z O.O - 2018-11-06 - Opole (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dokumentów do księgowania, archiwizowanie i segregacja dokumentów księgowych, sporządzanie zleconych zestawień w arkuszu kalkulacyjnym Excel, wkładanie korespondencji oraz zwrotek do teczek osób bezrobotnych, pomoc przy zgłaszaniu członków rodziny do ubezpieczenia, obsługa osób bezrobotnych, przyjmowanie oświadczeń dotyczących utraty statusu osoby bezrobotnej
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Cieszyn (śląskie)
Kontakt osobisty w czwartki w godz. 11.00 - 13.00 (wraz z CV). Mile widziane osoby uczące się.
COM INTERIEUR POLSKA SP. Z O.O. - 2019-03-14 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie KPiR oraz księgi rachunkowej, rejestrów VAT, tworzenie zestawień na zaliczki do PIT oraz CIT, obsługa programu Optima, rozliczanie kadr i płac kontrahentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, kontakt z klientem w biurze rachunkowym. Sporządzanie statystyki do GUS, obsługa programów word/excel. Sporządzanie umów o pracę oraz świadectw pracy. Obsługa programu Płatnik.
OLET Sp. z o.o. - 2019-07-09 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa i pozyskiwanie klientów eksportowych
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Staświny (warmińsko-mazurskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa.2. Kontakt z klientami firmy - sporządzanie ofert.3. Wprowadzanie faktur zakupu.4. Wprowadzanie zamówień klientów.5. Prowadzenie korespondencji biurowej.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
SZCZEGÓŁOWE ZADANIA OKREŚLA ART.15 USTAWY Z DNIA 9 CZERWCA 2011R O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w LUBENI - 2017-01-18 - Lubenia (podkarpackie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, organizacja spotkań, sporządzanie analiz sprzedaży, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystowowanie przy zabiegach, przygotowywanie pacjentów do zabiegów, utrzymywanie porządku w gabinecie, przygotowywanie i sterylizacja narzędzi
GRAŻYNA MACHNICKA GABINET STOMATOLOGICZNY - 2019-05-10 - Mszana Dolna (małopolskie)
Wykonywanie innych czynności wymagających wiedzy prawniczej bezpośrednio związanych ze świadczeniem pomocy prawnej przez adwokata.
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Układanie, segregowanie dokumentów- pod względem ich rodzajów,Weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów,Wprowadzenie zadekretowanych dokumentów do systemu finansowo- księgowego,Nanoszenie numerów dowodu księgowego potwierdzających kolejność ujęcia w księgach rachunkowych,Wypełnianie formularzy podatkowych,Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami.RPO Staż w godz. 08.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Płock (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów pod względem ichrodzajów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz opis dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Lublin (lubelskie)
Wsparcie podczas lekcji w pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera. Jedna zmiana 15/40 etatu, umowa na czas określony. Kontakt z pracodawcą: spszczodre (at) op.pl lub 71 399 86 46
Szkoła Podstawowa im. Polskiej Niezapominajki w Szczodrem - 2017-09-27 - Szczodre (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej, przestrzeganie jakości wytwarzanych produktów, kontrola i przestrzeganie planu produkcyjnego, przygotawanie zleceń do wysyłki.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
asysta zabiegowa, komunikacja telefoniczno - elektroniczna z klientem, kontrola stanów magazynowych, sprzedaż produktów trychologicznych, przygotowanie miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2018-05-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów na sali, utrzymanie czystości w podległej częsci sali; prezentacja menu i dań; dbałośc o wizerunek lokalu; kasowanie rachunków
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-GASTRONOMICZNE "BETA" EXPORT-IMPORT BOGDAN KRZYMIŃSKI - 2017-01-18 - Chorzów (śląskie)
obsługa kasy fiskalnejobsługa działu mięsnegowykładanie towarudbanie o porządek na sali sprzedaży
Dino Polska S.A. - 2019-03-07 - Postoliska (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężenie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-10-05 - Karlino (zachodniopomorskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów na komputerze.Sortowanie, numerowanie, skanowanie, archiwizowanie dokumentów.Praca w wymiarze os 1/4 do całego w godzinach 7:00-17:00
A-TAX CONSULTING Janusz Sperka - 2019-06-13 - Nowa Sól (lubuskie)
Sprawdzanie projektów pod względem formalnym, zgodności przepisami projektowanych inwestycji
Concrete Pracownia Projektów Budowlanych mgr inż. Ewa Zagórzańska - 2019-04-26 - Człuchów (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Kraków (małopolskie)
pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzaeniu opiekuńczo-wychowawczej
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zambrów (podlaskie)