ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Wodzisław Śląski oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wodzisław Śl.
Stanowisko: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 30 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc osobie niepełnosprawnej w wyjściu, dojazdach i powrocie z wyznaczonych miejsc związanych z życiem codziennym lub rehabilitacją osoboy niepełnosprawnej, a także pomoc w zakupach oraz załatwianiu spraw urzędowych.Praca od poniedziałku do niedzieli w godz.: 7:00-22:00 (max. wymiar godzin pracy z jednym podopiecznym - 30 godz. w miesiącu).
Data publikacji: 2019-12-19
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wodzisław Śl.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 3, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc osobie niepełnosprawnej w wyjściu, dojazdach i powrocie z wyznaczonych miejsc związanych z życiem codziennym lub rehabilitacją osoboy niepełnosprawnej, a także pomoc w zakupach oraz załatwianiu spraw urzędowych.Praca od poniedziałku do niedzieli w godz.: 7:00-22:00 (max. wymiar godzin pracy z jednym podopiecznym - 30 godz. w miesiącu).
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 30 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /godz.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 30 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Usługę asystenta będą mogły wykonywać osoby posiadające dyplom potwierdzjący uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnopsrawnej lub osoby z wykształceniem przynajmniej średnim posiadające co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wodzisław Śl.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 3, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, karta zgłoszenia kandydata na asystenta osoby niepełnosprawnej do Programu "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" edycja 2020.Dokumenty należy złożyć drogą mailową (kancelaria (at) mops.wodzislaw-slaski.pl) lub osobiście w godzinach pracy Ośrodka (od poniedziałku do środy w godz.: 7:15 - 15:15, czwartek w godz.: 7-15 - 17:15, piątek w godz.: 7:15 - 13:15).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 20.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f45faec6c40975473cf622e282108aaf
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Kościerzyna (pomorskie)
Praca polowo-kameralna.System i rozkład czsu pracy: jednozmianowa w godzinach od 8 do 16.Miejsce wykonywania pracy: ul. Rynek Staromiejski 5/1; 73-110 Stargard.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Stargard (zachodniopomorskie)
projektowanie maszyn i urządzeń, opracowywanie procesu technologicznego produkcji maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie zamówień i dokumentacji w j. chińskim, kontaktowanie się z chińskimi dostawcami, obsługa klientów
DANAO Sp. z o. o. - 2019-03-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asysta lekarza stomatologa.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Konin (wielkopolskie)
pomoc przy sporządzaniu dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Lipsko (mazowieckie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Siedlce (mazowieckie)
wprowadzanie i analiza dokumentów księgowych
CENTRUM NOWYCH TECHNOLOGII RAFAŁ LEŚNIEWSKI - 2019-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,- Opieka nad dziećmi,- Pomoc podczas wycieczek i spacerów,- Dbanie o utrzymanie ładu i porządku oraz estetyki w powierzonej sali.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
składanie mebli modułowych, czynności porządkowe na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2017-09-05 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie prac stolarskich.
Sebastian Sobisiak PRODUKCJA HANDEL USŁUGI FENIX STYL - 2015-12-02 - Zacharzyn (wielkopolskie)
x
Biamet Bis s.c. - 2017-09-07 - Białystok (podlaskie)
Zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012.1270 tj.) Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie: 1. dokonuje analizy akt spraw we wskazanym zakresie; 2. kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; 3. zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania; 4. sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami pismami procesowymi; 5. gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym dziale. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.
Sąd Rejonowy w Wyszkowie - 2019-07-02 - Wyszków (mazowieckie)
staż - pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, w czynnościach higienicznych, w ubieraniu i rozbieraniu się, podczas odpoczynku, podczas zabaw edukacyjnych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomagsnie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela, podczas ich przeprowadzania, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, utrzymanie czystości w pomieszczeniach oddziału przedszkolnego, opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek, organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony ppoż. Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Radłów (wielkopolskie)
praca w ksiegowości
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
-zgodnie z zawodem
NEWDENT S.C. Gabinet Stomatologiczny Marcin Kordecki, Aleksandra Kordecka - 2016-08-03 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
opracowanie projektów pism, opiniowanie umów, pism, udzielanie porad prawnych, przyjmowanie interesantów, wsparcie pracy radców prawnych(godziny pracy 8 - 16)
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wystawianie faktur (symfonia), korespondencja z klientami, obsługa programów MS Office, obsługa urządzeń biurowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
AMT PRODUCT Marek Polewka - 2016-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa wózków widłowych - przewożenie materiałów na terenie zakładu.
SFM Sp. z.o.o - 2019-11-25 - Strzyżów (podkarpackie)
Efektywna sprzedaż produktów na rynkach europejskich, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży i wsparcie klientapraca na jedną zmianę od 8.00do 16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2017-04-18 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Trzyciąż (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta w branży energetycznej. Praca w domu, przy użyciu własnego komputera i internetu.
Crasus Mateusz Czeczot - 2019-04-11 - Zamość (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
śledzenie ofert na rynku nieruchomości, opracowywanie ofert nieruchomości, poszukiwanie, pozyskiwanie klientów firmy, organizacja pracy w biurze, organizacja dokumentacji, częściowo praca w terenie -oględziny nieruchomości, prezentowanie ich klientom, poszukiwanie ofert w terenie analiza stanu prawnego nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Pszczyna (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w pracy biurowej, administracyjnej; mile widziana znajomość języka obcego; odporność na stres; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Excel; Dobra organizacja pracy; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Doświadczenie w obsłudze klienta oraz we współpracy z kancelariami prawnymi, mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
Adrem Iwona Mruk - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
Kontakty z dostawcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kontrola oczekiwań klientów, koordynacja sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa klientów Domu Maklerskiego. Podpisywanie umów i aneksów w imieniu Domu Maklerskiego. Przyjmowanie i przekazywanie zleceń na Giełdę Papierów Wartościowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30 lub 9:15-17:15. Wymagane wykształcenie wyższe lub osoby w trakcie studiów - kierunek: matematyka, fizyka, ekonomia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Uprawnienia: licencja maklera papierów wartościowych będzie dodatkowym atutem. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność radzenia sobie ze stresem. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 32-208-14-01) lub e-mail: habrajski (at) bdm.com.pl lub pocztowy (PUNKT OBSŁUGI KLIENTA - ul. 3 Maja 23, 40-097 Katowice).
DOM MAKLERSKI BDM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-23 - Katowice (śląskie)
Pomoc przy:- księgowaniu wydatków, dochodów, przychodów, kosztów Funduszu Pracy na kontach analitycznych i syntetycznych,- sporządzaniu przelewów z Funduszu Pracy i EFS kontrahentom Urzędu zgodnie z zawartymi umowami cywilno - prawnymi- sprawdzaniu , dekretowaniu dziennych zestawień list wypłat świadczeń dla bezrobotnych, składek na ubezpieczenie społeczne , ubezpieczeń zdrowotnych oraz podatku- uzgadanianiu obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych Funduszu Pracy ,- sporządzaniu sprawozdań finansowych- sporządzaniu dklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Słupca (wielkopolskie)