ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Oświęcim oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Stanowisko: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: do 25 PLN
Zakres obowiązków: Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej zapewnia pomoc w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Program adresowany jest do osób niepełnosprawnych posiadających stosowne orzeczenie, które wymagają pomocy w wykonywaniu codziennych czynności oraz w funkcjonowaniu w życiu społecznym. Program ma na celu również przeciwdziałanie dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnościami poprzez umożliwienie im uczestnictwa w wydarzeniach społecznych. kulturalnych czy sportowych. Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy w:- wyjściu, powrocie oraz/lub dojadach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/sportowe, itp.);- wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;- zakupach. z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;- załatwieniu spraw urzędowych;- nawiązaniu kontaktu (współpracy) z różnego rodzaju organizacjami;- korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy, itp.)
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej zapewnia pomoc w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Program adresowany jest do osób niepełnosprawnych posiadających stosowne orzeczenie, które wymagają pomocy w wykonywaniu codziennych czynności oraz w funkcjonowaniu w życiu społecznym. Program ma na celu również przeciwdziałanie dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnościami poprzez umożliwienie im uczestnictwa w wydarzeniach społecznych. kulturalnych czy sportowych. Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy w:- wyjściu, powrocie oraz/lub dojadach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/sportowe, itp.);- wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;- zakupach. z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;- załatwieniu spraw urzędowych;- nawiązaniu kontaktu (współpracy) z różnego rodzaju organizacjami;- korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy, itp.)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 25 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 25 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska pracy - asystentem osobistym osoby niepełnosprawnej może zostać osoba, która posiada dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub posiada przynajmniej średnie wykształcenie i co najmniej roczne (udokumentowane) doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym; umiejętność obsługi komputera w stopniu umożliwiającym swobodne sporządzanie dokumentacji, rozwinięte umiejętności interpersonalne. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, usługi asystenta będą realizowane w godzinach od 7:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty - Oświęcim, ul. Sobieskiego 15B, telefoniczny - (33) 847 90 21
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 15B
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna bez zakwaterowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f2bd4038e94f2a186420b96e32e9ad7
Podobne oferty pracy
obsługa lasera
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damsko-męskiego
USŁUGI FRYZJERSKIE - IZABELA GROBLEWSKA - 2017-10-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
STAŻ - pomoc dzieciom w ubieraniu się przed wyjściem na dwór, przebieranie dzieci jeśli zaistnieje taka potrzeba, opieka w czasie spacerów i wycieczek, pomoc przy myciu rąk, korzystaniu z toalety, dbałość o estetyczny wyglą zabawek, półek z zabawkami, sprzątanie pomocy oraz sali po zajęciach, przygotowanie naczyń na stłówce przed posiłkami, dbanie o czystość korytarzy i łazienek, pomoc w przygotowaniu posiłków, wykonywanie innych poleceń dyrektora związanychz pracą przedszkolaNa w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wysocko Wielkie (wielkopolskie)
opieka nad stanem higienicznym gabinetu,przygotowywanie gabinetu stomatologicznego i stanowiska do pracy, przygotowywanie potrzebnych do zabiegu materiałów, asystowanie przy zabiegach;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE POLICEALNE/POMATURALNE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, DOKŁADNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, PUNKTUALNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO I DUŃSKIEGO;PRACA-DWIE ZMIANY-W GODZ. 8-20na spotkanie umawiać się telefonicznie
Indywidualna Praktyka Stomatologiczna Anna Łokaj - 2017-05-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Grójec (mazowieckie)
Prace pomocnicze w spedycji
FONOKAJ Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-04 - Gdynia (pomorskie)
Oferta pracy skierowana dla osób do 30 roku życia. Wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gnojnik (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
Wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa. Praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-12.
LEWANDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
W PROGRAMIE STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Milicz (dolnośląskie)
wspomaganie działu księgowości w obowiązkach, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów, segregowanie dokumentów, wypełnianie formularzy podatkowych pod nadzorem, wystawianie faktur zagranicznym kontrahentompraca na umowe zlecenie 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca w godzinacha 10:00-18:00 lub 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wojtkowice (dolnośląskie)
Asystene w gabinecie oklulistycznym, na poziomie sredniego personelu do spraw zdrowia. Wyamagania wykształcenie srednie z maturą. Oferta dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łask (łódzkie)
Pomiary tetrenowe w specjalistycznych pojazdach
LEHMANN + PARTNER POLSKA SP. Z O.O. - 2019-04-03 - Konin (wielkopolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, podawanie zamówionych produktów
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Chorzów (podkarpackie)
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:- przygotowanie dokumentów zakupowych;- prowadzenie ewidencji zakupów;- wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich monitorowanie;- przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- rozliczanie faktur zakupowych;- archiwizacja dokumentacji.Oczekiwania wobec kandydatów:- wykształcenie min średnie- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny- biegła znajomość pakietu MS Office
V V F Sp. z o.o. - 2020-02-05 - Racibórz (śląskie)
1. Kompletowanie, weryfikacja oraz księgowanie dowodów księgowych.2. Sporządzanie i wysyłka deklaracji podatkowych.3. Sporządzanie list płac oraz rachunkówdo umów.4. Inne prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Gryfino (zachodniopomorskie)
sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem, dokonywania analizy akt spraw we wskazanym zakresie, kontrola spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd.
Sąd Rejonowy w Opolu Lubelskim - 2016-07-26 - Opole Lubelskie (lubelskie)
przyjmowanie listów/przesyłek, wydawanie listów/przesyłek, przyjmowanie wpłat, sprzedaż art. biurowych, obsługa ksero, obsługa lottomatu (praca w godzinach między 09.00 a 18.00)
NEXTIT Sp. z o.o. - 2019-02-14 - Jaworzno (śląskie)
Nabycie umiejętności komunikacyjnach; poznanie specyfiki rynku usług finansowych, w szczególności leasingu. Poznanie systemów informatycznych. Nabycie umiejętności sprzedażowych, technik sprzedaży, przygotowania ofert sprzedaży, kompletacji dokumentów, wprowadzania danych do systemów informatycznych, procesowania wniosku, przygotowanie i obsługa wniosku w trakcie analizy.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Krępa Kościelna (mazowieckie)
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa kancelaryjna sekretariatu, t.j. w szczególności odbieranie i rejestracja poczty, adresowanie i wysyłka poczty, umawianie klientów Kancelarii na spotkanie z adwokatami, dbałość o wyposażenie niezbędne do działania Kancelarii. Niezależnie od powyższych obowiązków osoba taka będzie również częściowo zajmować się pracą merytoryczną. Pod nadzorem adwokatów będzie przygotowywać pisma związane z obsługa prawną klientów. Z uwagi na to, że partnerzy Kancelarii zajmują się również działalnością szkoleniową pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint, a następnie będzie uczestniczyć w charakterze asystenta w przeprowadzaniu prezentacji i szkoleń. Pracownik będzie również wspierać działalność marketingową Kancelarii.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony (co najmniej 24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, marketing lub filologia angielska, znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub włoskiego na średnim poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
spawacz MIG-MAG
ZBIGNIEW MELKA "MELKA" Z.R.B. - ŚLUSARSTWO - 2018-03-26 - Żory (śląskie)
wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami azjatyckimi, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny z klientami azjatyckimi, wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Uczestniczenie w zajęciach i czynnościach związanych z przygotowaniem się dzieci do zajęć, pomoc nauczycielowi w przygotowaniu do zajęć programowych, pomoc dziecim w czynnościach higienicznych, sprawowanie opieki w trakcie wyjazdów-wycieczek.Praca do 30/06/2019
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wznoszenie budynków
"Chiron" Firma remontowo-budowlana Adam Kozieł - 2018-05-11 - Ostrowsko (małopolskie)
rozkładanie przewodów, wykuwanie otworów pod przewody elektryczne
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZALTOM" TOMASZ ZALETA - 2019-09-18 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radom (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, telefoniczna i osobista obsługa klientów, aktywne pozyskiwanie klientów pochodzenia chińskiego, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prawidłowe prowadzenie ustalonej dokumentacji, statystki i sprawozdawczości medycznej, nadzorowanie sprawności technicznej powierzonej aparatury, narzędzi i sprzętu, niezbędnego do udzielania pierwszej pomocy oraz wykonywania zabiegów leczniczo pielęgnacyjnych, dzielnie porad dotyczących profilaktyki w zakresie stomatologii; godziny pracy: 7.00- 14.30
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ustce - 2020-03-02 - Ustka (pomorskie)