ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 1204 Świdnica oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
Stanowisko: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 1204
Wynagrodzenie: od 30 PLN
Zakres obowiązków: pomoc asystenta w: wyjściu powrocie oraz / lub dojazdach w wybrane przez uczestnika programu miejsca (np. dom, praca, placówki oświatowe, świątynie, placówki służby zdrowia, urzędy, znajomi, rodzina, wydarzenia kulturalne, sportowe itp. ); wyjściu , powrocie oraz / lub dojazdach na rehabilitację; zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika programu przy ich relalizacji; załatwianiu spraw urzędowych; nawiązaniu kontaktu/ współpracy z różnego radzju organizacjami; korzystaniu z dóbr kultury ( tj. muzeum, teatr itp.)
Data publikacji: 2019-10-21
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc asystenta w: wyjściu powrocie oraz / lub dojazdach w wybrane przez uczestnika programu miejsca (np. dom, praca, placówki oświatowe, świątynie, placówki służby zdrowia, urzędy, znajomi, rodzina, wydarzenia kulturalne, sportowe itp. ); wyjściu , powrocie oraz / lub dojazdach na rehabilitację; zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika programu przy ich relalizacji; załatwianiu spraw urzędowych; nawiązaniu kontaktu/ współpracy z różnego radzju organizacjami; korzystaniu z dóbr kultury ( tj. muzeum, teatr itp.)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 30 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach od 7:00-22:00 przez 7 dni w tygodniu; nie mniej niż 30 godzin miesięcznie.
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 1204
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 30 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
usługi na w/w stanowisku mogą świadczyć: osoby posiadające dyplom potwierdzający uzskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej; osoby z wykształceniem przynajmniej średnim posiadające minimum roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : osobiście- pokój 103, I piętro
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Wałbrzyska
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.10.2019
Data dodania oferty pracy: 17.10.2019
Oferta pracy ważna do: 16.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?040b46d07c666d2bc1586ebf7cf34e7e
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie czynności na sekretariacie. Obsługa prawna. Pisanie prostych pism procesowych.
Kancelaria Radców Prawnych "KONTRAKT' S.C. - 2017-12-27 - Płock (mazowieckie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia, system dwuzmianowy w godz.: 7.00-21.30 od pn. do pt. oraz 1 so. w m-cu w godz.: 8.00-15.35. Grafik do ustalenia.
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2018-10-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Lipienice (pomorskie)
produkcja konstrukcji metalowych i ich części
Produkcja Ekochron - 2017-04-06 - Dębowiec (śląskie)
obsługa i administarcja biura budowy, zarządzenie obiegiem informacji i niezbędej dokumentacji, ewidencja i dystrybucja dokumentów przychodzacych i wychodzących, ewidencja narzędzi, weryfikacja poprawności dokumentacji wypełnianej przez pracowników, współpraca z działem kadr i księgowością, współpraca z kierownikiem budowy
EURO-INWEST PROJEKT Grzegorz Enbler, Tomasz Lach Spółka Jawna - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)
Tworzenie grafików, kontrola obiektów i zatrudnionych pracowników. Obsługa monitoringu.
STEN Stanisław Jaroszuk - 2018-02-23 - Dziedzice (opolskie)
obszywanie, szycie powłok do materacy sypialnianych na stębnówce, overlocku, dwuigłówcepraca Łódź/Górna - zapewniony dojazd
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łódź (łódzkie)
STAŁA WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKIEM FIRMY SPRZĄTAJACEJ, POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY ROZLICZANIU CZASU PRACY EKIP SPRZĄTAJĄCYCH, POMOC KIEROWNIKOWI FORMY SPRZATAJĄCEJ PRZY NADZORZE NAD REALIZACJA GRAFIKÓW MIESIĘCZNYCH EKIP SPRZĄTAJĄCYCH (W TYM W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM), POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZATAJĄCEJ PRZY PROWADZENIU REKRUTACJI ORAZ SZKOLEŃ NOWYCH PRACOWNIKÓW (W TYM W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM); KONTAKT Z KLIENTAMI TELEFONICZNIE LUB DROGA MAILOWĄ (W TYM Z KLIENTAMI Z ZAGRANICY W JĘZYKU ROSYJSKIM)
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)
segregowanie dokumentó,sprawdzanie dokumentów,wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-ksiegowego,przygotowanie korespondencji,wypełnianie formularzy podatkowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zambrów (podlaskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Węgrów (mazowieckie)
prace biurowe + porządkowe w kancelarii
Kancelaria Notarialna Sabina Kałużna, Karol Goździewicz Spółka Cywilna - 2017-05-19 - Leszno (wielkopolskie)
telefoniczna obsługa klientów, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, realizacja założonych celów, doradztwo w zakresie oferty firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy, budowanie bazy klientów itp.
K.TEAM Grzegorz Kostka Świdnica - 2016-02-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Wypiek pizzy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Piotr Rębisz - 2016-10-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykonywanie analiz przy użyciu specjalistycznej aparatury, opracowywanie wyników badań, przygotowywanie prezentacji i publikacji naukowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Zabrze (śląskie)
Kasjer sprzedawca. Obsługa klienta, praca na kasie, praca na stoisku mięsnym i na sali sprzedaży. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Praca na terenie Lubniewic Tel. 665 941 451 Marcin Kroczyński
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-12 - Lubniewice (lubuskie)
Opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym. Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu zajęć przedszkolnych. Pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu imprez przedszkolnych. Nauka prowadzenia dokumentacji edukacyjnej i obserwacji dzieci przedszkolnych. Pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, jedzeniu, ubieraniu, sprzątaniu zabawek.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jaktorów (mazowieckie)
obsługa konwencjonalnych obrabiarek do metalu, praca w sektorze usługowym
TECHA-MET II Zakład Ślusarsko-Mechaniczny Dariusz Jankowiak - 2017-09-11 - Swarzędz (wielkopolskie)
asystentura nad pensjonariuszami domu dziennego pobytu w Chełmży, podopiecznymi są również osoby niepełnosparwne
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Świerkówiec (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie klatek schodowych
Usługi Remontowo-Budowlane Skóra Wojciech - 2017-02-16 - Jaworzno (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Borzechów-Kolonia (lubelskie)
udzielanie wsparcia w codziennych czynnościach działu sprzedażyprzygotowywanie i nadzór nad realziacją zamówień , bieżace rozwiązywanie pojawiających się trudności, przygotowywanie ofert produktowychsporządzanie raportów z realizowanych zadań
TOMSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc nauczycielowi, który prowadzi zajęcia w klasie I-III, do której uczęszcza dziecko z orzeczoną potrzebą kształcenia specjalnego. Umowa o pracę na czas określony 01.09.2017-22.06.2018r.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH - 2017-07-28 - Piła (wielkopolskie)
Sporządzanie planu pracy z rodziną,jego realizacja,okresowa ocena,wsparcie rodzin,praca w miejscu zameldowania rodzin.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łaniętach - 2019-10-17 - Łanięta (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe min. 1 rok na ww. stanowisku; prawo jazdy kat. B; dokładność; Zakres obowiązków: montaż produktów z oferty firmy- okna, rolety, bramy garażowe; jedna zmiana; praca w Gliwicach
LIBERTA RADOSŁAW CZERWIK - 2018-06-26 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)