ASYSTENT MARKETINGU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego: dodawanie produktów, tworzenie opisów, aktualizacja cen, aktualizacja stanów magazynowych, obsługa sprzedaży na allegro, marketing szeptany
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sklepu internetowego: dodawanie produktów, tworzenie opisów, aktualizacja cen, aktualizacja stanów magazynowych, obsługa sprzedaży na allegro, marketing szeptany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2019
Data zakończenia pracy: 07.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera, word, excel
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie - oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP Zgierz, dane pracodawcuy dostępne w Urzędzie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 06.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami w BSM. Pomoc w pracach działów. Zapoznanie się i obsługa programów komputerowych występujących w pracy działów. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Bełchatów (łódzkie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Krasnopol (podlaskie)
ORGANIZACJA PRACY BIURA I KALENDARZA SPOTKAŃ ZARZĄDU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY INDYWIDUALNIE I W ZESPOLE.Praca na czas określony 1 rok, godzina zakończenia pracy 16:00.
BudSK Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie projektów dróg, projektów organizacji ruchu, uzgadnianie dokumentacji technicznych
"Ajko" Artur Kręcisz Staszów - 2019-02-07 - Staszów (świętokrzyskie)
lakierowanie samochodów
Czerniak Piotr PUH Blacharstwo, lakiernictwo i mechanika samochodowa - 2017-03-14 - Jaksice (kujawsko-pomorskie)
asystent architekta, inwentaryzacja 3D
CDF ARCHITEKCI SP. Z O.O. SP.K. - 2017-08-02 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów sprzedażowychFormułowanie wniosków Wsparcie sprzedazy
INVENA S.A. - 2018-11-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
asystent projektanta
FIRMA DROGOWA TWZ- TADEUSZ ŻAK, WOJCIECH DRYŚ, ZBIGNIEW KOTULSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-04-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsł. klientów,- zapoznanie się z działaniem programów prawniczych,- nauka, przygot. opinii prawnych, pozwów, pism procesowych,- spotkanie z klienatami.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie potraw, dbałość o sprzęt, dbałość o czystość i porządek, zamawanie towarupraca w godz. 11.00 - 20.00
KMK CATERING MICHAŁ ZIELIŃSKI - 2017-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziećmi
Stowarzyszenie na Rzecz Utrzymania Żłobka - 2016-08-23 - Bytom (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
przygotowywanie zestawień, raportów
prowadzenie kalendarza spotkań
nadzór nad pracami biura
dbałość o prawidłowy obieg informacji oraz dokumentów
Media Expert - 2016-12-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
wytwarzanie wyrobów medycznych oraz ich pakowanie, czynny udział w procesach produkcyjnych, praca w pozycji stojącej i siedzącej.
BIOMAXIMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Świdnik (lubelskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
- dokładanie i sprawne rozliczanie środków płatniczych,- rejestrowanie gotówki i innych środków płatniczych,- kontrola finansu zarejestrowanych danych w komputerowym systemie rozliczania gotówki
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2018-04-19 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Pomoc w organizacji pre i postprodukcji dla cyfrowych materiałów promocyjnych. Organizacja pobytu artystów i ekipy filmowej. Pomoc tworzenia filmów viralowych na potrzeby mediów społecznościowych. Rozpowszechnianie materiałów promocyjnych online i ciągły nadzór nad wynikami ich działania. Koordynowanie strategii reklamy rozpowszechniania. Cyfrowych materiałów w Internecie w celu zwiększenia ich zasięgu. Wymagany język turecki na poziomie C2 w mowie i piśmie.- Wynagrodzenie: 3493,16 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagane doświadczenie w pozyskiwaniu i weryfikacji informacji przygotowanych do publikacji w serwisach internetowych w formie filmów viralowych, doświadczenie w rozplanowywaniu pracy na etapach preprodukcji, produkcji oraz postprodukcji, doświadczenie w marketingu viralowym. Wymagana umiejętność nadzorowania strategii marketingu viralowego, znajomość specyfiki filmów viralowych, umiejętności planowania, zdolności organizacyjne. Wymagana biegła znajomość języka tureckiego oraz angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Katowice (śląskie)
prace biurowe, prace terenowe
Usługi Geodezyjno - Kartograficzne "GEOPLAN" W.Sarapata, K.Sarapata, s.c. - 2019-02-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów; sporządzanie dokumentacji płacowej i ZUS; analiza rozrachunków; analiza dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opieka nad dzieckiem z zespołem Aspergera.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Pilchów (podkarpackie)
produkcja szkła, obsługiwanie urządzeń do nanoszenia na szkło powlok refleksyjnycch do hartowania szkła i laminowania oraz produkcji szyb zespolonych; nadzorowanie procesu formowanai szkła regulowania i utrzymywanie właściwych parametrów technologicznych według wskazań przyrządó kontrolno-pomiarowych
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Poznań (wielkopolskie)
sprawowanie opieki nad dzieckiem z niepełnosprawnością
Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
Praca przy maszynie stolarskiej.
Zakład Drzewny I.M.M. Maślach spółka jawna - 2017-08-22 - Domostawa (podkarpackie)
- Sprzedaż znaczków pocztowych, losów loterii itp. Inkasowanie opłat za usługi pocztowe, wykonywanie niektórych czynności bankowych, obsługi poboru podatków lub innych opłat publicznych. Przyjmowanie i doręczanie lub wydawanie przesyłek listowych, paczek w obrocie krajowym i zagranicznym. Udzielanie informacji o oferowanych usługach oraz przyjmowanie i załatwianie reklamacji. Rozdzielanie, ekspediowanie i przewożenie przesyłek pocztowych. Rozliczanie i kontrola obrotu pocztowego. Prowadzenie dokumentacji ekspedycyjne. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z gotówki i wykonanych usług pocztowych. Przestrzeganie przepisów pocztowych, przepisów dotyczących obrotu pieniężnego i stosowanych rozliczeń oraz przestrzeganie tajemnicy korespondencji, tajemnicy służbowej i państwowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:30-17:30 + niektóre soboty: 8:00-12:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy na stanowisku kasjera. Wymagana dobra umiejętność obsługi komputera (programów biurowych). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 510-105-081) lub e-mail: marcin.moson (at) gmail.com
AGENCJA POCZTOWA STANISŁAW MOSOŃ - 2018-11-21 - Katowice (śląskie)
WSPIERANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, RAPORTOWANIE WG. OKREŚLONYCH STANDARDÓW, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ORGANIZACJA I KONTROLA TRANSPORTÓW, POMOC W REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, PROWADZENIE KORESPONDENCJI MAILOWEJ Z KONTRAHENTAMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE W HANDLU
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
transport materiałów budowalnych: ziemi, kruszywa
Zakład Murarsko - Posadzkarski Usługi Transportowe Wiesław Staśko - 2016-09-22 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Dla naszego klienta z Wrześni poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Zarządu/Sekretarka Obowiązki: bieżące wsparcie ZARZĄDU oraz Dyrekcji zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie wizyt z kontrahentami, prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim (mile widziany francuski) odpowiedzialność za korespondencję wewnętrzną i zewnętrzną, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa spotkań biznesowych oraz telefoniczna obsługa klientów firmy, wsparcie administracyjne, opracowywanie raportów i zestawień, dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów związanych z podróżami służbowymi, tłumaczenia w języku angielskim bieżąca obsługa sekretariatu, kontakty z klientami, interesantami oraz spółkami zagranicznymi.
Indigo Plus Doradztwo Personalne - 2017-03-17 - Września (wielkopolskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
Dominik Ordowski Amber House - 2016-08-19 - Zawiercie (śląskie)