ASYSTENT KSIĘGOWY Grzmięca oferta pracy Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Czynności wspomagające pracę wykwalifikowanego księgowego, układanie, segregowanie i numerowanie dokumentów. Prowadzenie kartotek środków trwałych, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wystawianie faktur, rozliczanie magazynu.
Data publikacji: 2016-03-11
Lokalizacja: Grzmięca (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-305 Grzmięca 1, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Czynności wspomagające pracę wykwalifikowanego księgowego, układanie, segregowanie i numerowanie dokumentów. Prowadzenie kartotek środków trwałych, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wystawianie faktur, rozliczanie magazynu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grzmięca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zbiczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Adres pracodawcy:
87-305 Grzmięca 1, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP, CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: brodnicki
Gmina pracodawcy: Zbiczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grzmięca
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.03.2016
Data dodania oferty pracy: 11.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asysta w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych,przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych, pozyskiwanie nowych kontraktów, udział w negocjacjach biznesowych, współpraca z poddostawcami i podwykonawcami robót, doradztwo techniczne.
Comfort S.A. - 2017-09-05 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wyszków (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wyszków (mazowieckie)
Asystent kierownika projektu- wymagania: wykształcenie wyższe, 1 rok stażu pracy przy realizacji projektów szkoleniowych lub prozatrudnieniowych, pr.j. kat. b, obsługa komputera. Odpowiedzialnosć za prawidłowy proces realizacji projektu, rekrutacja uczestników projektu oraz pracodawców.
SYSTEMA Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
opieka nad uczniem z orzeczeniem o niepełnosprawności w trakcie zajęć lekcyjnych(pomoc nauczyciela)
Szkoła Podstawowa Strzegocin - 2017-12-13 - Strzegocin (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za współpracę między przezesem, a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności. Praca na 1/4 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-12.
VIET TIEP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań administracyjno-biurowych: redagowanie dokumentóworaz zarządzanie dokumentacją współpraca z pracownikami firmy, pomocw prowadzeniu bieżących spraw oraz wsparcie w projektach prowadzonychprzez firmę; obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i ich archiwizacja; organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, podróżysłużbowych; sporządzanie zamówień na artykuły biurowe, bieżącawspółpraca z dostawcami usług przygotowanie i składanie dokumentówurzędowych
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
prowadzenie zajęć pedagogicznych pod kierunkiem pedagogów i terapeutów zatrudnionych w Stowarzyszeniu, prowadzenie pełnej dokumentacji dzieci, tworzenie opinii terapeutycznych i pedagogicznych pod kierunkiem pedagogów i nauczycieli zatrudnionych w Stowarzyszeniu, współpraca przy diagnozie dzieci, uczestnictwo we wszystkich formach terapeutycznych i pedagogicznych organizowanych przez Stowarzyszenie w okresie odbywania stażu, w tym dni otwarte, wystawy, kiermasze, imprezy charytatywne z udziałem uczestników terapii.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tarnów (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemu księgowego
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2017-10-04 - Żarów (dolnośląskie)
Prace związane z obsługą drukarni fleksograficznej.
Florek Plast Andrzej Florek - 2017-09-19 - Pękanino (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie biura i bieżącej dokumentacji.2. Prowadzenie strony internetowej.3. Organizacja spotkań, konferencji, szkoleń.4. Pozyskiwanie informacji o przetargach, przygotowywanie zestawień dla firm.5. Przegląd i analiza zamówień publicznych w regionie.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie i organizacja codziennej pracy sekretariatu (obsługa poczty, telefonu, przyjmowanie gości, itp.). - Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla zarządu. - Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami. - Kontrola należności od klientów. - Zapewnienie właściwego przepływu informacji i dokumentacji. - Administracyjne wsparcie Dyrekcji w codziennych zadaniach. - Inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem Działów podległych Dyrektorowi Zarządzającemu.
BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski - 2017-07-20 - Bełchatów (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Prowadzenie rachunkowości przedsiebiorców przy pomocy programu księgowego, sporządzanie innej dokumentacji ksiegowo-podatkowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Sulejówek (mazowieckie)
- Pomoc w obsłudze prawnej senatora- Organizowanie spotkań, dyżurów- Prowadzenie sekretariatu- Obsługa interesantów biura- Obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie ogólnobudowlane - sporządzanie dokumentacji projektowej, obsługa oprogramowania CAD. Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zawożenie towarów do klienta .
"Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe" Jarosław Cierniewski - 2018-04-20 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
wsparcie w zarządzaniu; wsparcie obywateli zagranicznych w przeprowadzce do Europy; przygotowywanie dokumentów wizowych;
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Bogatynia (dolnośląskie)
Współpraca z projektantem, pomoc w przygotowywaniu projektów, tworzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Bochnia (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
BASZTOWA USŁUGI GASTRONOMICZNE KASPROWICZ TOMASZ - 2016-06-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych i inne czynności w ramach programu stażu zł. do wniosku.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Świniary (małopolskie)
Kontrola ruchu osobowo-samochodowego, patrolowanie obiektu, obsługa monitoringu.
SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Pszczyna (śląskie)
Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa kelnerska. Kontakt tel. 603 962 966
Marcin Madetko ul. Sandomierska 290 25-330 Kielce - 2017-08-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Asystent usług telekomunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Rzepin (lubuskie)
Odbieranie telefonów, rejestracja pacjentów, pomoc przy zabiegach dentystycznych.Praca na umowę o pracę w godz. 8:30 - 18:00, również w co drugą sobotę.
DENTAL CENTER Z3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)