ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI Jarosław oferta pracy POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W JAROSŁAWIU

Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa podatkowego i Ustawy o rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w PSOUU Kołow Jarosławiu, a w tym: przyjmowanie, gromadzenie i segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju, weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów, przygotowywanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego, sporządzanie przy użyciu programów finansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych raportów, zestawień oraz wypełnianie formularzy na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowychWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane studia z rachunkowości, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, obsługa komputera, programu MS Office w stopniu dobrymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 16 621 53 78 wew. 26, 692 546 159 lub e-mail: r.ginter (at) jaroslaw.psouu.org.pl

Data publikacji: 2016-08-25

Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)

Pracodawca: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W JAROSŁAWIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wilsona 6a, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa podatkowego i Ustawy o rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w PSOUU Kołow Jarosławiu, a w tym: przyjmowanie, gromadzenie i segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju, weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów, przygotowywanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego, sporządzanie przy użyciu programów finansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych raportów, zestawień oraz wypełnianie formularzy na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowychWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane studia z rachunkowości, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, obsługa komputera, programu MS Office w stopniu dobrymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 16 621 53 78 wew. 26, 692 546 159 lub e-mail: r.ginter (at) jaroslaw.psouu.org.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera (MS OFFICE)

Nazwa pracodawcy:
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W JAROSŁAWIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Adres pracodawcy:
Wilsona 6a, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+ zdjęcie + list motywacyjny oraz kserokopie potwierdzające kfalifikacje oraz przebieg pracy zawodowejOferty należy składać do 28.08.2016 osobiście w dziale kadr Biura Obsługi Placówek korespondencyjnie na adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiuona 6a 37-500 Jarosław lub drogą mailową na adres: r.ginter (at) jaroslaw.psouu.org.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: jarosławski

Gmina pracodawcy: Jarosław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jarosław

Adres strony pracodawcy: www.jaroslaw.psouu.org.pl

Ulica pracodawcy: Wilsona

Numer budynku pracodawcy: 6a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.08.2016

Data dodania oferty pracy: 24.08.2016

Oferta pracy ważna do: 07.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Wykonywanie czynności przygotowawczych do zajęć
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Pipie (łódzkie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - do 2 000 PLN

Wykształcenie zawodowe; otwartość na pracę z osobami niepełnosprawnymi; zakres obowiązków: pomoc nauczycielowi w pracy z osobami niepełnosprawnymi, utrzymanie czystości w salach, pomoc osobie w zakresie higienicznym i sanitarnym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych Nr 7 - 2017-10-18 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT/ PRACOWNIK BIUROWY - do 2 400 PLN

Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych; mile widziane doświadczenie zawodowe w adm. biurowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera i urządzeń biurowych; znajomość pakietu MS Office; dobra organizacja pracy; radzenie sobie ze stresem, umiejętność pracy w grupie; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami, kontakt z nowymi klientami i prezentacja standardowej oferty, tworzenie pism, korespondencji, monitorowanie terminów zapłaty faktur przez klientów, bieżąca obsługa dok. zarządu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT W DZIALE MARKETINGU - do 2 100 PLN

Kontrola jakości wykonywanych usług. Badanie rynku usług.
kontakt przez PUP - 2016-04-23 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. POLIGRAFII - od 2 000 PLN

- Obsługa urządzeń biurowych, w tym drukarek wielkoformatowych oraz kserokopiarek.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner, bindownica). Mile widziane prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie, ale nie wymagane - istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-228-12-70) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu.
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PLANISTY - 2 000 - 2 300 PLN

pomoc w przygotowywaniu planów produkcyjnych krótko i dłogoterminowych,pomoc w monitorowaniu planów produkcyjnych,pomoc w planowaniu i optymalizacji stanów magazynowych wyrobów, przewidywanie zagrożeń w realizowaniu planów produkcyjnych
Samdex Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-01-22 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - 3 300 - 3 500 PLN

znajomość techniki pracy biurowej,umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę, umiejętność pracy w zespole, znajomość zasad organizacji i funkcjonowania resortu sprawiedliwości, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i odporność na stres.
Sąd Rejonowy w Zielonej Górze - 2018-02-21 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

-sprawowanie opieki nad dziećmi-wykonywanie pomocy dydaktycznych-wykonywanie czynności porządkowych-pomoc w organizowaniu imprez przedszkolnych-wykonywanie elementów dekoracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA - od 2 500 PLN

obsługa admininstracyjna sekretariatu, uzupełnianie i archiwizacja dokumentów, uzupełnianie i aktualizowanie dokumentów w CRM, obsługa klienta (Pracodawca zapewnia pakiet świadczeń medycznych i kartę multisport)
INSURANCE & COACHING Maria Lewandowska - 2017-06-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta. promowanie działań usprawniających sprzedaż- przygotowanie materiałów promocyjnych; realizowani planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów i utrzymyanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami; aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy. Praca w godzinach 8-16
12M Alicja Wąsowska - 2017-02-24 - Opole (opolskie)

ASYSTENT W DZIALE MARKETINGU - od 2 700 PLN

umieszczanie postów w mediach społecznościowych, prowadzenie mediów społecznościowych, fotografowanie ważnych imprez, udział w targach
Abisal Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Bytom (śląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO (KAT. C+E) - od 1 985 PLN

- Transport międzynarodowy na terenie UE.- Wynagrodzenie: 1985 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kierowcy ciągnika siodłowego.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - do 2 673 PLN

Opracowywanie dokumentacji projektowej, rysowanie w CAD .
M+W Central Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY(170J) - od 1 850 PLN

Praca z rodziną w miejscu jej zamieszkania.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-03-08 - Józefów (mazowieckie)

ŚLUSARZ - od 2 400 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Zagórz (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 700 PLN

Czynności wspomagające pracę pracę księgowego
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - od 3 000 PLN

odbieranie telefonów służbowych, kontakt z klientami- również z klientami anglojęzycznymi, kontakt z kierowcami w ramach serwisu wykonywanego przez firmę (w j.ukraińskim oraz w j.polskim), koordynowanie pracy kierowców, praca z dokumentami, obługa komputera i urządzeń biurowych
Aps Solutions Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 2 000 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy w firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontahentami ukraińskimi pomoc w opiece nad klientami ukraińskimi
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Pasikonie (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE MARKETINGU - od 2 630 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku asystenta w dziale marketingu będzie aktywnie wspierała product managerów podczas codziennej pracy, po szkoleniach wdrożeniowych oraz merytorycznych pracownik przejmie opiekę nad wybranymi grupami produktowymi. Ważna częścią pracy będzie monitorowanie działań konkurencji oraz śledzenie kluczowych projektów dotyczących współpracy z partnerami handlowymi. Podczas pracy niezbędne będzie komunikowanie się w języku angielskim z dostawcami oraz analiza danych przy wykorzystaniu arkuszy kalkulacyjnych. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 9-17, zgodnie z grafikiem. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-06-27 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. IMPORTU I HANDLU - od 2 000 PLN

sporządzanie analiz sprzedaży, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem exportu, optymalizacja kosztów logistycznych, monitorowanie wysyłki na terenie Chin, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 210 PLN

wprowadzanie zamówień do systemuwystawianie faktur do otrzymanych wpłatuzgadnianie sald wybranych kont księgowychmonitorowanie naleznościwprowadzanie faktur zakupowych kancelarii zakupowej
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Cieszyn (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW WYDAWNICZYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zielonka (mazowieckie)

ASYSTENTKA/SEKRETARKA - 2 000 - 2 800 PLN

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , administrowanie korespondencją oraz kalendarzem pracodawcy, wystawianie faktur i innych dokumentów księgowych, dbanie o poprawny obieg dokumentów, współpraca z urzędami i sądami oraz wyszukiwanie informacji prawnych, wsparcie prawników w bieżących zdaniach, czynności biurowe i pomoc administracyjna na rzecz pozostałych osób zatrudnionych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat