ASYSTENT KSIĘGOWEGO Poznań oferta pracy Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 150 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury - koszty, faktyry - przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont, uzgadnianie sald z dostawcami/odbiorcami, przygotowywanie raprtów analitycznych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury - koszty, faktyry - przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont, uzgadnianie sald z dostawcami/odbiorcami, przygotowywanie raprtów analitycznych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne (mile widziana kontynuacja nauki na studiach kierunkowych) lub wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu rachunkowość; znajomość zagadnień z zakresu rozliczania podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji pełniej rachunkowości, podatku dochodowego od osób fizycznych (mile widziana), podatku VAT (mile widziana); dodatkowe oczekiwania: znajomość programów finansowo księgowych: Optima i Symfonia, bardzo dobra znajomość MS Office
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: NEHRINGA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2016
Data dodania oferty pracy: 18.10.2016
Oferta pracy ważna do: 02.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie podatków, kontakty z ZUS i US
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Mława (mazowieckie)
Wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku tokarza. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
W-TECH WENGERSKI ROMAN - 2015-12-08 - Radlin (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie i naprawianie części oraz świdrów
STUMP-HYDROBUDOWA SP Z O.O. - 2015-12-08 - Koprki (mazowieckie)
asystentka
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
porządkowanie dokumentacjiobsługa urządzeń biurowychorganizacja biura
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Ustroń (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu FK SIGMA
Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA w Wawrzeńczycach - 2017-01-04 - Wawrzeńczyce (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Zielona Góra (lubuskie)
- wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę głównego księgowego, segregowanie dokumentów wg ich rodzaju, weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów, przygotowywanie dokumentacji i korespondencji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Gorlice (małopolskie)
bierząca obsługa biura Poradni FAMA i Biura Zarząduwspółpraca z Zarządem i Dyrekcjąumawianie spotkań z pedagogami i psychologamiobsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa przy komputerze;wystawianie faktur;kontakt z klientami;kontakt z przewoźnikami i kierowcami
Gosped Adamscy spółka jawna - 2016-03-16 - Kościerzyna (pomorskie)
- Wykonywanie prac budowlanych zgodnie z przyjętym harmonogramem robót. Praca na terenie RP w delegacji.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto/miesiąc. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie min. 2 lata. Wymagany uprawnienia do prac na wysokości. Wymagana operatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe (architektura lub budownictwo); mile widziane doświadczenie w biurze projektowym; znajomość programów MS OFFICE i AutoCAD; umowa na okres próbny; zakres obowiązków: wykonywanie rysunków architektonicznych i konstrukcyjnych (budynki mieszkalne), kompletowanie dokumentacji projektowej; miejsce pracy: Przezchlebie;
BIURO INŻYNIERSKIE HS-PROJEKT SEBASTIAN HAZELBUSZ - 2017-03-10 - Przezchlebie (śląskie)
przyjmowanie dostaw, przygotowywanie wysyłek, kontrola stanu magazynu, praca z systemem informatycznym
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Wieszowa (śląskie)
Oferta dla osób miedzy 50 a 60 rokiem życia. Branża finansowa, przygotowanie dokumentacji, ofertowanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
czynności opiekuńcze przy dzieciach, pomoc w organizacji zabaw dla dzieci
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraszewice (wielkopolskie)
Transport elementów i materiałów górniczych, zabezpieczanie transportowanego towaru.
Ślusarek Usługi Transportowe S.C. - 2016-06-27 - Gogołowa (śląskie)
Wsparcie operacyjne pracy dyrektora sprzedaży, prowadzenie terminarza spotkań przełożonego.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
ACS SŁUCHMED Spółka z o.o. - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, pomoc w dokumentacji księgowej, weryfikacja faktur zakupowych, wystawianie faktur sprzedażowych, obsługa kadr i płac
Firma LEMAN Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Dobra (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków. Praca co drugi dzień w godz. od 6 do 18.
"Kalmar", Maciej Marcinkiewicz - 2017-10-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywać gabinet i stanowisko pracy lekarza dentysty;przygotowywać pacjentów do zabiegów stomatologicznych;
PRYWATNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA "AVO-DENTAL" S.C.A.ŁOPUSKA-JASIEWICZ W.JASIEWICZ STOMATOLOGIA & MEDYCYNA ESTETYCZNA - 2017-01-20 - Zakopane (małopolskie)
wypełnianie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych księgowych do komputera, fakturowanie, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łużna (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie dokumentacji do szkoleń wstępnych, okresowych, prowadzenie rejestru szkoleń, pomoc w opracowywaniu oceny ryzyka zawodowego, pomoc w przygotowywaniu audytu BHP
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Jaworzno (opolskie)
Pomoc kuchenna/kucharz- wymagania: mile widziane wykształcenie zawodowe gastronomiczne, udokumentowany staż pracy w gastronomii min. 3 lata, dobra organizacja czasu pracy. Pomoc w przygotowaniu posiłków.
Niepubliczne Przedszkole Muzyczne Kraina Marzeń - 2017-03-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Dylewo (warmińsko-mazurskie)
zakres obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta sędziego określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8.11.2012roku w sprawie czynności asystentów sędziów
SĄD REJONOWY W RADOMIU - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)