ASYSTENT KSIĘGOWEGO Poznań oferta pracy Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury - koszty, faktyry - przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont, uzgadnianie sald z dostawcami/odbiorcami, przygotowywanie raprtów analitycznych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych
Data publikacji: 2016-04-15
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury - koszty, faktyry - przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont, uzgadnianie sald z dostawcami/odbiorcami, przygotowywanie raprtów analitycznych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie mile widziane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - program SYMFONIA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne (mile widziana kontynuacja nauki na studiach kierunkowych) lub wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu rachunkowość; znajomość zagadnień z zakresu rozliczania podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji pełniej rachunkowości, podatku dochodowego od osób fizycznych (mile widziana), podatku VAT (mile widziana); dodatkowe oczekiwania: znajomość programów finansowo księgowych: Optima i Symfonia, bardzo dobra znajomość MS Office
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: NEHRINGA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 29.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w przygotowywaniu planów produkcyjnych krótko i dłogoterminowych,pomoc w monitorowaniu planów produkcyjnych,pomoc w planowaniu i optymalizacji stanów magazynowych wyrobów, przewidywanie zagrożeń w realizowaniu planów produkcyjnychpraca na jedną zmianę od 08.00-16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2016-11-25 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaż i obsługsa klienta
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-07-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pobieranie prób węgla, realizacja działań kontrolnych do określenia jakości węgla, sporządzanie raportów, prowadzenie rejestru wyników analiz węgla, kontrola stanu węgla na składzie, przygotowanie dokumentów w sprawie stanu i jakości węgla
KTK Polska Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Rucianka (warmińsko-mazurskie)
projektowanie wnętrz wg. wskazań projektanta prowadzącego rozrysy w ZW CAD
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
Praca terenowa łączona z pracą biurową- wykonywanie pomiarów terenowych oraz ich opracowanie- prowadzenie rejestru prac
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ocena stopnia przygotowania powierzchni elementów do nałożenia powłoki lakierniczje, ręczne lub mechaniczne nanoszenie powłok lakierniczych, mycie sprzętu lakierniczego, konserwowanie i drobne naprawy sprzętu lakierniczegopraca na umowę na czas określony, praca od poniedziałku do soboty, praca na trzy zmiany w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00 i 22:00-6:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
-aktywne pozyskiwanie dostawców towarów,-zakup: makulatury, części, urządzeń,-zaopatrywanie w niezbędne materiały
SCO-PAK S.A - 2016-03-24 - Chełm (lubelskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Proszowice (małopolskie)
PRZYJMOWANIE I REJESTROWANIE KORESPONDENCJI- RODZIELENIE JEJ DO ODPOWIEDNICH DZIAŁÓW, WPROWADZANIE DANYCH DO ZESTAWIEŃ ORAZ PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH. WPISYWANIE I MONITOROWANIE PŁATNOŚCI PRZELEWOWYCH. UZUPEŁNIANIE RAPORTY KASOWEGO , DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH , ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Zabrze (śląskie)
Fryzjer damsko-męskiPraca na jedną zmianę:od 9-17.
Salon Fryzjerski " Monika " - 2017-01-10 - Borowa (podkarpackie)
stawianie rusztowań, montażo ciepleń na wysokości ponad 3 m
OLI SUN Prylewski Waldemar - 2017-05-15 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów.sprzedaż powierzonego towaru.Dla bardzo zainteresowanych możliwość przyuczenia z innym pracownikiem
P.P.U.H. IWMAR - 2016-10-05 - Piława Dolna (dolnośląskie)
- sporządzanie analiz, sprawozdań i innych informacji w sposób terminowy, rzetelny i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji multimedialnych,- prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,- sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
dopilnowanie eksportu, sprawy związane z sekretariatem, udział w szkoleniach i targach, utrzymywanie kontaktów handlowych
FINISHPARKIET FABRYKA PARKIETU ZYGMUNT DĄBROWSKI - 2018-03-15 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
praca na stanowisku asystenta inżyniera drogownictwa
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2016-03-08 - Chrzanów (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Karolin (podlaskie)
- Zakres obowiązków na stanowisku Asystent Ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-mail od klientów dotyczących zagadnień technicznych związanych z usługami w jeżyku niemieckim oraz angielskim. Analizowanie i rozwiązywanie zapytań korzystając z rozwiązań przygotowanych przez spółkę. Dbanie o wysoki standard obsługi klienta. Współpraca z zespołem specjalistów IT w przypadku bardziej skomplikowanych zagadnień.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe filologiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na wskazanym stanowisku. Wymagane umiejętności: Ms Office, PowerPoint. Wymagana biegła znajomość języka NIEMIECKIEGO oraz ANGIELSKIEGO w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie; komunikatywna znajomość języka angielskiego; wsparcie działu sprzedaży; praca biurowa; wystawianie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
RODASTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Gliwice (śląskie)
Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pabianice (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie cen, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych; mile widziane doświadczenie zawodowe w adm. biurowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; obsługa komputera i urządzeń biurowych; znajomość pakietu MS Office; dobra organizacja pracy; radzenie sobie ze stresem, umiejętność pracy w grupie; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami, kontakt z nowymi klientami i prezentacja standardowej oferty, tworzenie pism, korespondencji, monitorowanie terminów zapłaty faktur przez klientów, bieżąca obsługa dok. zarządu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie książki korospendencji, wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej ,rejestracja i rozlicznie delegacji służbowych w programie , odbieranie i wysyłanie przesyłek kurierskich, zarządzanie autami służbowymi oraz nadzór nad obiegiem kluczy systemowych , zamawianie artykułów spożywczych, obsługa sekretariatu( rezerwacja hoteli , rezerwacja restauracji, obsługa gości, sporządzanie dokumentów , aktalizacja list telefonicznych,planów awaryjnych , schematu organizacyjnego ) ,dbanie o wystrój wnętrz , wykonywanie dodatkowych poleceń przełożonego , ścisła współpraca z firmą ochroniarską
VORWERK DICHTUNGSSYSTEME POLSKA SP. Z O.O>. - 2016-05-17 - Komorniki (dolnośląskie)
opieka nad dziecmi w wieku 3, 4, 5 lat: pomoc w organizacji dnia oraz imprez przedszkolnych; dbanie o czystość w salach oraz na terenie przedszkola, pomoc przy posiłakch, pomoc przy przebieraniu oraz ubieraniu dzieci
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami , w tym z Algierii, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu R-1 (3/1)
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Udzielanie pomocy dziecku niepełnosprawnemu na wózku inwalidzkim pod kierunkiem nauczyciela podczas zajęć dydaktycznych oraz przerw międzylekcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Bieżąca współpraca z zarządem. Obsługa korespondencji w j. angielskim. Opieka nad stroną internetową Spółki. Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint. Realizacja bieżących zadań i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Prawo jazdy kat. B. Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office i PowerPoint. Sumiennośc, dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)