ASYSTENT KSIĘGOWEGO Gorzów Wielkopolski oferta pracy KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW "CDP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe związane z prowadzeniem dokumentacji księgowej
Data publikacji: 2018-09-14
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW "CDP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czereśniowa 6, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace biurowe związane z prowadzeniem dokumentacji księgowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW "CDP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Walczaka
Numer budynku pracodawcy: 110
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 14.09.2018
Oferta pracy ważna do: 28.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-prowadzenie biura-kontakty z klientami zagranicznymi-prowadzenie korespondencji
"BOMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Częstochowa (śląskie)
nadzór nad linia produkcyjną, nadzó nad stanem technicznym maszyn i urządzeń, obsługa maszyn
ACCORD PACKAGING Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
- stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych,- pomoc w nadzorze nad kontraktami Spółki pod kontem optymalizacji kosztów,- pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacji pracy (w języku ukraińskim),- pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim),- pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wyszków (mazowieckie)
Wspieranie zsepolu w bieżących działaniach, aktualizacja danych w systemach, sporządzanie raportów, przygotowywanie prezentacji , spotkań, tworzenie aktualizacji dokumentacji procesowej oraz dbanie o jej poprawny obieg, doskonalenie procesu w projektach, doskonalenie i uczstniczenie w projektach.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Ostorowskiego, Umowa o pracę tymaczasową, później na czas określony.Dyspozycyjnośc 6-18 sala F, E
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w pracy biurowej, administracyjnej; mile widziana znajomość języka obcego; odporność na stres; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Excel; Dobra organizacja pracy; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Doświadczenie w obsłudze klienta oraz we współpracy z kancelariami prawnymi, mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
Adrem Iwona Mruk - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
Pomoc przy układaniu kabli ziemnych, dostarczanie zaopatrzenia na plac robót, porządkowanie narzędzi i miejsca pracy. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku.
ELEKTROMAX Grzegorz Malesa - 2016-10-10 - Domaniew (mazowieckie)
Obsługa administracyjna, obsługa w zakresie bhp i p.poż, organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, zaopatrzenie w artykuły biurowe i spożywcze, wystawianie faktur i przygotowywanie dokumentacji dla ksiegowości.1/2 etatu.kontakt z pracodawcą: BIURO (at) HYDROKRUSZ.PL
PBH I PK HYDROKRUSZ SP. ZO.O. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o właściwą ekspozycję towaru i o porządek na sklepie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE "POLTRAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Gubin (lubuskie)
Wykonywanie opinii geotechnicznych
GEO-MI Pracowania Geologiczna Michał Małuszyński - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
Załadunek i rozładunek kontenerów, mocowanie i rozmocowanie ładunków, prace na wysokości związane z przeładunkiem towarów.
Grupacon Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów i sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych oraz ich analizy;Prowadzenie nadzoru epidemiologicznego z zakresu chorób zakaźnych;Prowadzenie nadzoru nad wykonawstwem badań w kierunku nosicielstwa;Nadzór nad wykonawstwem szczepień ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o prawidłową gospodarkę szczepionkami(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rejestrów wydawanych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie analiz z wykonawstwa szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o utrzymanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach dystrybucji szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie szkoleń dla pielęgniarek z Punktów Szczepień Ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Promocja szczepień zalecanych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Kontrola Punktów Szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rozliczeń wartościowo ilościowych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadkach interwencji telefonicznych i pisemnych w zakresie epidemiologii;Przestrzeganie procedur i instrukcji w ramach systemu jakości;Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji w zakresie działań epidemiologicznych;Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z działalnością stanowiska pracy; Ewakuacja osób w razie pożaru i udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej;Nadzór nad zakażeniami szpitalnymi oraz ich rejestrowanie (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Analiza zakażeń wewnątrzszpitalnych (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Nadzór sanitarno-higieniczny i kontrola placówek służby zdrowia: lecznictwa zamkniętego i otwartego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Pełnienie obowiązków koordynatora budżetu zadaniowego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Dworze Gdańskim (w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie czynności i nadzór w zakresie zarządzania kryzysowego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Udział w akcjach sanitarno epidemiologiczno porządkowych organizowanych przez władze samorządowe oraz inne instytucje (IH, PIW, Policja, Służba Miejska, itp.);Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji przez naukę własną i udział wszkoleniach,Aktywny udział w pracach PPIS przy opracowywaniu:a) planów pracy,b) ocen i analiz stanu sanitarnego obiektów,c) danych statystycznych,Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz poufności dokumentacji prowadzonych spraw. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 26.10.2017 r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek-piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-10-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prace adm.-księgowe
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRZYGOTOWYWANIE UMÓW;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-PRAWO LUB ADMINISTARACJA, OBSŁUGA praca-pełen etat w godz. 8:30-16:30, możliwośc ustalenia wymiaru 3/4 etatupo okresie próbnym wzrost wynagrodzenia
Kancelaria Notarialna Notariusz Kamil Wilgocki - 2017-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż izolacji przemysłowej na wysokości 3 m i powyżej.
PPU "TARIZOLACJA" Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Sędzisław (dolnośląskie)
Dyspozycyjnośc umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem z rynku wschodniego
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, kontakt z klientem w języku hindii i angielskim, sprzedaż produktów, prezentowanie oferty; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
- Projektowanie instalacji elektrycznych. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne elektryczne lub wyższe techniczne elektryczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana znajomość programu AUTOCAD. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 693-542-707) w godzinach: 7:30-15:30.
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc przy dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Lubań (dolnośląskie)
Bezpośrednia obsługa klientów biura, komputerowa archiwizacja danych pracowników, obsługa urządzeń biurowych, wstępna rekrutacja i selekcja kandydatów, obsługa administracyjna biura, archiwizowanie dokumentów, obsługa front-desk
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Sosnowiec (śląskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
ALDENT SC NZOZ - 2017-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Ogrodzieniec (śląskie)
przygotowanie stanowiska pracyobsługa przepływu dokumentacji firmowej oraz logistykazamawianych towarów i usługStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Bartodziejebezpośrednia obsługa klientawykonywnaie kalkulacji cenowychsprzedaż zamówionych towarów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
współpraca z dostawcami towaru z Indii, składanie zamówień na towary u indyjskich dostawców, koordynowanie terminów dostaw, wspomaganie pracy indyjskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prace budwolane wg. poleceń kierownika budowy (przygotowanie miejsca pracy, prace narzędziami niezmechanizowanymi, prace zmechanizowanymi, prace ciesielskie, szalunki, przenoszenie ciężarów, obsługa maszyn budowlanych, prace remontowe. Praca na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
praca z rodziną w miejscu jej zamieszkania; udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej; rozwiązywanie problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi; udzielanie pomocy w poszukiwaniu pracy; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy ( 40 godz. tygodniowo);Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona. Asystent nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę;Stanowisko asystenta rodziny należy do stanowisk pomocniczych i obsługi w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.( Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24)
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W IŁOWEJ - 2017-10-20 - Iłowa (lubuskie)