ASYSTENT KOORDYNATORA SZKOLEŃ Rzeszów oferta pracy NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT KOORDYNATORA SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie koordynatora w codziennych obowiązkach Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Przygotowywanie ofert handlowych Pozyskiwanie nowych klientów Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wsparcie w wyszukiwaniu przetargów i przygotowywaniu dokumentacji
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PLAC WOLNOŚCI 13, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie koordynatora w codziennych obowiązkach Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Przygotowywanie ofert handlowych Pozyskiwanie nowych klientów Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wsparcie w wyszukiwaniu przetargów i przygotowywaniu dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KOORDYNATORA SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zapał oraz chęci do pracy Wysoka kultura osobista Pragnienie samorozwoju Wysoka kultura prowadzenia rozmów telefonicznych Komunikatywność Gotowość do doskonalenia swoich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych Język angielski (na poziomie przynajmniej komunikatywnym) Mile widziane umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne Mile widziane doświadczenie techniczne w obszarze IT Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem Miejsce pracy w Rzeszowie Pracę z użyciem nowoczesnych technologii Możliwość udziału we wszystkich organizowanych szkoleniach, dostęp do self study materials Pracę w młodym, sympatycznym, międzynarodowym zespole Wsparcie zespołu w wykonywaniu powierzonych obowiązków Negocjowalne godziny pracy, lecz nie mniej niż 20 godzin tygodniowo Możliwość rozwoju ścieżki kariery
Nazwa pracodawcy:
NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PLAC WOLNOŚCI 13, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń na adres rzeszow (at) nobleprog.plPełne zgłoszenie powinno zawierać CV oraz list motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PLAC WOLNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 15.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sierakowice (pomorskie)
Bezpośrednia obsługa klientów, realizacja zamówień telefonicznych i elektronicznych, montaż i serwis nowych maszyn szwalniczych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń, przygotowywanie przesyłek kurierskich
HURTOWNIA ART.PRZEMYSŁOWYCH 'HILL OB' - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)
Praca z lekarzem stomatologiem w zakresie udzielania świadczeń medycznych + higiena gabinetu i sprzętu.Praca na umowę o prace na 2 lata, z możliwością wydłużenia.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące jako asystentka stomatologiczna lub higienistka stomatologiczna lub pomoc stomatologiczna. Kontakt e-mail: kkcentrumstomatologiczne (at) gmail.com
KK JASIŃSCY CENTRUM STOMATOLOGICZNE Krzysztof Jasiński - 2017-10-11 - Niedźwiada (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc przy wykonywaniu projektów - inwestycje, rozrysy, zestawienia materiałów, po przeszkoleniu - wizualizacja
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
- Praca na recepcji - bieżąca obsługa gości i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa i nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, pozostałe prace administracyjne, zapewnienie wsparcia kierownictwa firmy i pracowników biura, itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale nie wymagane - istenieje możliwość przyuczenia. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-228-12-70) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu.
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw, pomocy dydaktycznej, pomoc dzieciom niepełnosprawnym
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lniano (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa biura, sporządzanie dokumnetacji i raportów z zakresu ochrony środowiska, obsluga programu gospodarki odpadami
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy,obsługa firmowej poczty elektronicznej,redagowanie pism,drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Zakopane (małopolskie)
Asystent zarządu- staż POWER II 106
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Grzybowo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy dostarczaniu towaru
EDEN SPRINGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
OPERACYJNE ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM PRZYGOTOWYWANIE GRAFIKÓW, CODZIENNY MONITORING LIST OBECNOŚCI KONTROLA PRACY KONSULTANTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, MONITOROWANIE DZIAŁANIA INFRASTRUKTURY IT I TELEFONICZNEJ, REAGOWANIE NA WNIOSKI I SUGESTIE ZŁASZANE PRZEZ PRACOWNIKÓW, WSPIERANIE INDYWIDUALNEGO ROZWOJU KONSULTANTÓW POPRZEZ MONITOROWANIE ICH KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, STAZ PRACY MIN 1 ROK ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO -BIEGŁA,
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-reprezentacja firmy na targach, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Głogów (dolnośląskie)
pomoc w sprawach związanych z legalizacją pobytu dla cudzoziemców, organizacja i dbanie o biuro
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Krosno (podkarpackie)
budowanie elektronicznej bazy danych, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, oferta przeznaczona dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie dokmentacji projektowej w tym rysunki i pomoc w obliczeniach Wykonywanie modeli konstrukcji w programach do modelowaniaKompletowanie dokumentacjiWydruk rysunków wielkoformatoych
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Radlin (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kreowanie polityki sprzedażowej firmy,- przyjmowanie i procesowanie zamówień,- sprzedaż produktów firmy,- kontakt z klientami drogą telefoniczną i mailową,- przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży,- obsługa biura,- tworzenie reklamy,- nadawanie i przyjmowanie paczek,- pakowanie paczek.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Rąbień AB (łódzkie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci, o ich zdrowie i higienę. Opieka nad dziećmi 3,4 letnimi, pomoc przy ubieraniu, jedzeniu oraz czynnościach samoobsługowych. Pomoc nauczycielce podczas spaceru, wycieczek, zabaw w ogrodzie przedszkolnym a także w przygotowaniu pomocy dydaktycznych. Pomoc w utrzymaniu czystości sali, dbałość o wyposażenie przedszkola.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Ropica Polska (małopolskie)
Przygotowywanie prób do badań w laboratorium ( mielenie, rozdrabnianie, gotowanie, itp.) i wysyłka próbek do podwykonawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)
h
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Skórzno (kujawsko-pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
Kancelaria Prawna Radca Prawny D. Nadratowska Malinowska w Ciechanowie - 2015-12-02 - Ciechanów (mazowieckie)
praca biurowa, nawiązywanie kontaktów handlowych import, export towarów, prowadzenie korespondencji handlowej
Launart P.P.H.P Józef Zajczyk - 2016-02-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
współpraca z przełożonym posługującym się językiem tureckim, wykonywanie prac zleconych przez Prezesa, prowadzenie kalendarza spotkań, przekazywanie wytycznych prezesa pracownikom,
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)