ASYSTENT KIEROWNIKA RESTAURACJI Świeradów-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na pisuary.
Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA RESTAURACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy w restauracji: zapoznanie się z funkcjonowaniem restauracji, układanie grafika pracy kelnerom oraz pracownikom kuchni. Układanie dziennego menu, sprawdzanie jakości przygotowywanych potraw, nadzór nad pracą kelnerów oraz kuchni, układanie karty menu. Zatowarowanie restauracji: sporządzanie zamówień towaru, kontrola budżetu działu, kontrola magazynów kuchennych i barowych. Sporządzanie ofert dla klientów biznesowych, grupowych i indywidualnych. Sporządzanie oferty konferencyjnej: ustalanie z klientem liczby osób, układu sali, menu, sprzętu potrzebnego do konferencji. Sporządzanie ofert weselnych. Kontakt z klientem telefoniczny i e-meil. Organizacja bankietów oraz imprez zorganizowanych, sporządzanie listy zapotrzebowania, dopilnowanie wystroju sali oraz wszystkich uzgodnień z klientem. Prowadzenie dokumentacji: prowadzenie codziennych rejestrów HACCP, prowadzenie i kontrola dokumentacji technicznej oraz list obecności pracowników. Rozliczanie faktur, robienie raportów fiskalnych. Dbanie o wizerunek restauracji.
Data publikacji: 2020-06-04
Lokalizacja: Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świeradów-Zdrój, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy w restauracji: zapoznanie się z funkcjonowaniem restauracji, układanie grafika pracy kelnerom oraz pracownikom kuchni. Układanie dziennego menu, sprawdzanie jakości przygotowywanych potraw, nadzór nad pracą kelnerów oraz kuchni, układanie karty menu. Zatowarowanie restauracji: sporządzanie zamówień towaru, kontrola budżetu działu, kontrola magazynów kuchennych i barowych. Sporządzanie ofert dla klientów biznesowych, grupowych i indywidualnych. Sporządzanie oferty konferencyjnej: ustalanie z klientem liczby osób, układu sali, menu, sprzętu potrzebnego do konferencji. Sporządzanie ofert weselnych. Kontakt z klientem telefoniczny i e-meil. Organizacja bankietów oraz imprez zorganizowanych, sporządzanie listy zapotrzebowania, dopilnowanie wystroju sali oraz wszystkich uzgodnień z klientem. Prowadzenie dokumentacji: prowadzenie codziennych rejestrów HACCP, prowadzenie i kontrola dokumentacji technicznej oraz list obecności pracowników. Rozliczanie faktur, robienie raportów fiskalnych. Dbanie o wizerunek restauracji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA RESTAURACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świeradów-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0210
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6160002531
danePracodawcy_regon: 230207102
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubański
danePracodawcy_kodPowiatu: 0210
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936150
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|921
Data dodania oferty pracy: 04.06.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d65258585ba0b4af109c144d79006a87
Podobne oferty pracy
Wynagrodzenie do uzgodnienia
ELMAR ELECTRIC PPHU Marek Szmigiel - 2016-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Faktury sprzedażowe wystawia się w programie Optima, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, współpraca z księgowością. Wprowadzanie przelewów bankowych. Zestawienia zobowiązań i należności.
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Kraków (małopolskie)
prace księgowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)
redagowanie tekstów,organizacja pracy biurowej,obsluga komputera,urzadzeń biurowych,pomoc przy organizowaniu szkoleń,kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Chrzanów (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe, średnie. Praca w punkcie pocztowym Rybnik ul. Gotartowicka , doświadczenie na w/w stanowisku. Praca od godz. 7.30-15.30 Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny.
PIOTR BIELA - 2019-02-15 - Rybnik (śląskie)
Szycie odzieży lekkiej. Praca w godz.: 7-15.
Daps inż. Dariusz Szeps - 2020-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
asystowanie przy zabiega stomatologicznych
NZOZ PRYWATNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA- EWADENT - 2016-01-21 - Konin (wielkopolskie)
Prace biurowe w księgowości, współpraca z główną księgową, przyuczenie do samodzielnego księgowania.
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET w Koniecznie - 2016-04-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej określonych dla asystenta rodziny.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Łużna (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu zajęć dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, porządkowanie sali przedszkolnej, opieka nad dziećmi podczas spacerów i zabaw, pomoc w organizacji imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zgodny z wnioskiem, godz. pracy 8.00 - 16.00 oraz 13.00 - 21.00
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych dostosowanych do możliwości psychofizycznych każdego ucznia w ramach przewidzianych programem nauczania.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Szpikołosach - 2016-08-23 - Szpikołosy (lubelskie)
Bieżąca obsługa placówki - obsługa klienta
MR PARTNERS Sp. z o.o. - 2019-07-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Pomoc w księgowości. Praca w godz.: 8:00-16:00 (do ustalenia), około 160 godzin miesięcznie, praca do końca czerwca 2018 r. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 607 663 233, e-mail: pck.wroclaw.kadry (at) gmail.com
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2018-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa programu finansowego - księgowego. Archiwizowanie dokumentów księgowych. Wprowadzanie danych do systemu księgowego. Dekretowanie dokumentów księgowych, pzygotowywanie płatności.
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Jamnica (podkarpackie)
budowa dróg, chodników, roboty ziemne
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Osiecznica (lubuskie)
logistyka produkcji, dokumentowanie produkcji
THERMOTRONIC SP. Z O.O. - 2018-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
Zbrojenie
NATALLEX Jarosław Błażków - 2016-09-02 - Borucice (opolskie)
PRACODAWCA POSZUKUJĘ OSOBY ZAINTERESOWANEJ ODBYCIEM STAŻU,-Koniecznie osoby z wykształceniem ekonomicznym,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-03-24 - Tczew (pomorskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)
Praca na portierni oraz obchody obiektu ochranianego
PPHU "MEGA" Eksport-Import - 2020-02-12 - Radom (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ogolna obsluga maszyn do produkcji tworzyw sztucznuch
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa urządzeń biurowych, w tym drukarek wielkoformatowych oraz kserokopiarek.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner, bindownica). Mile widziane prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie, ale nie wymagane - istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt osobisty (ul. Jesionowa 9a, 40-159 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-228-12-70) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) trakt.eu.
TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów wietnamskich, wykonywanie zleceń przełożonego, przyjmowanie i przekazywanie dokumentów od i do tłumacza
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Słupsk (pomorskie)
asystentka zarządu, praca w sekretariaciegodz. pracy 8.00-16.00wynagrodzenie do uzgodnienia
HANYANG ZAS sp. z o.o. - 2018-02-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)