ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU Zamość oferta pracy Zamośćdis Sp. z o.o. (E.Leclerc)

Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji dostaw i sprzedaży. Zawieranie umów z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary. Kontrola cen i jakości.Rozliczanie dostaw.Zarządzanie pracownikami.
Data publikacji: 2015-11-27
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Zamośćdis Sp. z o.o. (E.Leclerc)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji dostaw i sprzedaży. Zawieranie umów z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary. Kontrola cen i jakości.Rozliczanie dostaw.Zarządzanie pracownikami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.12.2015
Data zakończenia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Zamośćdis Sp. z o.o. (E.Leclerc)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Prymasa Stefana Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2015
Data dodania oferty pracy: 23.11.2015
Oferta pracy ważna do: 22.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie sekretariatu, analiza pism z kraju i zagranicy, redagowanie pism, obsługa kont mailowych, utrzymywanie kontaktów z klientem, praca w godz.8-16
Kancelaria K&W Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Porządkowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu, archiwizowanie dokumentów, uzgadnianie rachunków, kont, nauka obsługi systemu księgowego i kadrowo-płacowego Optima, rozliczenia z Zus, przygotowanie dokumentów do wypłaty, zakładnaie i uzupełnianie pracowniczych akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie korespondencji, umawianie spotkań z klientami pochodzenia wietnamskiego, kontakt telefoniczny z klientami, współpraca z pracodawcą
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Jabłonowo (mazowieckie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami pochodzenia chińskiego, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych, wprowadzanie faktur do programu Komputerowego COMAR
Firma ABĘIZ-TRANS - 2018-03-25 - Bochnia (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, odpowiedzialność za wspólpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskimi,aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca, ścisła współpraca z Zarządem, obsługa organizacyjna i logistyczna Zarządu, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie i dbanie o właściwy system identyfikacji wizualnej Spółki, prowadzenie strony internetowej, organizacja spotkań, zebrań, szkoleń i konferencji, prowadzenie sekretariatu, obsługa dokumentacji prawnej i urzędowej, koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji, zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną, zarządzanie pojazdami Spółki
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
1. Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny.2. Systematyczna indywidualna praca z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań.3. Współpraca z instytucjami takimi jak: szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta.4. Pomoc w wypełnianiu zadań opiekuńczo wychowawczych.5. Nauka oszczędnego zarządzania budżetem domowym.6. Merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego.7. Pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny.8. Wsparcie jej aktywności społecznej i motywacja do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.9. Asystent rodziny świadczyć będzie pracę w miejscu zamieszkania rodziny jak i poza nim, będzie zatrudniony w ramach zadaniowego czasu pracy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku - 2018-01-11 - Leżajsk (podkarpackie)
przygotowywanie sali dzieci do posiłków, odpoczynku i spaceru, pomoc i nadzór w wykonywaniu czynności higienicznych, dbanie o bezpieczeństwo w sali oraz podczas wycieczek i wyjść przedszkolnych, pomoc przy ubieraniu, przygotowywanie materiałów do zajęć
Przedszkole Martolandia SP. Z O.O. - 2017-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
projekty budowlane, uzyskiwanie pozwolenia na budowę, analiza zapisów MPZP, prace koncepcyjne. Praca wgodzinach od 8.oo do 16 lub od 9.oo do 17.oo.
Wilk Mieczysław M. WILK PROJEKT - 2017-11-14 - Długołęka (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
wspomagania uczniów w czasie zajęć szkolnych i pozalekcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Płońsk (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych, ubieraniu sięopieka nad dziecmi podczas zabaw, spacerów i wycieczekwykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Hażlach (śląskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja budowa dróg. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Katowice (śląskie)
współorganizacja zajęć edukacyjnych socjoterapełtycznych, prowadzenie różnego rodzaju form pomocy pedag.-psych. dla dziecka i jego rodziny, udzielanie pomocy nauczycielą prowadzącym
Szkoła Podstawowa nr 4 Lubań - 2017-09-19 - Lubań (dolnośląskie)
Załadunek surowców i prasowanie makulatury
EST Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz ustawą o VAT, kontakty z klientami, wyjaśninaie reklamacji, wystawianie faktur korygujących, przygotowywanie zestawień, analiz, raportów, statystyk
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Bychawa (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-02-01 - Chojnice (pomorskie)
według stanowiska
'INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP' - 2017-06-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Wypisywanie CMR, drukowanie etykiet, obsługa komputera w tym MS office, dowożenie dokumentów do innych instytucji, załatwianie spraw poza biurem, wykonywanie poleceń kierownika.
APPLEX Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Sadkowice (łódzkie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)
Obieg dokumentów, klasyfikacja i poufność dokumentacji, przechowywanie i archiwizacja, obsługa rachunków bieżących, obsługa rachunków oszczędnościowych i ROR, obsługa stałych zleceń płatniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Podegrodzie (małopolskie)
- Asystowanie lekarzowi,- utrzymanie gabinetu w gotowości do pracy
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Żywiec (śląskie)
- Obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów, wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości, wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 10.09.2016 r. do 30.09.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie / wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej. Wymagana umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
- obsł. korespondencji, e-mailu,- wprowadzanie danych do komp.,- porządkowanie i uzupełnianie dokumentacji,- tworzenie raportów,- przygot. danych i dokuemntów jako wsparcie dla sprzedaży ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)