ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY Oświęcim oferta pracy PROGALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Codzienna współpraca z kierownikiem budowy, szczegółowa analiza dokumentacji technicznej, przekazywanie informacji na placu budowy pracownikom budowlanym, kontrola zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem, reprezentowanie pracodawcy przed Inwestorem, obliczanie materiału budowlanego pod zamówienie oraz nadzór nad terminową dostawą, bieżąca optymalizacja prac budowlanych, tworzenie harmonogramu prac i nadzory nad jego terminową realizacją, prowadzenie dokumentacji budowy, wykonywanie przedmiarów i obmiarów robót, kontrola przepisów BHP na budowie, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zakończenia budowy.
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: PROGALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Unii Europejskiej 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Codzienna współpraca z kierownikiem budowy, szczegółowa analiza dokumentacji technicznej, przekazywanie informacji na placu budowy pracownikom budowlanym, kontrola zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem, reprezentowanie pracodawcy przed Inwestorem, obliczanie materiału budowlanego pod zamówienie oraz nadzór nad terminową dostawą, bieżąca optymalizacja prac budowlanych, tworzenie harmonogramu prac i nadzory nad jego terminową realizacją, prowadzenie dokumentacji budowy, wykonywanie przedmiarów i obmiarów robót, kontrola przepisów BHP na budowie, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zakończenia budowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od posiadanych umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: AUTO-CAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (inżynier budownictwa lub student studiów zaocznych min. 3 rok), doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, znajomość programu AutoCAD, mile widziana znajomość programu Revit - z możliwością przyuczenia, umiejętność organizacji pracy własnej, prawo jazdy kat. B.Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00, wysokość proponowanego przez pracodawcę wynagrodzenia uzależniona jest od posiadanych umiejętności.
Nazwa pracodawcy:
PROGALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Unii Europejskiej 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty - Oświęcim, ul. Unii Europejskiej 10, telefoniczny - 608 454 005 lub mailowy - progalbud (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Adres strony pracodawcy: www.progalbud.pl
Ulica pracodawcy: Unii Europejskiej
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: działalność ogólnobudowlana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 01.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e99e52cf1cad08fa27b38bbb1e210195
Podobne oferty pracy
Opracowywanie dokumentacji technicznej, przygotowywanie dokumentacji rejestrowej wyrobów medycznych, udział w modelowaniu procesów w systemie zarządzania jakością / nabór staż RM.30+
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pabianice (łódzkie)
Kontakt z dostawcami, przygotowanie ofert, nadzór nad dokumentacją techniczną projektów, przygotowania harmonogramów projektów i nadzór nad ich realizacją, kontrolowanie produkcji w toku, budowanie bazy dostawców, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz.
MILETIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-08 - Bytów (pomorskie)
asysta lekarzowi dentyscie przy zabiegach, przygotowanie stanowiska pracy lekarza, sprzatanie pomieszczeń gabinetu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Jaworzno (śląskie)
1.opracowanie i realizacja planu pracy zrodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2.opracowanie planu pracy z rodziną3.prowadzenie dokumentacji4. dokonywanie okresowej oceny rodziny;5. monitorowniefunkcjonowania rodziny;6. współpraca z jednostkami administracji7. sprawozdania z pracy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ STARE KUROWO - 2017-12-06 - Stare Kurowo (lubuskie)
WPROWADZANIE FAKTUR DO SYSTEMU, PROWADZENIE ROZLICZEŃ, ORGANIZACJA SPOTKAŃ, OBSŁUGA KLIENTA, UZYSKIWANIE WSKAZANYCH INFORMACJI, SPORZĄDZANIE PISM.
PLAST MM MACIEJ PĘKALA - 2019-11-18 - Nowa Wieś (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wstępne księgowanie dokumentów żródłowych, analiza, uzgadnianie kont
NEO GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
weryfikacja cv; umawianie spotkań; telefoniczna weryfikacja kandydatów; przeprowadzanie rozmów wstępnych; prowadzenie kart osobowych;archiwizacja dokumentów; wspieranie konsultantów
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Pruszków (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi, pomoc przy organizacji zajęć, wycieczek, spotkań z rodzicami. Praca w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Świniarsko (małopolskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Promna (mazowieckie)
Organizacja pracy sklepu. Profesjonalna i aktywna obsługa klienta. Ekspozycja towaru w oparciu o standardy. Dbanie o pozytywny wizerunek sklepu.Praca w Centrum Handlowym Czyżyny.
VERONA SPÓŁKA CYWILNA MARIUSZ AMADEUSZ ZALEWSKI, MONIKA ANNA WAŁEJKO - 2019-07-22 - Kraków (małopolskie)
- Praca z dziecmi, pomaganie nauczycielowi prowadzącemu zajęcia we wszystkich czynnościach dydaktycznych opiekuńczych, wychowawczych,- Pomoc dzieciom w czynnościach codziennych: wyjście na spacer, plac zabaw, wyjazdy na basen,
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Krostoszowice (śląskie)
Montaż konstrukcji, paneli oraz innych elementów instalacji fotowoltaicznej.
Grupa O5 Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Świlcza (podkarpackie)
wprowadzanie do systemu "wysyłki towaru", "przyjęcie towaru", "przesunięcie magazynowe", praca z dokumentacją magazynową.
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Bronisze (mazowieckie)
Ksiegowanie dokumentów, dekratacja dokumentów ksiegowych, pomoc i asysta księgowej.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy kierowaniu pracami budowlanymi.
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD "ROLBUD II" ŚWIZDOR MICHAŁ DYRDA STANISŁAW SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE FIT - 2018-07-13 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zielona Góra (lubuskie)
- Weryfikacja dokumentacji sprzedażowej i jej zgodności z SIWZ pod względem formalnym oraz merytorycznym. Wsparcie handlowców w ich codziennej pracy - zdobywanie i przekazywanie im potrzebnych informacji. Posprzedażowa obsługa klienta telefoniczna i e-mailowa, tworzenie raportów, badanie rynku konkurencyjnego. Analiza dokumentacji technicznych oraz pozyskanych z niej informacji. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres probny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie - mile widziany technik administracji. Prawo jazdy kat. B. Ogólna wiedza na temat przetargów, administracji mile widziana, zdolności techniczne (praca z dokumentacją techniczną), osoba skrupulatna, dokładna. Kontakt e-mail: anna (at) talentselect.pl
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie zajęć kulinarnych, dbałość o wygląd zewnętrzny - wsparcie dla osób z niepełnosprawnością intelektualną (Środowiskowy Dom Samopomocy).
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM - 2019-12-09 - Wiercany (podkarpackie)
Wsparcie w przygotowaniu/koordynacji projektów międzynarodowych (organizacji staży, mentoring). wsparcie stażystów zagranicznych. Poszukiwanie partnerów lokalnych/zagranicznych oraz utrzymywanie z nimi kontaktu.Umowa na okres próbny, jedna zmiana 9:00-17:00.kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) semperavanti.org
SEMPER AVANTI - 2017-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamksimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ksiięgowanie dokumentów, dekretowanie, kontrola merytoryczna
kontakt przez PUP - 2015-03-26 - Augustów (podlaskie)
czynności opiekuńcze i obsługowe w stosunku do dzieci
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraszewice (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych i komputera, sprzedaż mieszkań z oferty dewelopera. Praca w Kołobrzegu w godz. 08:00-16:00/ 09:00-17:00.
BURSZTYNOWE Sp. z o.o. - 2019-04-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie nowego asortymentu, tworzenie akcji promocyjnych, pozyskiwanie klientów, zbieranie umów, zamawianie usług spedycyjnych, przygotowywanie towarów do pakowanie, prowadzenie aktywnych telefonicznych kampaniii reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Będzin (śląskie)
Współdziałanie z nauczycielem w organizowaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
Specjalista sprzedaży internetowejOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy zarejestrowanych w PUP w KolbuszowejRodzaj wyk. pracy: obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; rezlizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.Miejsce wyk. pracy: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 18.Praca w godzinach: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
kompletowanie dokumentów, akt osobowych oraz prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie zaświadczeń i wniosków z zakresu kadr i płac, sporządzanie list obecności, ewidencjonowanie wniosków urlopowych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa gości i dbanie o ich obsługę na najwyższym poziomie.
JRW Invest Podhale Sp. z o.o. Rest. Cristalpatio - 2017-10-09 - Krynica-Zdrój (małopolskie)