ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT
Wynagrodzenie: od 4 660 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza spotkań przydzielonych konsultantów, zarządzanie komunikacją, profesjonalna i efektywna obsługa rozmów telefonicznych, przygotowywanie raportów, zapewnienie wsparcia administracyjnego, ścisła współpraca z innymi asystentami
Data publikacji: 2020-11-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kalendarza spotkań przydzielonych konsultantów, zarządzanie komunikacją, profesjonalna i efektywna obsługa rozmów telefonicznych, przygotowywanie raportów, zapewnienie wsparcia administracyjnego, ścisła współpraca z innymi asystentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 660 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 660 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym / customer service, skrupulatność, komunikatywność, zdolności interpersonalne, elastyczność, zdolności adaptacyjne, komunikatywność, zdolności interpersonalne i organizacyjne, proaktywna postawa
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5252478270
danePracodawcy_regon: 142416928
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.11.2020
Oferta pracy ważna do: 11.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c6277811f4add936f4560481110bfc28
Podobne oferty pracy
zapoznanie się z pracą w biurze rachunkowymzapoznanie się z ustawami dot. podatku dochodowego i VAT oraz rozporządzeniem dot. prowadzenia książki przychodów i rozchodów,opanowanie programu do prowadzenia książki przychodów i rozchodów oraz programu Płatnik-dot. ZUS
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Niepołomice (małopolskie)
przygotowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych , dekretowanie, tworzenie deklaracji TAT< CIT, sprawdzanie rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tychy (śląskie)
Wykonywanie prac biurowych, odbieranie - nadawanie korespodencji pocztowej, opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru faktur, wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę zobowiązań, obsługa działowej skrzynki e-mailowe, sporządzanie zestawień dotyczących rozliczeń podmiotów współpracujących.
EPAM Systems Poland - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej Fundacji - przygotowanie podatkowych rozliczeń pracowników Fundacji- korzystanie z podpisu kwalifikowanego- pomoc w przygotowaniu CV oraz listu motywacyjnego dla nowych pracowników oraz klientów Fundacji - pomoc w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca pracy dla klientów Fundacji - kontakt z powiatowymi Urzędami Pracy w sprawie zatrudnienia cudzoziemców
Fundacja TERNOPILSKA - 2017-12-21 - Żyrardów (mazowieckie)
Znajomość programu AutoCad, programów instalacyjnych-branżowych
HVAC-INSTALACJE Michał Kaczmarczyk - 2016-06-08 - Lubań (dolnośląskie)
- Bieżąca (merytoryczna) pomoc w działalności kancelarii oraz obsługa administracyjna kancelarii. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: ukończone studia wyższe kierunek PRAWO. Mileile widziane doświadczenie zawodowe. Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows/MS OFFICE) oraz programów LEGALIS/LEX. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu B2/C1, w piśmie w stopniu B2/C1. Kontakt e-mail: info (at) jklawyers.pl
JAMROZY, KABAŁA-KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH SPÓŁKA PARTNERSKA - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie pracy sekretariatu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji ( korespondencja zewnetrzna i wewnetrzna), prowadzenie korespondencji, tłumaczenia ustne i pisemne w języku polskim i francuskim, organizowanie i planowanie spotkań, pzrygotowywanie raportów oraz prezentacji, organizowanie wyjazdów słuzbowych.
GUILLIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Oleśnica (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć lekcyjnych w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Glinnik (łódzkie)
Praca biurowa, jak i w terenie z klientami, administacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych (telefon, komputer, skaner, faks, rzutnik, kameta i inne). Utrzymanie kontaktu z Klientami jak i Zakładami Ubezpieczeń. Prowadzenie kalendarza spotkań i terrminarza wznowień ubezpieczeń. Pozyskiwanie nowych Klientów. Organizacja szkoleń i konferencji w biurze, jak i u Klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Częstochowa (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
Centrum Ogrodzeń Metalowych Elżbieta Jaruszewska ,Andrzej,Krzysztof Rubaszewscy s.c - 2016-06-29 - Mościczki (lubuskie)
rozliczanie KPiR, VAT, wyliczanie podatku dochodowego
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Oława (dolnośląskie)
obowiązki asystentki stomatologicznej oraz rejetratorki (m.in.rejestracja wizyty pacjentów oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania chorych i obiegiem dokumentacji medycznej w placówce,planowanie terminów wizyt, prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć lekarza i odwołanych terminach)
SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA JOLANTA SZPEJEWSKA - 2021-05-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do ksiąg podatkowych za pomoca programu ENOVA, CND KH Klasyka, pomoc w kalkulacji list płac, obliczaniu składek ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
pomoc w rekrutacji pracowników, przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie rejestrów i archiwizacja, przygotowywanie pism i raportów wg potrzeb, dbałość o przestrzeń biurową i kontakt z pracownikami terenowymi w bieżących sprawach, tworzenie baz danych Klientów, kontakt telefoniczny z Klientem
Sky Events Group Adam Zagrobelny - 2017-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
WERYFIKACJA DOKUMENTÓW, OPISYWANIE I SKANOWANIE DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2021-06-01 - Pilzno (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kopcie (mazowieckie)
Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomuzadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Praca w języku urdu. Praca może być zdalnarównież w trybie mobilnym i stacjonarnym.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
projektowanie instalacji elektrotechnicznych
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Poznań (wielkopolskie)
-Mile widziana praktyka zawodowa w dziale głównego mechanika lub narzędziowniKontakt: telefon 55 271-01-50, e-mail: meto (at) meto.com.pl
Przedsiębiorstwo Produkcji i Usług Technicznych METO Dawid Bąk - 2021-03-29 - Lisewo Malborskie (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw z klientami rosyjskimi i z Tadżykistanu, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie i realizacja planu pracy we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym i/lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych oraz problemów wychowawczych z dziećmi,wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udzielaniu pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,oraz inne zadania określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nałęczowie - 2021-05-18 - Nałęczów (lubelskie)
pomoc w dziale kadr i płac
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-04-27 - Mława (mazowieckie)
Ręczny zbiór owoców, zrywanie liści, obcinanie gron
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Koźminek (wielkopolskie)
..
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Łowicz (łódzkie)
Pełnienie funkcji wychowawczo-opiekuńczej. Dbanie o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo dzieci. Wspomaganie nauczyciela przy organizacji zajęć i zabaw, kształtowanie u dzieci pozytywnych przyzwyczajeń i nawyków oraz rozwijanie osobowości dziecka.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Nowa Rokitnia (lubelskie)
praca w zakresie procesu inwestycyjnego umożliwiającego uzyskanie pozwolenia na budowę
G-TKW Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac zbrojarskich.
EKO- DOM SYSTEM Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami azjatyckimi, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny z klientami z Azji
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)