ASYSTENT/KA ZARZĄDU(NR 8887) Bydgoszcz oferta pracy "GP PEOPLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU(NR 8887)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - zarządzanie korespondencją (mailową i tradycyjną)- obsługa telefoniczna sekretariatu- prowadzenie dokumentacji- wsparcie innych działów w firmie w pracach administracyjnych- organizacja wyjazdów służbowych Prezesa Zarządu- obsługa gości oraz spotkań biznesowych Prezesa Zarządu i firmy- organizacja spotkań firmowych i szkoleń- wykonywanie drobnych tłumaczeń dokumentów z języka angielskiego na polski i odwrotnie
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "GP PEOPLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-001 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie korespondencją (mailową i tradycyjną)- obsługa telefoniczna sekretariatu- prowadzenie dokumentacji- wsparcie innych działów w firmie w pracach administracyjnych- organizacja wyjazdów służbowych Prezesa Zarządu- obsługa gości oraz spotkań biznesowych Prezesa Zarządu i firmy- organizacja spotkań firmowych i szkoleń- wykonywanie drobnych tłumaczeń dokumentów z języka angielskiego na polski i odwrotnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU(NR 8887)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy według wskazanej kategorii
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie min. średnie lub mile widziane chemiczne lub pokrewne- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B1/B2)- bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MsOffice oraz umiejętność obsługi sprzętu biurowego- wysoka kultura osobista, znajomość zasad savoir vivre- umiejętności organizacyjne, komunikatywność i otwartość- mile widziane czynne prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
"GP PEOPLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 71, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: e-mail: rekrutacja (at) gppeople.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 71
danePracodawcy_nrKraz: 9274
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 30.12.2016
Oferta pracy ważna do: 29.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opieka nad dziećmi w wieku 3-6 lat, pomoc w trakcie zajęć dydaktycznych, towarzyszenie w zabawach, pomoc przy posiłkach
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Bobrowniki (wielkopolskie)
wspomaganie działu księgowości w obowiązkach, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów, segregowanie dokumentów, wypełnianie formularzy podatkowych pod nadzorem, wystawianie faktur zagranicznym kontrahentompraca na umowe zlecenie 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca w godzinacha 10:00-18:00 lub 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wojtkowice (dolnośląskie)
-
DACH.KOMP Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jolanta Ławniczek - 2016-07-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa pacjenta, kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Żary (lubuskie)
rejestr poczty przychodzaćej i wychodzacejopis i rejestracja dokumentów wewnetrznych i fakturprzekazanie faktur do opisu merytorycznegonadzór nad obiegiem elektronicznym fakturprowadzenie i aktualizacja rejestrów umów spółkiskładanie zamówień na materiały biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Gdynia (pomorskie)
- diagnoza uszkodzonego sprzetu,- sporządzanie wycen napraw
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Piła (wielkopolskie)
samodzielne księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur; sporządzanie deklaracji PIT i VAT; wykonywanie prac biurowych; prowadzenie korespondencji z klientami biura oraz urzędami.
PARTNER TAX DR MARIUSZ CIEŚLA, JAN PYTEL SPÓŁKA CYWILNA - 2018-08-10 - Tychy (śląskie)
Oferta pracy dla osób do 30r.ż - Wprowadzanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Jaworzno (śląskie)
księgowość
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Suwałki (podlaskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy biurowej; obsługa pakietu Office, prawo jazdy kat. B; dobra znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; znajomość Comarch ERP Optima; zakres obowiązków: organizacja pracy biura, współpraca z działem księgowości, wsparcie działu handlowego, obsługa klienta w siedzibie firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Gliwice (śląskie)
Pomoc w obsłudze podatników; uczestnictwo w wyliczaniu podatków. Wprowadzeanie dokumentów do systemu księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy organizacji eventów, wyszukiwanie hoteli, restauracji, itp do ofert, tworzenie korespondencji z klientami, partnerami, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc realizacji projektu 9.1.2 Aktywna integracja:-organizacja zajęć merytorycznych: kontakt z trenerami, uczestnikami; -przygotowanie dokumentacji projektowej: regulaminy, umowy, listy obecności; -przygotowanie dokumentacji w oparciu o zasadę rozeznania rynku/konkurencyjności; -realizacja spotkań informacyjnych, promocja projektu: kontakt pośredni i bezpośredni z odpowiednimi instytucjami-bieżący kontakt z uczestnikami projektu; -archiwizacja dokumentacji; -prowadzenie działań rekrutacyjnych; -tworzenie zestawień stypendiów szkoleniowych/stażowych; -pomoc przy tworzeniu wniosku o płatność
Marta Krawczyk ProBiznes - 2017-09-21 - Olkusz (małopolskie)
Sprzątanie obiektu firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
Asystent nauczyciela klasy pierwszej - wspieranie nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze, wspieranie nauczyciela śwetlicy szkolnej. Wymagane wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, umiejętność współpracy z nauczycielami. Zatrudnienie na 1/2 etatu od 1.12.2015 r. do 24.06.2016r. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
Szkoła Podstawowa Nr 4 - 2015-11-30 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji( kontrole spawania, malowania, dok.Jakościowa prowadzonych prac), nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewnętrzne, protokół z przeglądu zarządzania, kart procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów-dokumentacja techniczna i komercyjna, tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców.
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Rychtal (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
zapisywanie operacji księgowych na kontach analitycznych i syntetycznych, prowadzenie dokumentacji księgowej i płacowej, współpraca z klientami biura
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Augustów (podlaskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, przygotowywanie analiz i dokumentów prognostycznych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium gminy
Pracownia Architektury i Urbanistyki Łukasz Marciniak Włoszakowice - 2017-05-29 - Włoszakowice (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystowanie przedstawicielowi handlowemu, sporządzanie raportów, kontakt z klientem zagranicznym głównie z bliskiego wschodu, utrzymywanei kontaktu z magazynierem. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Janki (mazowieckie)
obsługa klienta i biura
PNIEMET Pniewski Tomasz - 2016-01-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku inżynier budownictwa, wymagana znajomość oprogramowania Auto CAD. Praca na stanowisku komputerowym, prace kreślarskie w programie Auto CAD, wykonywanie dokumentacji projektowej, wyjazdy na budowę na nadzory autorskie. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: sekretariat (at) techmeko.pl.
TECHMEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Rybnik (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)