ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI K/M Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2019-01-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, dobra obsługa pakietu MS Office, doświadczenie w dziale księgowości, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, systematyczność, skrupulatność. Obowiązki: koordynacja obiegu dokumentów, weryfikacja, dekretacja i księgowanie dokumentów, pomoc w optymalizacji procesu obsługi klienta, przygotowywanie raportów oraz zestawień.[Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe), telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 03.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie raportów dla celów kontrolnych, prezentacji oraz pism, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz ich archiwizowanie
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Leszno (wielkopolskie)
Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci elektroenergetycznych oraz stacji transformatorowych SN/nN, opracowywanie projektów instalacji elektrycznych budynkowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i formalno-prawnej, prowadzenie uzgodnień oraz pozyskiwanie decycji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej
PROENERG Łukasz Kaczyński - 2018-01-24 - Brzeziny (łódzkie)
opieka nad dziećmi, pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wprowadzanie wymaganych danych do systemu informatycznego w Przychodni Przyszpitalnej oraz ich bieżąca aktualizacja, rejestracja pacjentów poprzez, odwoływanie wizyt, przygotowywanie list pacjentów do poszczególnych poradni na każdy dzień pracy i dostarczanie ich wraz z dokumentacją indywidualną pacjenta do poszczególnych gabinetów, dostarczanie do poszczególnych gabinetów dokumentacji medycznej pacjentów zgodnie z grafikiem pracy lekarzy, zgodnie z zapisem komputerowym przyjęć oraz odbiór i zabezpieczenie tej dokumentacji z poszczególnych gabinetów, odbiór i dołączanie badań diagnostycznych do indywidualnej dokumentacji medycznej pacjenta, przed wizytą pacjenta w poradni ponowne sprawdzenie czy wszystkie wymagane prawem dane są wprowadzone do systemu informatycznego w szczególności: ubezpieczenie, skierowanie, ścisłe przestrzeganie obowiązującego obiegu dokumentacji medycznej pomiędzy rejestracją archiwum i innymi komórkami organizacyjnymi, zgodnie z kompetencjami, zabezpieczenie dokumentacji medycznej w kartotekach, wprowadzanie danych do systemu informatycznego przy przyjęciach planowych do szpitala, ścisła współpraca z zespołem pielęgniarskim Przychodni Przyszpitalnej, przestrzeganie obowiązujących na terenie Szpitala regulaminów, instrukcji, procedur, przepisów BHP, P/POŻ, ustawy o ochronie danych osobowych oraz zapisów Karty Praw Pacjenta, przestrzeganie aktów wewnętrznych oraz regulacji wynikających z wdrożonego ZSZ, przyjmowanie opłat za xero dokumentacji medycznej oraz opłat od osób nieuprawnionych do bezpłatnych świadczeń medycznych i rozliczania się z kasą szpitala z tych opłat, zachowanie właściwej postawy etycznej, kultury osobistej, wyrozumiałości i uprzejmości w kontaktach z pacjentami, realizowanie innych poleceń przełożonych związanych z prowadzoną działalnością nieujętych powyżej, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego, związanych z zajmowanym stanowiskiem, nie objętych podanym, zakresem obowiązków.
Probet Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
promocja oferty firmy, wsparcie kierownictwa w bieżących sprawach budowanie i utrzymywanie relacji z klentami, obsługa spraw kadrowo-księgowy, praca w godz.. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Opole (opolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Zgierz (pomorskie)
1. wspieranie zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, dbałość o prawidłowy przepływ dokumentów, a także przygotowywanie pism, tłumaczeń, raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu spółki,2. obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,3. przyjmowanie i wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej,4. sporządzanie wybranych sprawozdań do GUS,5. organizacja imprez okolicznościowych w przedsiębiorstwie,6. dbanie o właściwy wizerunek firmy.Wynagrodzenie 2500+premia
Comfort S.A. - 2016-08-12 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Pomaganie dzieciomw codziennych czynnościach, zabawa z dziećmi, wychodzenie z nimi na spacery, pomoc przy realizowaniu programu przedszkolnego przez nauczyciela, opiekowanie się dziećmi w trakci zabaw, spaceru oraz wypoczynku, dbanie o pomieszczenia w przedszkolu oraz czystość i porządek, porządkowanie z dziećmi zabawek, pomoc podczas spożywania posiłków.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wejherowo (pomorskie)
Montaż rozdzielnic elektrycznych.
HULANICKI BEDNAREK Sp. z o.o - 2017-04-26 - Chełm (lubelskie)
Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Florynka (małopolskie)
aktywne poszukiwanie możliwości promocji firmy, współpraca z agencjami reklamowymi, udział w projektach e-commerce, pomoc przy organizacji szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Sosnowiec (śląskie)
Wspomaganie zarządu w działaniach operacyjnych. Organizowanie spotkań z przedsiębiorcami i współpracownikami. Nawiązywanie kontaktów z przedsiębiorcami z regionu. Organizowanie działań marketingowych. Dokumentowanie działań.
Zachodniopomorski Zawiązek Przedsiębiorców i Pracodawców - 2017-11-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, współpraca z klientami i chinskojęzycznymi producentami towarów, sporządzanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe, spec.: administracja itp., rok doś. w zawodzie, bardzo dobra znaj. jęz. angielskiego, Wymagania podstawowe: rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, umiejętność nawiązywania dobrych relacji i wysoka kultura osobista; bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie; Inicjatywa i zaangażowanie, ciągłe samodoskonalenie, otwarty umysł, pokora i skromność, empatia i odpowiedzialność organizacyjna; biegła obsługa komputera i bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy i dokładność; prawo jazdy kat. B. Mile widziane: rozwinięte poczucie estetyki; zainteresowanie rynkiem bezzałogowych systemów latających; znajomość dodatkowych języków obcych (innych niż polski i angielski). Zakres obowiązków: kontakt z instytucjami i klientami firmy, odbieranie telefonów i prowadzenie wstępnych rozmów, samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, zamawianie kurierów, dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji w firmie, gromadzenie i przechowywanie dok., przyg. dok., przekazywanie do biura rachunkowego, weryfikacja poprawności wypełniania niektórych dokumentów przez pracowników firmy, opracowanie korespondencji w zakresie adm.-gos., org. pracy biura, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie terminarza spotkań, terminarza wynajmu firmowego samochodu, przyjmowanie interesantów, wysyłanie pracowników na badania, dbanie o wizerunek firmy, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały niezbędne do jej funkcjonowania, prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych, prowadzenie spraw adm. oraz sprawozdawczość w tym zakresie, wykonywanie zlecanych zadań bieżących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
NOVELTY RPAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
obsługa biura, obsluga interesanta, dostarczanie dokumentacji do klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rozliczenie miesięcznepraca w Płatnikuprogramem kadrowo-księgowymkadry i płace
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsłyga klienta zgodnie z przyjętymi standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Krasnystaw (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Asystentka działu księgowości (staż)
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Tychy (śląskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Głogów (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola pomaga nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych.Asystent nauczyciela przedszkola jest zawodem o charakterze usługowym. Swoje zadania zawodowe asystent nauczyciela przedszkola wykonuje w stosunku do dzieci w wieku przedszkolnym. Istotą jego pracy jest pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu. Pomaga on dzieciom przy spożywaniu posiłków, a także w sprzątaniu po zajęciach. Czynnie uczestniczy w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni oraz przed i po leżakowaniu. Opiekuje się dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu. Wspiera dzieci w czynnościach higieniczno-sanitarnych. Wspólnie z nauczycielem uczy dzieci dbałości o higienę osobistą, czystość i porządek. Uczestniczy w przygotowywaniu zajęć objętych planem pracy przedszkola i wraz z nauczycielem koordynuje ich właściwą realizację.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Milówka (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Mława (mazowieckie)
Realizowanie zadań z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w Ambulatorium z Izbą Chorych ZK nr 1 W-w. Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - pocztowy lub telefoniczny: 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2017-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji opakowań z folii. Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 344-73-60, adres e-mail: polfol (at) polfol.pl, halina (at) polfol.pl
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe POLFOL Marek Banasik - 2015-12-04 - Masłów Pierwszy (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi lub nepalskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżący kontakt z klientem.Sporządanie dokumentacji dotacyjnej.Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej.Przygotowywanie korespondencji mailowej.Obsługa poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)