ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (BRZEG) Brzeg oferta pracy CCC S.A.
Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (BRZEG)
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Brzeg (opolskie)
Pracodawca: CCC S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (BRZEG)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]
Nazwa pracodawcy: CCC S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 19.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja, uczestnictwo wraz z posłem, bądź reprezentowanie posła na spotkaniach z wyborcami, przygotowywanie materiałów merytorycznych do wystąpień poselskich. Współpraca z przedstawicielami mediów. Prowadzenie strony poselskiej oraz konta posła na posrtalach społecznościowych, prowadzenie korespondencji poselskiej.
Biuro Poselskie Posła Na Sejm Anny Nemś - 2017-01-13 - Zawiercie (śląskie)
pomaganie aktorom cyrkowym w przygotowywaniu numerów, przygotowywanie numerów cyrkowych od podstaw
Dominik Kozłecki Agencja Artystyczna WICTORIA - 2016-02-09 - Miedzierza (świętokrzyskie)
Asystent/ka księgowego
Strassmayr Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-10 - Wysogotowo (wielkopolskie)
przygotowanie produktów i półproduktów do dań podawanych w pizzerii, przygotowanie dań typu fast-food, nauka obsługi kasy fiskalnej, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta - przyjmowani zamówień, dbanie o porządek zajmowanego stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2018-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomocnik lakiernika
EKOMECH SP. Z O.O. KŁĘBOWIEC - 2016-11-25 - Kłębowiec (zachodniopomorskie)
wsparcie oraz pomoc rodzinie biologicznej z dysfunkcjami wieloproblemowymi
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Częstochowa (śląskie)
Prace biurowe, dużo wyjazdów służbowych
Rekord Hale Namiotowe Spółka z o.o. - 2016-10-07 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji statystyczno-handlowej: codzienne oraz okresowe raporty sprzedaży, raporty o efektywności działu sprzedażyWnioskowanie, opracowywanie i kontrola planu sprzedażyTworzenie i aktualizacja bazy danych klientówPrecyzyjna praca z umowami i dokumentacją handlowąKoordynacja i analiza kosztów oraz działań marketingowych związanych z klientamiDokonywanie reklamacji związanych ze sprzedażąWspółpraca z działem logistyki w sprawie dostaw towaru dla klienta oraz z innymi działami
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Libertów (małopolskie)
krajowy transport drewna
Usługi Transportowe, ProdukcjaTarcicy Handel Bukanowski Ireneusz - 2016-08-24 - Turośń Kościelna (podlaskie)
Zakres obowiązków:• Przygotowywanie planów produkcyjnych w oparciu o przesyłane zamówienia, • Tworzenie zleceń produkcyjnych w systemie MRP,• Generowanie i dystrybucja zleceń produkcyjnych,• Kontrola stanów magazynowych materiałów produkcyjnych,• Codzienna współpraca z pozostałymi działami firmy,• Opracowywanie wymaganych raportów i analiz.Wymagania:• Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe techniczne),• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. poziom B2) – warunek konieczny • Dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie programu Excel,• Umiejętność czytania rysunków technicznych, • Zdolności analityczne,• Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kutno (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji projektowych, kreślenie rysunków technicznych
ELNAT - Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Gimer - Kicman Elżbieta - 2016-07-29 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
kontakt z dostawcami chińskojęzycznymi, organizowanie dokumentów, raportowanie, koordynacja pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- szkolenie wstępne w placówce oraz centrali banku- obsługa kasowa- obsługa kasowa, udzielanie pożyczek i kredytów, zakładanie rachunków, sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Sierakowice (pomorskie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-05-07 - Dziepółć (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Sąd Apelacyjny w Gdańsku - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
wg zakresu obowiązków
TESCO / POLSKA/ Sp. zo.o. - 2016-10-10 - Człuchów (pomorskie)
Asystent działu
MIELDIS Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert dla klientów. Prezentacja i sprzedaż ubezpieczeń. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Realizacja bieżących zadań administarcyjno-biurowych.
PROTEKTOR Sp z o o SpK - 2016-07-21 - Gdynia (pomorskie)
praca biurowa, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem i Agencją Rolną
PRIMAROL - 2016-09-15 - Paproć Duża (podlaskie)
przygotowywanie projektów umów,pism procesowychl, opinii prawnych,analiza przepisów prawnych, udział w posiedzeniach sądowych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
Opanowanie umiejętności samodzielnego wykonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych z zastosowaniem metod: klasycznej z wykorzystaniem tachymetru elektrycznego i techniki satelitarnej GPS, opanowanie obliczeń, opracowanie szkiców, pomiary realizacyjne i inwentaryzacjne,
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Rybnik (śląskie)
Obsługa obiegu dokuentów, wystawianie faktur, ustalanie planu zadań i terminarza zadań dla przełożonych, odbieranie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta,księgowanie,obsługa zus
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)
Praca przy komputerze, desce kreślarskiej oraz praca w terenie przy prezentacjach komputerowych, praca w godz. 8-16,
Pracownia Architektury - JAMS Architekt Mariusz Sługocki - 2017-03-01 - Opole (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń szkolnychGodzina zakończenia pracy : 22:00Praca na okres próbny : 01.03.2018-30.06.2018Kontakt kandydatów z pracodwcą: 717986858Sala B
Szkoła Podstawowa nr 64 im. Władysława Broniewskiego - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH, TELEFONICZNY I MAILOWY KONTAKT Z KLIENTAMI, TWORZENIE CENTRUM CONTENU/COPYWRITING, ANALLIZOWANIE STATYSTYKI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE MIN. SREDNIE, OBSŁUGA KOMUTERA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ZNAJOMOŚC SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH REALBUD SP. Z O.O. - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
załadunek i rozładunek
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów, sporządzanie różnego rodzaju protokołów i dokumentów, przyjmowanie interesantów.
TEXO Wojciech Błachnia - 2018-03-14 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu ewidencji korespondencji Wydziałupomoc w prowadzeniu ewidencji posiadanych decyzji administracyjnych( decyzji środowiskowych, pozwoleń wodnoprawnych itd)pomoc w sporządzaniu zestawień i sprawozdań z zakresu środowiskaudział wraz z opiekunem w wizjach terenowych lub spotkaniach oraz wykonywanie prac biurowychStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)