ASYSTENT/KA PREZESA Samborzec oferta pracy Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT/KA PREZESA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdań ze spotkań w języku angielskim, prowadzenie kalendarza spotkań prezesa i wyjazdów zagranicznych, sporządzanie pism urzędowych, obsługa urządzeń biurowych, prawidłowy obieg informacji i dokumentów

Data publikacji: 2018-03-07

Lokalizacja: Samborzec (świętokrzyskie)

Pracodawca: Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
27-650 Samborzec 55, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sporządzanie sprawozdań ze spotkań w języku angielskim, prowadzenie kalendarza spotkań prezesa i wyjazdów zagranicznych, sporządzanie pism urzędowych, obsługa urządzeń biurowych, prawidłowy obieg informacji i dokumentów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA PREZESA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Samborzec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Samborzec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent dyrektora

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018

Data zakończenia pracy: 30.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Asystent dyrektora

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dobra organizacja pracy

Nazwa pracodawcy: Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Adres pracodawcy:
27-650 Samborzec 55, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą telefoniczny: 15 644 50 14 lub przesyłanie CV na adres e-mail: bozena.krol (at) sambor.co

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: sandomierski

Gmina pracodawcy: Samborzec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Samborzec

Numer budynku pracodawcy: 55

Profil działalności pracodawcy: przetwórstwo

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

Data dodania oferty pracy: 08.03.2018

Oferta pracy ważna do: 07.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż kosmetyków, obsługa klientów, praca na komputerze, analiza sprzedaży, zamawianie towarów u dostawców, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT HANDLOWY - 2 000 - 2 500 PLN

Administracyjno - koordynacyjne wsparcie dla bieżących kontraktów handlowych w tym szczególnie udział w przygotowaniu ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania i wsparcie działań zespołu handlowego.
Solidex S.A. - 2016-01-29 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - od 3 000 PLN

Przygotowywanie dań, sporządzanie list zakupów, przygotowywanie zamówień - catering. Godziny pracy: 7-15 i 9-17. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 501 207 900.
"RORO" Mirosław Rychel - 2017-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT RODZINY - 997,4 PLN

Asystent rodziny
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

zapoznanie się z zakresem obowiązków, zadaniami działu, zapoznanie się z dokumnetacją, obsługa sprzętu biurowego, telefonu, szukanie i porównywanie ofert dostawców, kontakt z klientem, porządkowanie i segregowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Pszczyna (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - STAŻ (FP) - 997,4 PLN

staż - pomoc w pracy nauczyciela przedszkola w zakresie realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych z dziećmi przedszkolnymi, uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela oraz pomoc w ich organizacji, udział w przygotowaniu pomocy dydaktycznych wykorzystywanych na zajęciach edukacyjnych, spełnianie czynności opiekuńczo-obsługowych w stosunku do dzieci mniej sprwanych ruchowo, uczestniczenie w organizacjach przez przedszkole formach aktywności ruchowej, utrzymywanie czystości w powierzonych pomieszczeniach, wykonywanie innych czynności przydzielonych, poleconych przez dyrektora. Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Przygodzice (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU / ASYSTENTKA ZARZĄDU - 2 000 - 2 500 PLN

- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)

ŚLUSARZ - do 1 376 PLN

szliifowanie, gratowanie, elementów konstrukcji metalowych, łączenie elementów, ręczna obróbka metali na zimno, naprawianie urzadzeń technicznychpraca na umowe zlecenie 168 godzin w miesiącu, praca w przedziale godzinowym 6:00-22:00oferta dostepna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

Zamawianie materiałów (komponentów produkcji).Monitorowanie poziomu zapasów na magazynach.Współpraca z kierownikami działów w realizacji zadań produkcyjnych.Raportowanie w obszarze zakupów i magazynu.
GRILL-IMPEX Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-12-04 - Sieluń (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA- SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta w salonie meblowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2018-08-30 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Ropa (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Kraków (małopolskie)

SPAWACZ TIG - od 2 100 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych.
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ CAŁKA W RAKSZAWIE - 2018-02-26 - Brzóza Stadnicka (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 000 - 1 200 PLN

PRACA Z LEKARZEM DENTYSTĄ NA CZTERY RĘCE, PRZYGOTOWANIE,ORGANIZACJA I ZAOPATRZENIE STANOWISKA PRACY, OPIEKA NAD PACJENTEM, PRZEPROWADZANIE ZABIEGÓW HIGIENIZACJI, KONTAKT Z PRACOWNIAMI WYKONUJĄCYMI ZLECENIA GABINETU, PRZEPROWADZANIE I KONTROLA POPRAWNYCH PROCESÓW DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI, KONSERWACJA SPRZĘTU
PRODENTs.c.Urszula Odya,Ewa Odya-Bojanowska - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- rejestrowanie dokumentów przychodzących - księgowanie faktur - dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów- podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Świebodzin (lubuskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 000 PLN

Organizacja procesu logistycznego w relacjach krajowych i międzynarodowych, obsługa taboru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-12-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA-RECEPCJONISTKA - do 2 500 PLN

REFDOPpraca na recepcji; umawianie wizyt, obsługa komputera, obsługa pacjentów, dbanie o czystość kliniki, asysta stomatologiczna; przygotowanie stanowiska pracy dla lekarza, praca na 4 rece z lekarzem, obsługa urządzenia sedacji wziewnej, wirówki do osocza bogatopłytkowego
DENTAL SPA PACHULSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-27 - Józefosław (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

pomoc w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Komorów (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 100 PLN

Prace biurowe, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, przygotowywanie rozliczeń, formularzy, umów, zestawień, edycja dokumentów, sprawy administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Puławy (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - INŻYNIER MECHANIK - 2 500 - 4 200 PLN

Praca w biurze konstrukcyjnym przy projektowaniu konstrukcji stalowych i żelbetonowych.
WAKRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Krępna (opolskie)

BARMANKA - od 2 300 PLN

obsługa klientów, przygotowanie i podawanie dań i napojów, dbałość o czystość i porządek w barze i w jego obrębie, praca od poniedziałku do niedzieli
MSTOWSKI JANUSZ Bar "CARMEN" - 2018-09-18 - Sosnowiec (śląskie)

FRYZJER K/M - od 1 800 PLN

j.w
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o telefniczne realcje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzianlność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Preseza
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskim, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - 997,4 PLN

wprowadzenie, weryfikacja i aktualizacja danych w systemieusprawnianie pracy działuobsługa podstawowych programów biurowych (arkusz kalkulacyjny, baza danych, poczta elektroniczna)segregowanie i archiwizowanie danych zgodnie z obowiązującymi normamisporządzanie raportów i przygotowanie prezentacji multimedialnychStaż odbywać się będzie w Śródzmieściu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)