ASYSTENT/KA POSŁA RP Będzin oferta pracy Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Stanowisko: ASYSTENT/KA POSŁA RP
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: zgodny z wykonywanym zawodem
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sączewskiego 13/24, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny z wykonywanym zawodem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA POSŁA RP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent parlamentarny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: politologia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, zwłaszcza MS Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: kreatywność, dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: Biuro Poselskie Posła Waldemara Andzel
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Sączewskiego 13/24, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Sączewskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent parlamentarny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 27.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, opieka nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Tęgoborze (małopolskie)
Asystowanie lekarzowi, praca na 4 rece, sterylizacja, higiena stanowiska pracy, przygotowywanie stanowisk pracy, rejestracja pacjentów, sprzatanie
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Czeladź (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Suchy Las (wielkopolskie)
Wprowadzanie i analiza danych i dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gdynia (pomorskie)
Proste czynności księgowe wspomagające pracę księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Płock (mazowieckie)
Realizowanie planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych klientów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów chińskich. Składanie zamówień na towar u dostawców chińskich.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa programów, wystawianie polis, obsługa urządzeń biurowych, administrowanie danych, umawianie spotkań, telefoniczny marketing
Mirosława Kowalkowska - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-nauka obsługi urządzeń biurowych,-zapoznanie z bankowymi systemami operacyjnymi oraz z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi,-nauka obsługi oprogramowania bankowego,-nauka obsługi programu pocztowego,-nauka weryfikacji poprawności wprowadzonych dokumentów do systemu bankowego ( tzw. poczta wyjścia),-nauka przygotowywania korespondencji,-nauka archiwizowania dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pieńsk (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć, dbanie o ład i porządek w przedszkolu, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, dbanie o bezpieczeństwo podopiecznych
VIRTUAL SOLUTIONS Monika Nowak - 2018-03-20 - Olkusz (małopolskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-01) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Katowice (śląskie)
obsługa i praca na programach komputerowych tj. RAMZES, weryfikacja pod względem prawidłowości i zgodności dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Łosice (mazowieckie)
projektowanie ukladow automatyki automatycznych systemów wytwórczych
''TEWES-BIS'' Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Żary (lubuskie)
PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Dąbrówno (warmińsko-mazurskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Częstochowa (śląskie)
Prace biurowe przy dokumentacji projektowej.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Wprowadzanie dokumentów ksiegowych - faktury. Praca w poniedziałek w godz. 10-18, wtorek-piątek w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie pracy spedytora
CUKROHURT SP.Z O.O. - 2016-06-03 - Siedlce (mazowieckie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2017-07-20 - Nysa (opolskie)
-obsługa stanowiska księgowego,- prowadzenie dokumentacji,- segregacja i magazynowanie dokumentów, - kontakt z klientami,- wystawianie dokumentacji ZUS i do US
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Ruda Śląska (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie pracy biura.Ustalanie terminarza spotkań.Dbanie o porządek w dokumentacji firmy.Kontakt z kontrahentami firmy z Indii.Praca od pon - pt w godz.8-12.
SINOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
Odbiór i wysyłka korespondencji. Wystawianie faktur. Obsługa klienta. Wprowadzanie danych do programu księgowego. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wymagane doświadczenie w pracach remontowych
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE MATYSIK ŁUKASZ - 2017-02-07 - Tuchorza (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Jabłonka (małopolskie)
Wykształcenie średnie; praktyka zawodowa; obsługa komputera; prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA JABŁOŃSKA - 2017-12-01 - Gliwice (śląskie)