ASYSTENT/KA DZIAŁU ZAKUPÓW Pruszcz Gdański oferta pracy Investa sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT/KA DZIAŁU ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: praca z zakupami szeroko pojętymi w dziale importu
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Investa sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zastawna 27, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca z zakupami szeroko pojętymi w dziale importu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od poniedziałku do piatku w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DZIAŁU ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
język angielski w stopniu dobrym (w mowie i piśmie), komunikatywność, sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umowa o pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie na okres czasowy (minimum 1 rok) pakiet dodatków pozapłacowych (program MyBenefit, dofinansowanie wczasów i świąt, dodatkowe ubezpieczenie na życie), zdobycie doświadczenia zawodowego, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.Praca od poniedziałku do piątku w godz 8-16. dobrą atmosferę pracy bezpłatny dojazd do pracy na trasie Gdańsk - Pruszcz Gdański - Gdańsk
Nazwa pracodawcy: Investa sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Zastawna 27, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o logowanie przez stronę www.investa.pl (zakładka kariera, aplikuj)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - www.investa.pl zakładka kariera, aplikuj
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Zastawna
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 12.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1b9ae39901b08f3e8a8e4d587af86d4
Podobne oferty pracy
Oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych w wieku 30 lat i więcej.Ogólny zakres obowiązków: realizacja bieżących zadań zlecanych przez Prezesów, organizacja spotkań firmowych oraz integracyjnych, zakup art. spożywczych do biura (kawa herbata itp.) oraz materiałów biurowych, obsluga biurowej korespondencji mailowej, drukowanie opisywanie faktur, współpraca z działem floty - weryfikacja wyjazdów samochodami firmowymi, rozliczanie delegacji oraz kosztów za noclegi pracownicze.
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Józefów (mazowieckie)
Czynności wspomagające pracę pracę księgowego
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kartuzy (pomorskie)
wystawianie i księgowanie faktur dla klientów i kontrahentów z Rosji i Ukrainy, prowadzenie ewidencji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Piaseczno (mazowieckie)
opracowanie projektów
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Laskowo (kujawsko-pomorskie)
umawianie klientów na wizyty,kontaktowanie się klientami w celu oceny pracy serwisu,utrzymyanie porządku w dokumentacji serwisowej
Zakład Usługowo-Handlowy "MAX-USŁUGA" Stefanowicz Alfred - 2015-12-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie pomiarów obiektów, projekty wyposażenia sklepów i gastronomii, kontakty z klientami
Centrum Gastronomii i Chłodnictwa FODA-GAST - 2016-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie umów, dowożenie pracowników do miejsca pracy, zakwaterowanie pracowników, zajmowanie siękorespondencja wychodzącą i przychodzącą. Zajmowanie sie sprawami urzędowymi.
HAKY TRADE Sp.z.o.o. - 2017-09-25 - Sochaczew (mazowieckie)
w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ciechanów (mazowieckie)
praca w programie geo-info
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
POMOC KUCHENNA
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków: kompletowanie dokumentów, obsługa biura, w tym odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych.Miejsce odbywania stażu: TychyCzas pracy stażysty: pn-pt, między 8.00 a 17.00 (8h dziennie)Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa o pracę, 6 m-cy.
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Tychy (śląskie)
wprowadzenie opisów badań diagnostycznych wykonywanych przez lekarzy w systemach informatycznych, ewidencjonowanie i rozliczanie w systemie informatycznym udzielanych przez komórki organizacyjne świadczeń; gromadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej oraz administracyjnej, sporządzanie odpisów dokumentacji lekarskiej, obsługa pacjentów, w szczególności: rejestrowanie, sprawdzanie uprawnień, udzielanie informacji, pomaganie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich; wykonywanie poleceń pielęgniarki i lekarza dotyczących opieki nad osobą chorą i niesamodzielną; opieka nad pacjentem podczas badań diagnostycznych; transport chorych na badania diagnostyczne wykonywane w CZT, pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Tuchów (małopolskie)
Prace biurowe i administracyjne. Przygotowywanie dokumentów projektowych
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie nauczyciela w prowadzeniu zajęć opiekuńczo-wychowawczych, czynności przygotowawcze do zajęć.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Trąbki (małopolskie)
prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa poczty, przygotowywanie zestawień i analiz, rozliczanie i obsługa delegacji
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Wilkowa Wieś (mazowieckie)
REF DOP
TECHNOSYSTEM SP. Z O.O. - 2019-09-04 - Piaseczno (mazowieckie)
PRACE PROSTE ZLECONE W ZALEŻNOŚCI OD SPECYFIKI PRACY I BRANŻY, REALIZACJA PLANÓW PRODUKCYJNYCH, WERYFIKACJA POD WZGLĘDEM JAKOŚCIOWYM, PRZYGOTOWANIE TOWARU DO WYSYŁKI.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Józefów (mazowieckie)
Klejenie materacy typu BONELL oraz formatek piankowych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-20 - Myjomice (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM S.A. - 2019-12-23 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowychPodtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimiPrzygotowanie ofert handlowychŚcisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
- POMOC W PRACY LEKARZOWI WETERYNARII,- ASYSTOWANIE PODCZAS WIZYT LEKARSKICH,- PORZĄDKOWANIE MIEJSCA PRACY (GABINETU),- PRZYGOTOWANIE NARZĘDZI DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNYCH,- OPIEKA NAD PACJENTEM SZPITALNYM, - OBSŁUGA KLIENTA PODCZAS REJESTRACJI WIZYT,- PORZĄDKOWANIE MAGAZYNU LEKÓW,- UZUPEŁNIANIE MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH/MEDYCZNYCH I INNE CZYNNOŚCI TOWARZYSZĄCE PRACY LEKARZY WETERYNARII,
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Szamotuły (wielkopolskie)
asystent ds. zakupów i importu / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Pabianice (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Asystent dyrektora ds. organizacji imprez i marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Tychy (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowywanie, programowanie, uruchamianie systemów automatyki dla urządzeń transportu wewnętrzengo, rozruch linii do transportu wewnętrznego materiałów:- rozruch urządzeń elektrycznych (stalowniki, skanery, bariery bezpieczeństwa itp.)-programowanie sterowników PLC - finatric STEP 1, TIA portal oraz paneli operatorskich (WIN CC, recoibel, GP-Proex-tworzenie, modyfikacja i optymalizacja oprogramowania-nadzór lini od rozruchu do całkowitego przekazania użytkownikowi -szkolenia personelu w zakresie obsługi i eksploatacji
Wuwer sp. z o.o. - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Współpraca ze specjalistą ds. dietetyki
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lublin (lubelskie)