ASYSTENT/KA DZIAŁU SPRZEDAŻY MASZYN BUDOWLANYCH I CZĘŚCI ZAMIENNYCH (JĘZ. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy BROKER MASZYNY Sp. z o. o.
Stanowisko: ASYSTENT/KA DZIAŁU SPRZEDAŻY MASZYN BUDOWLANYCH I CZĘŚCI ZAMIENNYCH (JĘZ. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa — obowiązki (przykłady): organizacja spotkań, prowadzenie kalendarzaprzygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacjikatalogowanie i archiwizacja fakturbezpośrednia i telefoniczna obsługa klientaobsługa sprzętów biurowychprzyjmowanie zamówień klientówprzygotowywanie dokumentów firmowych
Data publikacji: 2020-11-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: BROKER MASZYNY Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Modlińska 205, 03-122 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa — obowiązki (przykłady): organizacja spotkań, prowadzenie kalendarzaprzygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacjikatalogowanie i archiwizacja fakturbezpośrednia i telefoniczna obsługa klientaobsługa sprzętów biurowychprzyjmowanie zamówień klientówprzygotowywanie dokumentów firmowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA DZIAŁU SPRZEDAŻY MASZYN BUDOWLANYCH I CZĘŚCI ZAMIENNYCH (JĘZ. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera w tym pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie policealne, pomaturalne, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera w tym pakietu MS Office, zaawansowana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa obowiązki (przykłady): organizacja spotkań, prowadzenie kalendarzaprzygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacjikatalogowanie i archiwizacja fakturbezpośrednia i telefoniczna obsługa klientaobsługa sprzętów biurowychprzyjmowanie zamówień klientówprzygotowywanie dokumentów firmowychKontakt: praca (at) brokermaszyny.pl, tel: 725724015
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: BROKER MASZYNY Sp. z o. o.
danePracodawcy_nip: 7322182074
danePracodawcy_regon: 366220100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Okólna 64, 95-002 Łagiewniki Nowe, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
uzgodnione podczas rozmowy telefonicznej z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: zgierski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1020
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łagiewniki Nowe
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0417119
Ulica pracodawcy: Okólna
Numer budynku pracodawcy: 64
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.11.2020
Oferta pracy ważna do: 20.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?03111f6085985d19c8c5ab13832c84ca
Podobne oferty pracy
obsługa gości w recepcji , sprzedaż pakietów pobytowych
TROJANÓW Sp. z o. o. - 2016-11-02 - Trojanów (mazowieckie)
Bieżąca pomoc księgowej
Biuro Rachunkowe "Fiskus" w Brzezinach - 2021-06-01 - Brzeziny (łódzkie)
Opieka wytchnieniowa (pomoc przy podstawowych czynnościach: zakupy, lekarz, rachunki).Godziny pracy elastyczne - do uzgodnienia z pracodawcą.
CENTRUM USŁUG PSYCHOLOGICZNYCH, PEDAGOGICZNYCH I LOGOPEDYCZNYCH "EGO" - 2020-10-07 - Kraków (małopolskie)
planowanie i organizowanie cyklu budowy oraz kierowanie pracami budowlanymi; prowadzenie dokumentacji budowy; nadzorowanie innych pracowników. Pracodawca zapewnia: zakwaterowanie, dowóz, posiłki regeneracyjne. Miejsce pracy: teren całego kraju (delegacje).
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Wadowice (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Biskupice (kujawsko-pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc dziecku z niepełnosprawnościami w czynnościach dnia codziennego, organizacja czasu wolnego dziecka z niepełnosprawnościami; 30 godz. tygodniowo
Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi BRUNO - 2021-05-10 - Siedleszczany (podkarpackie)
operator maszyn stolarskich i CNC
VISAGE Group Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Odbieranie telefonów, przyjmowanie opłat od klientów, robienie zdjęć w przedszkolu i rozsyłanie ich klientom, prowadzenie korespondencji, załatwianie spraw w urzędach, robienie zakupów
Przedszkole Niepubliczne " Calineczka" Marzena Król-Holmer - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Częstochowa (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Mełno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie podstawowych czynności księgowych: przyjmowanie , gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Olesno (opolskie)
Przygotowywanie dokumentacji elektronicznej, przygotowywanie korespondencji pocztowej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, cykliczne raportowanie do przełożonego wyników pracy.
Umbrella sp. zo.o. - 2019-11-13 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na stanowisku asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym w Gostyninie. Konkurs składać się będzie z trzech etapów:1. etap pierwszy - wstępnej weryfikacji zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu. Po przeprowadzeniu pierwszego etapu komisja konkursowa ustali listę kandydatów zakwalifikowanych do II etapu i ogłosi ją nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia II etapu konkursu na tablicy ogłoszeń Sądu Rejonowego w Gostyninie oraz na stronie internetowej sądu www.gostynin.sr.gov.pl2. etap drugi - testu obejmujacego 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postepowania cywilnego i prawnego oraz pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata. Po przeprowadzeniu drugiego etapu komisja konkursowa ustali listę kondydatów zakwalifikowanych do III etapu i ogłosi ją na tablicy ogłoszeń Sądu Rejonowego oraz na stronie internetowej www.gostynin.sr.gov.pl3. etap trzeci - rozmowy kwalifikacyjnej. Po przeprowadzeniu III etapu komisja konkursowa wyłoni kandydata na stanowisko asystenta sędziego i ogłosi informację na tablicy ogłoszeń Sądu Rejonowego w Gostyninie oraz na stronie internetowej www.gostynin.sr.gov.pl
Sąd Rejonowy w Gostyninie - 2021-05-18 - Gostynin (mazowieckie)
WYMAGANIASegregowanie, układanie, sprawdzanie i numerowanie dokumentów; wysyłanie i przygotowywanie poczty dbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Radymno (podkarpackie)
Planowanie podróży służbowych. Odbiór korespondencji. Dostarczanie dokumentów do podpisu. Prowadzenie kalendarza spotkań. Redagowanie pism. Umawianie spotkań. Realizacja zadań zleconych przez Zarząd spółki.
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
prace pomocnicze w budownictwie na terenie Śląska
Walstar Zakład Budowlany Zygmunt Wałęga - 2016-07-22 - Bytom (śląskie)
Obsługa instrumentów geodezyjnych, pomiary geodezyjne, prace kameralne, kartowanie map.
Sylwester Paluch Geomap - 2019-03-22 - Krosno (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-03-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
praca w biurze przy obsłudze programów-księgowego,Płatnika
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi ubezpieczenia społecznego rolników, ubezpieczenia zdrowotnego oraz z przepisami mającymi zastosowanie w pracy i funkcjonowaniu organu administracji rządowej. Asystowanie w czynnościach obsługi informacyjnej interesantów. Kompletowanie dokumentów dotyczących ubezpieczenia, prowadzenie akt. Wykonywanie czynności kancelaryjnych.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Wykonywanie czynności księgowych, przyjmowanie, prowadzenie, segregowanie, weryfikacja, dekretowanie dokumentów księgowych.Oferta pracy dla osób do 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku.
Biuro Rachunkowe OPTIMA Józef Zmarzły - 2018-03-07 - Zarzecze (podkarpackie)
jw.
Firma GRYC TOMASZ GRYC - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa kasy, terminala kart płatniczych,- sprzedaż, przyjęcie towaru.
PHZ "BALTONA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie modelu 3D na podstawie szkiców i rysunków dostarczanych przez projektantów.
HVAC- PROJEKTJ.Rutkowski - 2017-04-18 - Gdańsk (pomorskie)
- - zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zakładanie i prowadzenie dokumentów i ewidencji,- pisanie pism w edytorze tekstu,- prowadzenie rejestrów,- obsługiwanie urządzń biurowych: faks, telefon, ksero,- archiwizacja dokumentów,- prowadzenie listy adresowej i telefonicznej,- przygotowanie i organizacja spotkań,- kontakt z petentami,- prowadzenie korespondencji,- segregowanie dokumentów oraz korespondencji,- korzystanie z programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zgierz (łódzkie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Chwaszczyno (pomorskie)
UDZIAŁ W PRZYGOTOWANIU PRZEDMIARÓW ROBÓT I ROZLICZEŃ, PRZYGOTOWANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, REDAGOWANIE PISM. KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI, WSPOMAGANIE KADRY INŻYNIERSKIEJ I KIEROWNICZEJ PROJEKTU I INWESTYCJI. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI, NOTATEK, W TYM DLA SPÓŁKI MATKI Z SIEDZIBĄ W KOREI POŁUDNIOWEJ.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
KUM YOUNG ENG POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-11 - Kobierzyce (dolnośląskie)
przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie narzędzi do pracy, sterylizacja narzędzi, dbanie o czystosć w gabinecie, obsługa pacjentów w rejestracji, poradnictwo przy wyborze odpowiedniego specjalisty, obsługa komputera, rozliczanie wykonywanych usług
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kościan (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała: bieżąca pomoc pracownikom działu eksportu w realizacji celów sprzedażowych przygotowywanie i kompletowanie pełnej dokumentacji posprzedażowej korespondencja mailowa i zwykła z kontrahentami inne prace administracyjne związane z działem sprzedaży
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)