ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI Bieruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie faktur, kontrola dokumentów przewozowych, kserowanie dokumentów, faktur, sporządzanie raportu INCASSI
Data publikacji: 2020-11-26
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie faktur, kontrola dokumentów przewozowych, kserowanie dokumentów, faktur, sporządzanie raportu INCASSI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2414
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 01.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, prawo jazdy kat B, doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego i włoskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6460013154
danePracodawcy_regon: 271882725
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Tychy
danePracodawcy_kodPowiatu: 2477
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tychy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944534
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.11.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8d65ddeba4f86cc6fa99887556829e17
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
kompleksowa obsługa klientów w zakresie czynności: kredytowych, depozytowych, kasowych
BANK SPÓŁDZIELCZY w Siedlcu - 2019-01-15 - Siedlec (wielkopolskie)
Wspomaganie działu technicznego w zakresie : oddelegowania pracowników, kontrola terminowości szkoleń BHP, ubezpieczeń A1, organizacja szkoleń podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników. Prowadzenie ewidencji i folderowanie uprawnień pracowników. Kontola i opisywanie faktur dotyczących oddelegowania. Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna i meilowa obsługa kontrahentów.
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)
1. Znajomość oferty szkoły i kompetentne przekazywanie jej klientom.2. Współdziałanie z kadrą zarządzającą.3. Obsługa urządzeń biurowych.4. Obsługa bazy danych uczniów.5. Obsługa kasowa klienta.6. Obsługa telefoniczna klientów.7. Bieżąca obsługa korespondencji mailowej oraz przychodzącej i wychodzącej korespondencji konwencjonalnej.8. Przygotowywanie pism i zaświadczeń.9. Planowanie, organizowanie i wsparcie spotkań oraz egzaminów zgodnie z ustalonymi zasadami.10. Prowadzenie dokumentacji szkoły.11. Aktualizacja reklamy i informacji na terenie szkoły.12. Archiwizacja dokumentów.13. Zapewnienie administracyjnego i organizacyjnego wsparcia dla kadry kierowniczej w tym planowanie, logistyka, komunikacja i prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z programem stażuwniosek 163/202008:00-16:00Deklaracja zatrudnienia 3 miesiące 1/2 etatu na umowa o pracę
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
prace pomocnicze przy prowadzeniu księgowości,płac,kadr i ZUS,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Częstochowa (śląskie)
Uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, uzgadnianie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko, opiniowanie i uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych dokumentacji projektowych inwestycji i obiektów dot. terenu miasta Gdańska, udział w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych, realizowanych na terenie miasta Gdańska. Wydawanie opinii o spełnieniu warunków higienicznych i zdrowotnych, umożliwiających udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie indywidualnej, specjalistycznej i grupowej praktyki lekarskiej oraz umożliowiających prowadzenie aptek. Wydawanie postanowień o spełnieniu wymagań fachowych i sanitarnych, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, wydawanie pism odbiorowych o spełnieniu wymagań higienicznych i zdrowotnych w zakładach fryzjerskich, kosmetycznych, tatuażu i odnowy biologicznej.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2020-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o teren zewnętrzny obiektu, zamiatanie, sprzątanie, odśnieżanie.Praca 2 godziny dziennie.Oferta skierowana tylko do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.
ROKA A.I.KANTORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-23 - Płońsk (mazowieckie)
zabiegi fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i TelcoBudowanie i zarządzanie bazą kandydatówWeryfikacja kompetencji kandydatów w rozmowie telefonicznejKoordynacja realizowanych procesów rekrutacyjnychŚcisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Business Developmentpraca w Tarnobrzegu w godz. 8-16
CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-26 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie czynności asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 (Dz. U. z 2012r., poz. 1270).
Sąd Rejonowy w Olecku - 2018-04-13 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
asysta dla lekarza stomatologa; sterylizacja narzędzi
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Krio-Dent" - 2018-11-26 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
orace biurowe, związane z księgowością.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Świdnica (lubuskie)
Opieka nad powierzonymi dziecmi, pielęgnacja i edukacja dzieci według wskazowek rodziców
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Kraków (małopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola- oferta stażu, źródło finansowania zostanie określone po zakończeniu rekrutacji.Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne, dobry kontakt z dziećmi, empatia.
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa i wydawanie towaru na postawie dokumentu z magazynu, przyjmowanie towaru do magazynu
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - Prabuty (pomorskie)
Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny. Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą, przedszkolem, sądem, urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt (7.30-15.30), system pracy zadaniowy
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2020-07-09 - Orzesze (śląskie)
przygotowywnie raportów dotyczących reklamacji w języku koreańskim oraz angielskim na potrzeby klientów, właścicieli oraz zarządu, zakup usług certyfikacji wdrażanych i wdrożonych systemów, koordynacja zewnętrznych audytów certyfikujących.
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Żory (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Białobrzegi (mazowieckie)
pomoc przy organizacji łańcucha dostaw
CDRL S.A. - 2016-10-11 - Pianowo (wielkopolskie)
-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrowny przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewniania bezpiecznych warunków pracy/służby;-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad z ww. zakresu;-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i sokumentacji;-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiekatch w Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń;-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-określanie rodzaju oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego; -opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczestwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
Możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości oraz dobra kondycja fizyczna.
KOMINIARZ ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ DUTKIEWICZ - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
asystent ds. marketingustaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zabezpieczenie dostępności materiałów na produkcji i dystrybucji, analiza potrzeb i przepływ materiałów oraz planowanie terminowych dostaw od dostawców
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2020-02-06 - Mława (mazowieckie)
WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ, UZALEŻNIONE OD KWALIFIKACJI I DOŚWIADCZENIA.-Płace, ZUS, podatkowa księga przychodów i rozchodów,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-01-13 - Tczew (pomorskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wynikające z zatwierdzonych dokumentów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujacych, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzedami i bankami. Miejsce wykonywania pracy Reda.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Reda (pomorskie)
Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia- umowę o pracę- przyjazną atmosferę w pracy- pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycjiOczekiwania:- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne komunikowanie - umiejętność obsługi MS Office- doskonała organizacja pracy- elastyczność- umiejętność pracy pod presją czasu- komunikatywność- asertywność- wysoka kultura osobista- samodzielność- inicjatywa i zaradność w wykonywanych zadaniach- wykształcenie min. średnieZadania:- kompleksowe nadzorowanie działu zakupów- opracowywanie dokumentacji: zamówienia, wyceny, oferty- przygotowywanie analiz ofert- organizowanie spotkań dla dostawców- koordynowanie zadań i obiegu dokumentów w dziale zakupów - budowanie dobrych relacji z dostawcami- dbanie o dobry wizerunek firmy
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2018-07-10 - Racibórz (śląskie)
tworzenie rysunków technicznych,architektonicznych i konstrukcyjnych oraz projektowanie budynków i innych obiektów niekubaturowych i kubaturowych
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)