ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI Bieruń oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: księgowanie faktur, kontrola dokumentów przewozowych, kserowanie dokumentów, faktur, sporządzanie raportu INCASSI

Data publikacji: 2020-11-26

Lokalizacja: Bieruń (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
księgowanie faktur, kontrola dokumentów przewozowych, kserowanie dokumentów, faktur, sporządzanie raportu INCASSI

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2414

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent do spraw księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Data zakończenia pracy: 01.03.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, prawo jazdy kat B, doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego i włoskiego

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 6460013154

danePracodawcy_regon: 271882725

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Tychy

danePracodawcy_kodPowiatu: 2477

Gmina pracodawcy: Tychy

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Tychy

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944534

Ulica pracodawcy: Budowlanych

Numer budynku pracodawcy: 59

Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 26.11.2020

Oferta pracy ważna do: 31.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8d65ddeba4f86cc6fa99887556829e17

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. KSIĘGOWYCH - od 1 900 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kuźnia Raciborska (śląskie)

KASJER BANKOWY - od 2 500 PLN

kompleksowa obsługa klientów w zakresie czynności: kredytowych, depozytowych, kasowych
BANK SPÓŁDZIELCZY w Siedlcu - 2019-01-15 - Siedlec (wielkopolskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU TECHNICZNEGO - od 2 500 PLN

Wspomaganie działu technicznego w zakresie : oddelegowania pracowników, kontrola terminowości szkoleń BHP, ubezpieczeń A1, organizacja szkoleń podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników. Prowadzenie ewidencji i folderowanie uprawnień pracowników. Kontola i opisywanie faktur dotyczących oddelegowania. Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna i meilowa obsługa kontrahentów.
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENTKA OBSŁUGI KLIENTA (S) - 1 017,4 PLN

1. Znajomość oferty szkoły i kompetentne przekazywanie jej klientom.2. Współdziałanie z kadrą zarządzającą.3. Obsługa urządzeń biurowych.4. Obsługa bazy danych uczniów.5. Obsługa kasowa klienta.6. Obsługa telefoniczna klientów.7. Bieżąca obsługa korespondencji mailowej oraz przychodzącej i wychodzącej korespondencji konwencjonalnej.8. Przygotowywanie pism i zaświadczeń.9. Planowanie, organizowanie i wsparcie spotkań oraz egzaminów zgodnie z ustalonymi zasadami.10. Prowadzenie dokumentacji szkoły.11. Aktualizacja reklamy i informacji na terenie szkoły.12. Archiwizacja dokumentów.13. Zapewnienie administracyjnego i organizacyjnego wsparcia dla kadry kierowniczej w tym planowanie, logistyka, komunikacja i prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Tarnów (małopolskie)

*KONSERWATOR CZĘŚCI / SPRZĘTU (EFS POWER) - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażuwniosek 163/202008:00-16:00Deklaracja zatrudnienia 3 miesiące 1/2 etatu na umowa o pracę
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

prace pomocnicze przy prowadzeniu księgowości,płac,kadr i ZUS,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT ZAPOBIEGAWCZEGO NADZORU SANITARNEGO - 2 600 - 3 400 PLN

Uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, uzgadnianie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko, opiniowanie i uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych dokumentacji projektowych inwestycji i obiektów dot. terenu miasta Gdańska, udział w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych, realizowanych na terenie miasta Gdańska. Wydawanie opinii o spełnieniu warunków higienicznych i zdrowotnych, umożliwiających udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie indywidualnej, specjalistycznej i grupowej praktyki lekarskiej oraz umożliowiających prowadzenie aptek. Wydawanie postanowień o spełnieniu wymagań fachowych i sanitarnych, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, wydawanie pism odbiorowych o spełnieniu wymagań higienicznych i zdrowotnych w zakładach fryzjerskich, kosmetycznych, tatuażu i odnowy biologicznej.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2020-05-12 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 650 PLN

Dbanie o teren zewnętrzny obiektu, zamiatanie, sprzątanie, odśnieżanie.Praca 2 godziny dziennie.Oferta skierowana tylko do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.
ROKA A.I.KANTORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-23 - Płońsk (mazowieckie)

FIZJOTERAPEUTA - od 1 750 PLN

zabiegi fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 800 PLN

Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i TelcoBudowanie i zarządzanie bazą kandydatówWeryfikacja kompetencji kandydatów w rozmowie telefonicznejKoordynacja realizowanych procesów rekrutacyjnychŚcisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Business Developmentpraca w Tarnobrzegu w godz. 8-16
CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-26 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 432 PLN

zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie czynności asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 (Dz. U. z 2012r., poz. 1270).
Sąd Rejonowy w Olecku - 2018-04-13 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

asysta dla lekarza stomatologa; sterylizacja narzędzi
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Krio-Dent" - 2018-11-26 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 130 REF - od 1 850 PLN

orace biurowe, związane z księgowością.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Świdnica (lubuskie)

OPIEKUN DZIECIĘCY/NIANIA - od 2 250 PLN

Opieka nad powierzonymi dziecmi, pielęgnacja i edukacja dzieci według wskazowek rodziców
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 440 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola- oferta stażu, źródło finansowania zostanie określone po zakończeniu rekrutacji.Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne, dobry kontakt z dziećmi, empatia.
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)

MAGAZYNIER - 1 057,6 PLN

obsługa i wydawanie towaru na postawie dokumentu z magazynu, przyjmowanie towaru do magazynu
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - Prabuty (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 3 180 PLN

Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny. Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą, przedszkolem, sądem, urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt (7.30-15.30), system pracy zadaniowy
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2020-07-09 - Orzesze (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA JAKOŚCI - od 4 000 PLN

przygotowywnie raportów dotyczących reklamacji w języku koreańskim oraz angielskim na potrzeby klientów, właścicieli oraz zarządu, zakup usług certyfikacji wdrażanych i wdrożonych systemów, koordynacja zewnętrznych audytów certyfikujących.
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 440 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Białobrzegi (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE LOGISTYKI - od 2 000 PLN

pomoc przy organizacji łańcucha dostaw
CDRL S.A. - 2016-10-11 - Pianowo (wielkopolskie)

ASYSTENT WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 289,83 PLN

-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrowny przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewniania bezpiecznych warunków pracy/służby;-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad z ww. zakresu;-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i sokumentacji;-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiekatch w Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń;-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-określanie rodzaju oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego; -opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczestwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)

KOMINIARZ - od 2 000 PLN

Możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości oraz dobra kondycja fizyczna.
KOMINIARZ ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ DUTKIEWICZ - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

asystent ds. marketingustaż w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT DS. MATERIAŁOWYCH - od 2 600 PLN

zabezpieczenie dostępności materiałów na produkcji i dystrybucji, analiza potrzeb i przepływ materiałów oraz planowanie terminowych dostaw od dostawców
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2020-02-06 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ, UZALEŻNIONE OD KWALIFIKACJI I DOŚWIADCZENIA.-Płace, ZUS, podatkowa księga przychodów i rozchodów,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-01-13 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wynikające z zatwierdzonych dokumentów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujacych, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzedami i bankami. Miejsce wykonywania pracy Reda.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Reda (pomorskie)

ASYSTENT/ASYSTENKA DZIAŁU ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia- umowę o pracę- przyjazną atmosferę w pracy- pracę pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycjiOczekiwania:- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne komunikowanie - umiejętność obsługi MS Office- doskonała organizacja pracy- elastyczność- umiejętność pracy pod presją czasu- komunikatywność- asertywność- wysoka kultura osobista- samodzielność- inicjatywa i zaradność w wykonywanych zadaniach- wykształcenie min. średnieZadania:- kompleksowe nadzorowanie działu zakupów- opracowywanie dokumentacji: zamówienia, wyceny, oferty- przygotowywanie analiz ofert- organizowanie spotkań dla dostawców- koordynowanie zadań i obiegu dokumentów w dziale zakupów - budowanie dobrych relacji z dostawcami- dbanie o dobry wizerunek firmy
HERMON CZECH & MUZIA SP.J. - 2018-07-10 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 750 PLN

tworzenie rysunków technicznych,architektonicznych i konstrukcyjnych oraz projektowanie budynków i innych obiektów niekubaturowych i kubaturowych
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)