ASYSTENT/KA DS.HANDLU Kraków oferta pracy MICROS SPÓŁKA JAWNA W. KĘDRA I J. LIC
Stanowisko: ASYSTENT/KA DS.HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - aktywne pozyskiwanie klientów,- utrzymywanie dobrych relacji z klientami,- bieżąca obsługa klientów,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: MICROS SPÓŁKA JAWNA W. KĘDRA I J. LIC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Godlewskiego 38, 30-198 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie klientów,- utrzymywanie dobrych relacji z klientami,- bieżąca obsługa klientów,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca jednozmianowa (godz. 6 - 14), pełen etat, najpierw umowa na okres próbny, następnie na czas określony; miejsce pracy: Kraków (Bronowice), wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DS.HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: otwartość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: MICROS SPÓŁKA JAWNA W. KĘDRA I J. LIC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Godlewskiego 38, 30-198 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kandydaci proszeni są o przesyłanie CV na adres e-mail pracodawcy oraz kontakt telefoniczny (zgłoszenia bez CV nie będą brane pod uwagę)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Godlewskiego
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: firma handlowa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 27.04.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w nadzorze w zakresie robót elektrycznych. Kontakt osobisty w godz 7.00 - 8.00 w siedzibie pracodawcy (na rozmowe należy zabrać CV).
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Przesmycki Stanisław - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedaż usług turystycznych krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, wykonywanie prac technicznych i projektowych, przygotowanie ofert, kosztorysowanie , doradztwo techniczne dla klientów.
CLIMA HIT Spółka Jawna Kawiecki, Migdalski - 2016-07-20 - Płock (mazowieckie)
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-06-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
asystowanie przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Gdynia (pomorskie)
Praca w magazynie z instrumentami i akcesoriami muzycznymi: przygotowywanie wysyłek, odbiory towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej, dbanie o porządek. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 w Bielsku-Białej.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-10-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Agencja PKO BP zaprasza absolwentów, którzy chcą rozpocząć swoją karierę w branży bankowej. Osoba, która zostanie zaproszona do odbycia stażu będzie uczestniczyła w szkoleniu, po którym rozpocznie bieżącą obsługę klientów w zakresie podstawowym. Następnie po odbyciu szkoleń z zakresu doradztwa bankowego osoba odbywająca staż rozpocznie obsługę klienta w zakresie doradztwa w wyborze produktów bankowych PKO BP.Miejsce pracy to Agencja PKO BP w Bolesławcu.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
asystent projektantaOferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, posiadające wykształcenie wyższe informatyczne, dobra znajomośc programu AutoCAD, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i podstawowa wiedza niezbędna do projektowania sieci teletechnicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- pomoc dzieciom niepełnosprawnym w czynnościach samoobsługowych;- pomoc dzieciom niepełnosprawnym przy ubieraniu się;- pomoc dzieciom niepełnosprawnym podczas zajęć wg zaleceń nauczyciela;- dbanie o ład i porządek w pomieszczeniach lekcyjnych, w których odbywają się zajęcia
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca biurowa przy komputerze, codzienny kontakt z klientem, wyceny, awizacje załadunków/rozładunków, pozyskiwanie zleceń, sprawdzanie dostaw/odbiorców
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Komorniki (wielkopolskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-03-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Organizowanie wypoczynku dzieci. Uczestniczenie w zebraniach z rodzicami. Uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Organizacja i obsługa transportu samochodowego w ruchu krajowym i międzynarodowym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-11-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontakt z klientami zagranicznymiuczestnictwo w targach międzynarodowych - za graniczą wyjazdy zagranicznetłumaczenie tekstówprowadzenie marketingu
PROFEED STANISŁAW BRUŹDZIŃSKI - 2018-02-27 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Sulejówek (mazowieckie)
Obsługa administracyjna Centrum Medycznego: kontrola obiegu dokumentów, zarządzanie korespondencją, potwierdzanie wizyt Pacjentów, rozliczanie z NFZ. Bieżące kontakty z pacjentami i personelem medycznym. Dbanie o wizerunek firmy. Aplikacje z napisem ,,Asystentka medyczna" oraz zgodą na ptrzetwarzanie danych osobowych wysłać na adres e-mail: biuro (at) dscm.com.pl. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy-umowa zlecenie a następnie po okresie próbnym umowa o pracę 1/2 etatu.
DOLNOBRZESKIE SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-25 - Stare Gralewo (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
jw.
Przedszkole nr 425 - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji handlowych, przedstawianie oferty
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
-czynności księgowe (segregowanie i sprawdzanie dokumentów, przygotowywanie dokumentów do zapłaty, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie wezwań do zapłaty, wprowadzanie dokumentów do progarmu finansowo-księgowego, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowywanie korespondencji z dostawcami i odbiorcami, archiwizowanie dowodów księgowych, przygotowywanie danych i zestawień do opinii),-czynności dot. administrowania nieruchomościami- prowadzenie korespondencji z najemcami, monitorowanie wykonywania umów najmu, dokonywanie odczytów liczników wody, gazu, uczestniczenie w spotkaniach z najemcacmi),-obsluga klienta, kontakt z dostawcami, odbiorcami w sprawach związanymi z działalnością firmy,-obsługa urządzeń biurowych,-obsługa programów komputerowych( Sh (at) rk Księga Express Pro, Sh (at) rk faktura 1! Pro, lokaleNet, Word, Excel).
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
: bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo księgowym, przygotowywanie i ewidencjonowanie płatności, wsparcie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
Współpracując z Kierownikiem zmiany, szkoli pracowników, nadzoruje prawidłowy przebieg procesu produkcyjnego, realizuje plan produkcyjny, zgodnie z obowiązującymi normami. Nadzoruje przestrzegania przepisów BHP i ochrony ppoż. Prowadzi szkolenia operacyjne. Nadzoruje właściwą segregację odpadów. Odpowiada za materialy szkoleniowe. tłumaczenie szkolen na stanowisku pracy oraz instrukcji pracy (dokumenty) organizowanie codziennych czyności zawodowych nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP i ochrony ppoż, kontrolowanie operatorów maszyn pod względem znajomości procedur i instrukcji stanowiskowych oraz ich przestrzegania. zapewnienie środków produkcyjnych dla zachowania ciągłości produkcji organizowanie i realizowania szkoleń operacyjnych
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wspieranie przełożonego w bieżącej, rutynowej pracy: przygotowanie dokumentów, prezentacji, wyszukiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Realizowanie wyznaczonych przez CEO bieżących zadań o charakterze jednorazowym, realizowanie zadań interwencyjnych, aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów. Przygotowywanie i obsługa wizyt gości, spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, konferencji, organizacja podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów. Współpraca z wywiadownią gospodarczą, biurem prawnym i rachunkowym oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez CEO. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO BEATA KRAWCZYK-JASTRZĘBSKA - 2017-09-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Organizowanie spotkań w siedzibie firmy i tworzenie analiz, zestawień, raportów dla potrzeb zarządu. Nadzorowanie obiegu dokumentów, obsługiwanie korespondencji firmowej, archiwizacja. Zapewnianie przepływu informacji między działami.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Nieszawa (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie pism procesowych, analizaa orzecznictwa i piśmiennictwa prawnego, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, umawianie spotkań, uzupełnianie kalendarza wizyt, praca w godz. 9.00-17.00
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-15 - Zgorzelec (dolnośląskie)