ASYSTENT/KA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Oborniki oferta pracy LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY OBORNIKI
Stanowisko: ASYSTENT/KA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie bieżących zada związanych z rachunkowością, podatkami i sprawozdawczością
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY OBORNIKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POWSTAŃCÓW WLKP. 5, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie bieżących zada związanych z rachunkowością, podatkami i sprawozdawczością
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia i posiadanych kwalifikacji / do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Samodzielność w działaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zdolności organizacyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz rachunkowości- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail: sekretariat (at) lbsoborniki.pl
Nazwa pracodawcy: LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY OBORNIKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
POWSTAŃCÓW WLKP. 5, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- kontakt osobisty - na spotkanie należy zabrać ze sobą C.V. i list motywacyjny,- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail: sekretariat (at) lbsoborniki.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: POWSTAŃCÓW WLKP.
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 01.03.2019
Oferta pracy ważna do: 01.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych, pomoc w nadzorze nad kontraktami Spółki po kontem optymalizacji kosztów, pomoc w opracowaniu technologii sprzątaania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń, organizacji pracy (w języku ukraińskim), pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń, czystości (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim), pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeńczystości (w języku ukraińskim)
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Praca przy produkcji nasion
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "CHEMIROL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Nowy Staw (pomorskie)
jw.
Gerda Hydomat S.A. - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Zabrze (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wg. stanowiska. Miejsce wykonywania pracy Polska, Europa. Więcej informacji pod numerem 508 287 356.
ZHU "RADIOL" E. Borzyńska w Wołowie - 2017-10-11 - Radecz (dolnośląskie)
Obsługa fermy drobiu, opieka nad zwierzętami, dbanie o dobrostan.
FERMY DROBIU GAWLIK & MOTYLIŃSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2016-08-11 - Ciółkówko (mazowieckie)
...
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Koło (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
- projektowanie rozwiązań dla aplikacji w technologiach Citrix, - upewnianie się, że zaproponowane rozwiązania są zgodne z wymaganiami użytkowników, - tworzenie rozwiązań dla Virtual Desktop Infrastructure w Windows 7 i Windows 10, - tworzenie dokumentacji technicznej, - analizowanie problemów i incydentów (wsparcie 4. linii), - kontaktowanie się z vendorami w celu rozwiązania problemów, - konfigurowanie oprogramowania. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
prezentacja biżuterii ze srebra, kompleksowe doradztwo dla klientam-ce pracy: Focus Mall Bydgoszcz i Galeria Pomorska w Bydgoszczy
SPÓŁKA JAWNA "TAURUS" WIESŁAW SZĄSZOR, MARIETTA SZĄSZOR - 2015-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do obowiązków pracownika będzie należało kontaktowanie się z instytucjami oświatowymi, urzędami miast i powiatów, w celu nawiązania współpracy w zakresie działań szkoleniowych i edukacyjnych Tworzenie zestawień, bieżąca korespondencja z placówkami oświatowymi, urzędami miast i powiatów oraz innymi podmiotami. Praca od pn do pt w godz 9-17
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Śrem (wielkopolskie)
jw.
ICT INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu.Oferta stażu dla osób bezrobotnych poniżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie w realizacji zaplanowanych przeglądów maszyn i urządzeń, udział w telekonferencjach w języku angielskim, kompletowanie dokumentacji technicznej, tworzenie instrukcji postępowania dla poszczególnych modułów programu.
SAINT- GOBAIN POLSKA HPM SP. Z O.O. - 2016-03-25 - Koło (wielkopolskie)
praca biurowa, kontakt z klientem,przygotowanie zestawień,nadzór nad wpływem dokumentacji w tym faktur
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
Branża teletechniczna
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWO-HANDLOWE RADAMEX RADOSŁAW OMELAŃCZUK - 2017-03-20 - Białystok (podlaskie)
Pomoc osobom niepełnosprawnym w codziennym funkcjonowaniu. Praca również w weekendy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie - 2018-01-19 - Lubaczów (podkarpackie)
odbieranie telefonów i rozsyłanie kierowców pod wskazany adres na terenie Śląska
Mida Gaz Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Michał Walczak - 2018-02-07 - Bytom (śląskie)
staż - prowadzenie biura, przygotowanie dokumentacji oraz organizacja obiegu dokumentacji, rozlicxanie czasu pracy. Praca przy komputerze - ok 4h/dziennie. pracownikow, prowadzenie spraw administracyjnych zakładu, znajomość i przestrzeganie obowiązujacych regulaminów, instrukcji oraz procedur, przygotowywanie comiesięcznych raportów, udział w projektach usprawniajacych.staż - prowadzenie biura, przygotowanie dokumentacji oraz organizacja obiegu dokumentacji, rozlicxanie czasu pracy pracownikow, prowadzenie spraw administracyjnych zakładu, znajomość i przestrzeganie obowiązujacych regulaminów, instrukcji oraz procedur, przygotowywanie comiesięcznych raportów, udział w projektach usprawniajacych.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów zagranicznych, sprzedaż, posprzedażowa obsługa klienta, prace administracyjne, nadzór nad płatnościami
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Olewin (łódzkie)
SEW-Referat Spraw Wierzycielskich i Rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Lubań (dolnośląskie)
sporządzanie i wydawanie wpisów aktów notarialnych,prowadzenie korespondencji,wykonywanie czynności poświadczeniowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Zambrów (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Ostrołęka (mazowieckie)
Przeprowadzania w toku postępowań przygotowawczych następujących czynności procesowych:przesłuchania świadka,zatrzymania rzeczy i przeszukania,oględzin,eksperymentu.Wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem:systematycznego zapoznawania się z aktami sprawy.Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych.
Prokuratura Okręgowa w Koszalinie - 2018-04-18 - Białogard (zachodniopomorskie)