ASYSTENT/KA BIURA ZARZĄDU Płock oferta pracy Heksar Spółka z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT/KA BIURA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Reprezentowanie zarządu na spotkaniach biznesowych i rozmowach z partnerami niemieckimi. Dbanie o sprawy logistyczne pracowników na terenie Niemiec (wynajmowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń autobusowych, tramwajowych w celu ułatwienia dojazdu do pracy). Wystawianie faktur w języku niemieckim, dbanie o dokumenty w kontaktach z partnerami niemieckimi.

Data publikacji: 2019-05-28

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Heksar Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Reprezentowanie zarządu na spotkaniach biznesowych i rozmowach z partnerami niemieckimi. Dbanie o sprawy logistyczne pracowników na terenie Niemiec (wynajmowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń autobusowych, tramwajowych w celu ułatwienia dojazdu do pracy). Wystawianie faktur w języku niemieckim, dbanie o dokumenty w kontaktach z partnerami niemieckimi.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA BIURA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2019

Data zakończenia pracy: 27.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów

Nazwa pracodawcy: Heksar Spółka z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
90-009 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji pracy tymczasowej

danePracodawcy_nrKraz: 15561

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data dodania oferty pracy: 28.05.2019

Oferta pracy ważna do: 27.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be1e05438a512d61f99fd3eb0cf9e8d8

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PLANISTY - PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

asystent planisty - pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Magnuszew (mazowieckie)

PRACOWNIK DS. ARCHIWIZACJI DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ - od 2 000 PLN

Rejestrowanie i archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DZIAŁU TECHNOLOGICZNO-KONSTRUKCYJNEGO - 13 - 18 PLN

Pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji. Nauka analizy wytycznych, konstruowania i projektowania wyrobów z min. jednej dziedziny: metal, meble, tworzywa sztuczne. Przygotowywanie rysunków technicznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTO CAD, INVENTOR, SOLID, RHINO itp. Kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

praca na stanowisku asystenta projektanta
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2016-03-08 - Chrzanów (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

obsługa programu OPTIMA, przygotowanie korespondencji, weryfikacja faktur, prowadzenie dokumnetacji osobowej
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Lubań (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Według programu stażu.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

POWER POMOCNIK ELEKTRYKA, MONTERA INSTALACJI WENTYLACYJNYCH - 997,4 PLN

(staż dla osób do 30rż) zapoznanie się z procesem esploatacji, konserwacji, napraw, z metodami lokalizacji usterek, z technikami montażu, uruchamiana, zabezpieczenim instalacji elektrycznych, demontaż urządzeń i wymiana uszkodzonych części, pomiary elektryczne, montaż szaf rozdzielczych i instalacji, dobór osprzętu elektrycznego i automatyki zabezpieczeniowej, montaz urządzeń wentylacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 1 000 PLN

przyjmowanie korespondencji, umawianie na spotkania z Wietnamczykami, wykonywanie telefonów do Wietnamu, kontakt z wietnamskimi klientami, współpraca z wietnamskim pracodawcą
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 100 PLN

zapewnienie właściwego przepływu dokumentacji i korespondencji, realizowanie bieżących zadań np. zamawianie, nadawanie paczek, kontrola sklepów, rozliczenia, rozliczanie kierowców, tworzenie zestawień
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT TRENERA PRZYGOTOWANIA MOTORYCZNEGO - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 100 PLN

Prowadzenie sekretariatu, spraw administracyjnych, firmy, sporządzanie raportów, wspópraca z przełożonymi, obsuga kientaó z Ukrainy i Rosji. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
LOKUM - TENANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Wykonywanie czynności z zakresu obsługi prawnej pod kierunkiem radcy prawnego, pomoc technicznaw zakresieprac biurowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; znajomość j. angielskiego; obsługa komputera wraz z pakietem MS Office; odporność na stres; Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów transportowych; wystawianie faktur sprzedażowych; organizowanie transportu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I OBSŁUGI WIDZA - od 2 300 PLN

Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - ARCHITEKT - do 3 000 PLN

Sporządzanie projektów budowlanych w branży architektonicznej.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 600 PLN

prowadzenie biura firmy, obsługa korespondencji zagranicznej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, organizacja spotkań, spotkania z klientami firmy na terenie kraju, wspomaganie pracy personelu zarządzającego
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Zakrzew (łódzkie)

ASYSTENTKA - od 3 000 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji RODO, reklamacje przesyłek pocztowych, przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego
kontakt przez OHP - 2019-04-01 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Rozliczanie czasu pracy, sporządzanie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych na terenie kraju i zagranicy, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, PFRON, US, rozliczanie dofinansowań SODIR, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę)
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2015-12-30 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)

ASYSTENT - od 2 500 PLN

Prowadzenie nadzoru nad stanem sanitarnym obiektów żywności i żywienia na podległym terenie. Przeprowadzanie kontroli sanitarnych zgodnie z planem i na polecenie przełożónych. Przeprowadzanie kontroli, prowadzenie dokumentacji.
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna - 2016-05-20 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiemsocjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną,który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;13a) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz.U. poz. 1860);14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi,o którym mowa w art. 17 ust. 1;16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu Zdroju - 2019-03-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc w prezentowaniu i wykonywaniu działań, które wspierają fizyczny, połeczny, emocjonalny i intelektualny rozwój dziecka w przedszkolu. Przygotowywanie miejsc wewnątrz i na zewnątrz budynków do przeprowadzania zajęć oraz pomoc w organizacji zabaw edukacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 300 PLN

praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT BIUROWO-KSIĘGOWY - 1 017,4 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Strzegom (dolnośląskie)

ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI - 1 017,4 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Chełm (lubelskie)

ASYSTENTKA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO - 997,4 PLN

organizacja biura, umawianie spotkań z klientami. poszukiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 3 000 - 3 500 PLN

Przygotowywanie dokumentów, raportów, prezentacji na spotkania organizowane w ramach spotkań Członków Zarządu, posiedzenia Zarządu, narady. Zarządzanie kalendarzem oraz prowadzenie korespondencji w imieniu Członków Zarządu. Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi. Praca w Płocku w godz. 8-16.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2017-06-02 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY - APLIKANT ADWOKACKI - od 1 850 PLN

sporządzanie projektów umów, pism procesowych, zastępowanie adwokata w sądzie, uczestnictwo w spotkaniach z Klientami, prowadzenie spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bednary (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 050 PLN

Asystentka stomatologiczna - wymagane wykształcenie w zawodzie asystentka stomatologiczna, mile widziane doświadczenie zawodowe.
"IWULSKADENT" PRYWATNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA Grażyna Iwulska - 2018-02-14 - Nowy Sącz (małopolskie)


Wybierz powiat