ASYSTENT/-KA BIURA ZARZĄDU (1/2 ETATU) Tychy oferta pracy GROS ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/-KA BIURA ZARZĄDU (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: 1 800 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna i organizacyjna Zarządu Firmy- koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji- opracowywanie raportów i zestawień- współpraca z księgowością i kadrami- przygotowywanie umów i innych dokumentów- dbanie o dobry wizerunek firmy
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: GROS ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Damrota 64, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa administracyjna i organizacyjna Zarządu Firmy- koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji- opracowywanie raportów i zestawień- współpraca z księgowością i kadrami- przygotowywanie umów i innych dokumentów- dbanie o dobry wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 800 - 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/-KA BIURA ZARZĄDU (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 800 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- preferowane wykształcenie wyższe lub student/-ka ostatniego roku studiów, - podstawowa znajomość z zakresu zarządzania kadrami,- dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel w stopniu zaawansowanym), - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu oraz elastyczność, - doświadczenie w prowadzeniu procesu rekrutacji będzie dodatkowym atutem.- znajomość języka niemieckiego lub/i języka angielskiego na poziomie min. B1
Nazwa pracodawcy:
GROS ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Damrota 64, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Damrota
Numer budynku pracodawcy: 64
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.02.2020
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b0cf667f7b3aad1a7842bcfa64d7ed1b
Podobne oferty pracy
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace magazynowe.
IZOHAN Sp. z o.o. - 2019-06-26 - Pomieczyno (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Częstochowa (śląskie)
Przyjmowanie kurierów i dostaw, wprowadzanie danych do systemu, realizacja operacji na sklepie, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, zatwierdzanie zamówień w systemie
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Żywiec (śląskie)
prace asystenckie, rysowanie rysunków w programach komputerowych, wykonywanie zadań związanych z bieżącymi potrzebami pracownik projektowej
JADWIGA DRYNKORN "PLAN" PRACOWNIA PROJEKTOWA - 2015-10-08 - Zielona Góra (lubuskie)
-pomoc i wspieranie działu księgowości w codziennej pracy, -wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, -weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, -kontrola rozliczeńz kontrahentami, -zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji (wysyłka/archiwizacja)
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata - 2017-05-04 - Rzeniszów (śląskie)
Zakres czynności: obsługa klientów wynajmujących nadmorskie apartamenty w Stegnie (zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości), sprzedaż noclegów, opieka nad budynkami i lokalami. Zainteresowani proszeni są o przesłanie CV na adres email: tomasz.stefanski (at) ncnk.pl
Nadmorskie Centrum Nieruchomości KOMPLEKS Tomasz Stefański - 2018-04-16 - Stegna (pomorskie)
pomoc osobie niepełnosprawnej, doradzanie w zakresie usług medycznych, rehabilitacyjnych, kontaktów społecznych, usług kulturalnych, pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
pomoc przy wykonywaniu zabiegów higienicznych; pomoc przy karmieniu, pomoc w utrzymaniu otoczenia, pokoi
JOVIMED Ośrodek Opiekuńczo-Rehabilitacyjny Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Ksawerów (łódzkie)
stała i kompleksowa obsługa firm z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Grojec (małopolskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,Współpraca z pracownikami socjalnymi,Prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną,Udzielanie pomocy rodzinom.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZ. - 2017-11-14 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
czynności opiekuńczo-wychowawcza,dbałość o dzieci,dbałość o porządek
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Asystowanie lekarzowi dentyście podczas pracy.
FAMILIA-DENTICA ALEKSANDRA DĄBROWSKA, MAGDALENA ADAMCZEWSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2019-09-18 - Szczerców (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łozienica (zachodniopomorskie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty do wykonywania zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie materiałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków,obsługa rentgena stomatologicznego,prowadzenie dokumentacji związanejz rejestracją pacjentów
NZOZ DENTUS-MED SPECJALISTYCZNE GABINETY LEKARSKIE IZABELA SYCHNIAK-ZAŁĘSKA - 2020-02-06 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć
Szkoła Podstawowa w Szulborzu Wlk. - 2018-08-10 - Szulborze Wielkie (mazowieckie)
Dekretacja kosztów i przychodów oraz pozostałych operacji księgowych;Dekretacja rozrachunków z kontrahentami oraz środków pieniężnych;Przygotowanie dokumentacji księgowej;Wspólpraca z faktorem;Pomoc w wystawianiu faktur sprzedaży;Przygotowanie raportów sprzedaży, zakupów , konta.Praca od pon - pt 8-16
COMENSAL SP. Z O. O. - 2018-04-18 - Janki (mazowieckie)
reperezentowanie firmy przy organizacji szkoleń, prowadzenie ewidencji uczestników, nadzorowanie portali branżowych, bieżąca analiza oferty konkurencji, przygotowanie oraz kontrola materiałów szkoleniowych, aktualizacja strony internetowej, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Piaseczno (mazowieckie)
Projektowanie wodociągów, kanalizacji, praca biurowa
Projektowanie Instalacji Sanitarnych - 2017-04-18 - Zgierz (łódzkie)
Wprowadzanie dokumentów do ksiąg podatkowych za pomocą programu ENOVA, CDN KH Klasyka. Numerowanie dzienników księgowych, rejestrów VAT. Pomoc w kalkulacji dochodu podatkowego oraz naliczania zaliczek do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Praca na budowie, możliwość dźwigania do 50 kg. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu. DO PRZYUCZENIA
Przedsiębiorstwo Budowlane HYDROBUD Sp. z o.o. - 2018-10-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Układanie dokumentów, kompletowanie dokumentów.
Biuro Rachunkowe MIKRO Sp. z o.o. - 2018-11-07 - Zabrze (śląskie)
Sprawdzanie rejestrów VAT.Kompletowanie dokumentów zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Brandwica (podkarpackie)
Asystent przetwarzania danych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kozienice (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami planowania pracy opiekuńczo- wychowawczej i inne
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rozliczenie miesięcznepraca w Płatnikuprogramem kadrowo-księgowymkadry i płace
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientami, dostawcami, odbiorcami towarów i usług
"BUD-LEP LEPIARCZYK SPÓŁKA JAWNA" - 2018-07-25 - Świętochłowice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji, raportów, notatek, w tym dla spółki matki z siedzibą w Republice Korei, udział w przygotowywaniu przedmiarów robót i rozliczeń, redagowanie pism, kompletowanie dokumentacji, realizacja bieżących potrzeb związanych z funkcjonowaniem biura budowy; wspomaganie kadry inżynierskiej projektu w prowadzeniu inwestycji.Praca na czas określony 3 LATAGodzina zakończenia pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)