ASYSTENT/KA BIURA Kluczbork oferta pracy LIFT SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT/KA BIURA
Wynagrodzenie: od 3 422 PLN
Zakres obowiązków: Jesteśmy dynamicznym zespołem ludzi, tworzącym nowoczesną firmę działającą w szeroko pojętej branży konstrukcji stalowych, urządzeń dźwignicowych i maszyn przemysłowych.Jesteśmy dystrybutorem: Komponentów do suwnic firm SWF, Omis oraz Podem Szynoprzewodów Cariboni Wciągników łańcuchowych ABLE Maszyn do obróbki metalu DAITOPosiadamy dział inżynieryjny, badawczo-rozwojowy i serwisowy dzięki czemu: Projektujemy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb Doradzamy przy planowaniu inwestycji i optymalizacji linii technologicznych Wykonujemy modernizacje Oferujemy monitoring on-line urządzeń oraz stałą opiekę serwisuZakupy i obsługa po zakupowa: Jesteśmy autoryzowanym dostawcą urządzeń dla PKO Leasing oraz Santander Leasing Oferujemy wynajem długoterminowy urządzeń Posiadamy pakiety serwisowe na czas gwarancji i po gwarancji, zapewniające bezpieczne i długotrwałe użytkowanie Opis stanowiska: Ewidencjonowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej, jej przyjmowanie oraz nadawanie Odbieranie i wysyłanie przesyłek kurierskich Prowadzanie kalendarza spotkań i delegacji Rezerwacje hoteli oraz biletów lotniczych na potrzeby podróży służbowych Zarządu i innych pracowników Nadzór nad obiegiem dokumentów Archiwizacja dokumentów Zaopatrzenie w artykuły biurowe oraz zamawianie artykułów biurowych Redagowanie korespondencji i pism zleconych przez Prezesa Obsługa telefonu sekretariatu biura i skrzynki e-mail Rozdzielanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób
Data publikacji: 2021-05-31
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: LIFT SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŚCIUSZKI 33, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Jesteśmy dynamicznym zespołem ludzi, tworzącym nowoczesną firmę działającą w szeroko pojętej branży konstrukcji stalowych, urządzeń dźwignicowych i maszyn przemysłowych.Jesteśmy dystrybutorem: Komponentów do suwnic firm SWF, Omis oraz Podem Szynoprzewodów Cariboni Wciągników łańcuchowych ABLE Maszyn do obróbki metalu DAITOPosiadamy dział inżynieryjny, badawczo-rozwojowy i serwisowy dzięki czemu: Projektujemy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb Doradzamy przy planowaniu inwestycji i optymalizacji linii technologicznych Wykonujemy modernizacje Oferujemy monitoring on-line urządzeń oraz stałą opiekę serwisuZakupy i obsługa po zakupowa: Jesteśmy autoryzowanym dostawcą urządzeń dla PKO Leasing oraz Santander Leasing Oferujemy wynajem długoterminowy urządzeń Posiadamy pakiety serwisowe na czas gwarancji i po gwarancji, zapewniające bezpieczne i długotrwałe użytkowanie Opis stanowiska: Ewidencjonowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej, jej przyjmowanie oraz nadawanie Odbieranie i wysyłanie przesyłek kurierskich Prowadzanie kalendarza spotkań i delegacji Rezerwacje hoteli oraz biletów lotniczych na potrzeby podróży służbowych Zarządu i innych pracowników Nadzór nad obiegiem dokumentów Archiwizacja dokumentów Zaopatrzenie w artykuły biurowe oraz zamawianie artykułów biurowych Redagowanie korespondencji i pism zleconych przez Prezesa Obsługa telefonu sekretariatu biura i skrzynki e-mail Rozdzielanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 422 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1604
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 422 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższeznajomość komunikatywna języka angielskiego lub niemieckiego, mile widziany rosyjskibiegła obsługa komputera i pakietu MS Officeprawo jazdy kat Bzdolności organizacyjne i interpersonalneumiejętność samodzielnej pracy i pod presją czasukreatywność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Nazwa pracodawcy:
LIFT SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7511772049
danePracodawcy_regon: 16145757100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
KOŚCIUSZKI 33, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kluczborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1604
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965619
Ulica pracodawcy: KOŚCIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.06.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?38e533721fe2cfb2af6cb809df0a156c
Podobne oferty pracy
badanie parametrów opakowań, zwolnienie do sprzedaży, monitorowanie produkcji
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Żyrardów (mazowieckie)
pakowanie wyrobów piekarskich, cukierniczych i garmażeryjnych
kontakt przez PUP - 2020-10-15 - Chełmek (małopolskie)
wydawanie i układanie towarów
BAUSTOFF + METALL COLOR SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Chojnice (pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami z zakresu BHP i p.poż; zapoznanie się z regulaminem pracy; zapoznanie się z przepisami; Przyjmowanie i rozdział korespondencji: rejestrowanie pism,wpisywanie do dziennika korespondencyjnego, adresowanie i wysyłanie korespondencji, podział korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne, przygotowanie korespondencji do wysłania; Przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji; Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki; Odbieranie telefonów; Odbieranie i wysyłanie fax; Sporządzanie pism; wydawanie zaświadczeń; kserowanie dokumentacji oraz skanowanie; Prowadzenie kalendarza spotkań; Pilnowanie umówionych terminów.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć z szachów
SALEZJAŃSKA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ŚW. DOMINIKA SAVIO - 2020-09-28 - Lubin (dolnośląskie)
Samodzielne przygotowanie posiłków, porcjowanie mięs, doprawianie potraw, dbanie o stan sanitarno- higieniczny pomieszczeń kuchni,
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
1. Wykonywanie zadań związanych z zabezpieczeniem medycznym ćwiczeń i szkoleń 25. WOG i jednostek będących na zabezpieczeniu medycznym 25. WOG;2. Prowadzenie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy;3. Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i epidemiologicznego obiektów żywnościowych oraz czystości personelu wykonującego zadania związane z kontaktem z żywnością;4. Opracowywanie sprawozdań sanitarno-epidemiologicznych;5. Rozdzielanie sprzętu i materiałów medycznych;6. Prowadzenie dokumentacji związanej z udzieloną pomocą, zastosowanymi zabiegami, konserwacją bieżącą aparatury;7. Prowadzenie ewidencji materiałów i rzeczowych aktywów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych;8. Księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych oraz opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z przepisów i postawionych zadań.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2021-06-02 - Białystok (podlaskie)
mycie, czesanie ,obcinanie fryzury
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Radom (mazowieckie)
Pomoc przy obsłudze wtryskarek i innych urządzeń.
MAUER Sp. z o.o. - 2020-09-25 - Królów (lubuskie)
Pomocnik cukiernika
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie i utrzymanie czystości oraz porzadku na terenie obieku, dbanie o powierzony sprzęt, powiadamianie zleceniodawcy o każdym fakcie zaginięcia lub zniszczenia, uszkodzenia mienia Spółki. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Wrocław (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane
Biuro Projektów Budowlanych - 2017-02-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Praca jako doradca klienta.Wykształcenie średnie bądź w trakcie zdobywania wykształcenia średniego.
"ART-TEL" SPÓŁKA CYWILNA ARTUR ZDRZAŁEK, HELENA ZDRZAŁEK, HENRYK ZDRZAŁEK - 2018-05-15 - Racibórz (śląskie)
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem. Praca na terenie Łodzi oraz województwa łódzkiego.
DOMMARCREO Mariusz Błaszczyk - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
1. Wykonywanie zadań związanych z zabezpieczeniem medycznym ćwiczeń i szkoleń 25. WOG i jednostek będących na zabezpieczeniu medycznym 25. WOG;2. Prowadzenie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy;3. Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i epidemiologicznego obiektów żywnościowych oraz czystości personelu wykonującego zadania związane z kontaktem z żywnością;4. Opracowywanie sprawozdań sanitarno-epidemiologicznych;5. Rozdzielanie sprzętu i materiałów medycznych;6. Prowadzenie dokumentacji związanej z udzieloną pomocą, zastosowanymi zabiegami, konserwacją bieżącą aparatury;7. Prowadzenie ewidencji materiałów i rzeczowych aktywów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych;8. Księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych oraz opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z przepisów i postawionych zadań.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2021-06-02 - Białystok (podlaskie)
pomoc przy przygotowywaniu potraw, dań, deserów, zmywanie naczyń, sprzątanie, pomoc przy tłumaczeniu poleceń z języka polskiego na ukraiński.
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obróbka metali. Wykonywanie prac ślusarskich.
PPUH "Intermech" Sp. z o. o. - 2021-04-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
1. Wykonywanie zadań związanych z zabezpieczeniem medycznym ćwiczeń i szkoleń 25. WOG i jednostek będących na zabezpieczeniu medycznym 25. WOG;2. Prowadzenie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy;3. Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i epidemiologicznego obiektów żywnościowych oraz czystości personelu wykonującego zadania związane z kontaktem z żywnością;4. Opracowywanie sprawozdań sanitarno-epidemiologicznych;5. Rozdzielanie sprzętu i materiałów medycznych;6. Prowadzenie dokumentacji związanej z udzieloną pomocą, zastosowanymi zabiegami, konserwacją bieżącą aparatury;7. Prowadzenie ewidencji materiałów i rzeczowych aktywów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych;8. Księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych oraz opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z przepisów i postawionych zadań.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2021-06-02 - Białystok (podlaskie)
Diagnozowanie oraz usuwanie awarii instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych, układanie przewodów wraz z podłączeniem urządzeń elektrycznych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa - 2017-12-12 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa gości SPA. Praca w godz. 9-21, w Diune Hotel w Kołobrzegu w równoważnym systemie czasu pracy. Praca również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn, pranie, suszenie maglowanie, prasowanie, składanie
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Chojnów (dolnośląskie)
Rejestracja pacjentów, raporty statystyczne, planowanie wizyt. Praca w godzinach 8.00-16.00, 10.00-18.00 (pon.-pt.). Okres zatrudnienia ok. 1,5 roku.
Przychodnia Zespołu Lekarza Rodzinnego FAMILIA - Władysława Mroczek - 2017-10-10 - Dolsk (wielkopolskie)
Przygotowywanie próbek wody do oznaczeń na spektometrze absorpcji atomowej (ASA), przygotowywanie i wykonywanie oznaczeń próbek środowiskowych na chromatografie gazowym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-11-06 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na serwisie przy wymianie opon
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Siedlce (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
1. Wykonywanie zadań związanych z zabezpieczeniem medycznym ćwiczeń i szkoleń 25. WOG i jednostek będących na zabezpieczeniu medycznym 25. WOG;2. Prowadzenie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy;3. Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i epidemiologicznego obiektów żywnościowych oraz czystości personelu wykonującego zadania związane z kontaktem z żywnością;4. Opracowywanie sprawozdań sanitarno-epidemiologicznych;5. Rozdzielanie sprzętu i materiałów medycznych;6. Prowadzenie dokumentacji związanej z udzieloną pomocą, zastosowanymi zabiegami, konserwacją bieżącą aparatury;7. Prowadzenie ewidencji materiałów i rzeczowych aktywów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych;8. Księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych oraz opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z przepisów i postawionych zadań.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2021-06-02 - Białystok (podlaskie)
obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej przy obróbce elementów ze stali
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Smardzewice (łódzkie)
1. Wykonywanie zadań związanych z zabezpieczeniem medycznym ćwiczeń i szkoleń 25. WOG i jednostek będących na zabezpieczeniu medycznym 25. WOG;2. Prowadzenie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy;3. Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i epidemiologicznego obiektów żywnościowych oraz czystości personelu wykonującego zadania związane z kontaktem z żywnością;4. Opracowywanie sprawozdań sanitarno-epidemiologicznych;5. Rozdzielanie sprzętu i materiałów medycznych;6. Prowadzenie dokumentacji związanej z udzieloną pomocą, zastosowanymi zabiegami, konserwacją bieżącą aparatury;7. Prowadzenie ewidencji materiałów i rzeczowych aktywów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych;8. Księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych oraz opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z przepisów i postawionych zadań.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2021-06-02 - Białystok (podlaskie)
1. Wykonywanie zadań związanych z zabezpieczeniem medycznym ćwiczeń i szkoleń 25. WOG i jednostek będących na zabezpieczeniu medycznym 25. WOG;2. Prowadzenie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy;3. Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i epidemiologicznego obiektów żywnościowych oraz czystości personelu wykonującego zadania związane z kontaktem z żywnością;4. Opracowywanie sprawozdań sanitarno-epidemiologicznych;5. Rozdzielanie sprzętu i materiałów medycznych;6. Prowadzenie dokumentacji związanej z udzieloną pomocą, zastosowanymi zabiegami, konserwacją bieżącą aparatury;7. Prowadzenie ewidencji materiałów i rzeczowych aktywów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych;8. Księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych oraz opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;9. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z przepisów i postawionych zadań.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2021-06-02 - Białystok (podlaskie)