ASYSTENT HR K/M Warszawa oferta pracy LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT HR K/M

Wynagrodzenie: 2 250 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Wsparcie w obsłudze kadrowo-płacowej zleceniobiorców w tym: - weryfikacja poprawności dokumentacji (umów zleceń, rachunków) - przygotowywanie danych do list płac - przygotowywanie (wprowadzanie danych) i weryfikacja list płac Przygotowywanie raportów i zestawień Bieżąca pomoc dla działu HR w pozostałych obszarach (rekrutacja, kary i płace).

Data publikacji: 2019-07-25

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Aleje Jerozolimskie 123a, 02-017 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wsparcie w obsłudze kadrowo-płacowej zleceniobiorców w tym: - weryfikacja poprawności dokumentacji (umów zleceń, rachunków) - przygotowywanie danych do list płac - przygotowywanie (wprowadzanie danych) i weryfikacja list płac Przygotowywanie raportów i zestawień Bieżąca pomoc dla działu HR w pozostałych obszarach (rekrutacja, kary i płace).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia kwartalna, opieka medyczna

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT HR K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Raks

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe; Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; Znajomość programu Raks będzie dodatkowym atutem; Bardzo dobrą znajomość pakietu Office, w szczególności Excela; Inicjatywa i zaangażowanie; Doskonała organizacja pracy; Wysoka kultura osobista; Silna motywacja do rozwoju i otwartość na nowe możliwości i naukę nowych umiejętności.ZADANIA: Wsparcie w obsłudze kadrowo-płacowej zleceniobiorców w tym: - weryfikacja poprawności dokumentacji (umów zleceń, rachunków) - przygotowywanie danych do list płac - przygotowywanie (wprowadzanie danych) i weryfikacja list płac Przygotowywanie raportów i zestawień Bieżąca pomoc dla działu HR w pozostałych obszarach (rekrutacja, kary i płace).PRACODAWCA OFERUJE: Realną możliwość rozwoju zawodowego (awans pionowy lub poziomy); Wsparcie merytoryczne w obszarach HR; Bieżącą aktualizację wiedzy dzięki dostępowi do profesjonalnych pism branżowych Pakiet benefitów: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, pakiet medyczny ENEL-MED; Sympatyczny i otwarty zespół, który jest sercem firmy. [Zgłoszenia: rekrutacja (at) lsg.edu.pl, telefonicznie: 22 429 06 00]

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
LEARNING SYSTEMS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Aleje Jerozolimskie 123a, 02-017 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Aleje Jerozolimskie

Numer budynku pracodawcy: 123a

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data dodania oferty pracy: 29.07.2019

Oferta pracy ważna do: 25.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8054bd5897b81e21400de3889ed19783

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 3 493,21 PLN

Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami;
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - OFERTA STAŻU DLA BEZROBOTNYCH - 1 017,4 PLN

Przyjmowanie, segregacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu, numeracja, sprawdzanie dokumentów z wydrukami itp.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Serock (mazowieckie)

BARISTA - do 2 000 PLN

Wykształcenie: średnie; podstawowa znajomość języka obcego; ks. sanepidu, doświadczenie na stanowisku Baristy; komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole; gotowość do szybkiego uczenia się, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, rzetelność; gotowość do pracy w weekendy i święta; miejsce pracy: Gliwice;
PHU ALL DOROTA WINIARSKA - 2016-08-03 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Łochów (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 250 PLN

praca biurowa polegająca na pracy przy komputerze przy sporządzaniu projektów budowlanych, wykształcenie wyższe budowlana lub średnie budowlane w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie, obsługa programów typu cad i pokrewnych
"Jakset" Biuro Budowlane Jolanta Wróblewska - 2019-05-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT KUCHARZA - do 1 200 PLN

wykształcenie min. średnie, staż pracy 3 lata na stanowisku kucharza kuchni tureckiej, doskonała znajomość kuchni tureckiej, przygotowanie, podawanie potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni tureckiej,
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zielonka (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola, oferta stażu dla osób bezrobotnych z określonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Bogusze (podlaskie)

ASYSTENT DS. ZAPASÓW - od 2 030 PLN

przyjmowanie dostaw, sortowanie towarów w magazynie, , przemieszczanie, składowanie na wysoki skład towaru w magazynie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 250 PLN

Obsługa klienta, urządzeń biurowych, wprowadzanie danych do komputera, zagadnienia księgowe (windykacja należności). Praca w godz. 8.00-16.00
DREI-POL s.c. M.T.S. Poletyło AUTO SERVICE - 2019-02-28 - Stare Iganie (mazowieckie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - O.KDR. 110-3/19 - od 2 250 PLN

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.sr.gov.pl, zakładka: oferty pracy. Podania należy składać w terminie do dnia 27.03.2019 r.
SĄD REJONOWY W RYBNIKU - 2019-02-13 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- pomoc w wprowadzeniu do systemu finansowo - księgowego dokumentów księgowych- dekretowanie dokumentów księgowych- archiwizowanie dowodów księgowych- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- sporządzanie zestawień- przygotowywanie korespondencji z kontrachentami i urzędami- przygotowywanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Sierakowice (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - KREŚLARZ - od 850 PLN

Przygotowywanie dokumentacji projektowych, kreślenie rysunków technicznych
ELNAT - Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Gimer - Kicman Elżbieta - 2016-02-11 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ WALCOWNICZYCH-WALCOWNIK - od 2 500 PLN

wprowadzanie gorącego materiału do wykroju walcy, prace przy przekładach technologicznych
Usługi Walcownicze "BOGNEX" Bogdan Wydmański - 2017-07-06 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT - 1 017,4 PLN

Wdrożenie z zasadami działalności formy. Zapoznanie się oprogramowaniem, sprzętem biurowym. Zapoznanie z zasadami realizowanymi i przeznaczonymi dla Asystenta. Przyjmowanie, segregacja, archiwizacja korespondencji. Przyjmowanie przekierowywanie rozmów telefonicznych. Organizowanie pracy biura. Organizowanie spotkań, podróży służbowych. Koordynacja przepływu informacji telefonicznej, mailowej oraz obieg dokumentów. Dbanie o wygląd biura i urządzeń biurowych,. Współpraca z innymi pracownikami firmy. Przygotowywanie raportów, planów w uzgodnieniu z koordynatorem firmy. Sporządzenie projektów pism i korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Dębno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT - NADARZYN - od 900 PLN

Dbanie o relacje z klientami pzrez telefon, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa. Praca na 2/5 etatu w godzinach 9-11 od poniedziałku do piątku.
MY LINH NGUYEN "CONSULTING" - 2016-05-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 1 850 PLN

Praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Dziękowizna (mazowieckie)

ASYSTENT MENADŻERA (OBRÓBKA KALAFIORA) - od 10,4 EUR

Kierowanie zespołem pracowników zajmujących się uprawą i obróbką kalafiora. Przekazywanie informacji zwrotnych Dyrektorowi Zarządzającemu.
Maatschap Buijsman - 2018-12-14 - Holandia (Holandia)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - do 2 800 PLN

bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży i wysyłek obsługa systemu SAP i programów klienta nadzór nad projektami
"INTEMO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-08 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA - od 2 250 PLN

Prowadzenie spraw związanych z organizacją oddziału, obsługa urządzeń biurowych
TAPAS Dariusz Stoczyński - 2019-04-17 - Skierbieszów (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrołęka (mazowieckie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 000 PLN

oferta konkursowazgodnie z ogłoszeniem o nr. Adm-111-18/18
Sąd Rejonowy w Zawierciu - 2019-02-21 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 400 PLN

praca w sortowni odpadów- Mirosławiec
ATF Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-04-06 - Chojnica (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Pozyskiwanie klientów, budowanie bazy danych, ofertowanie. I zmiana
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KASJER - 997,4 PLN

- inkasowanie za pomocą kasy rejestracyjnej należności od klientów w wysokości wyszczególnionej w dowodach sprzedaży- przyjmowanie należności od klientów w formie gotówki, wydawanie reszty- potwierdzanie za pomocą kasy rejestracyjnej przyjęcia należności - rozliczanie kasy głównej- wykonywanie raportów dobowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (OLKUSZ) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Olkusz (małopolskie)


Wybierz powiat