ASYSTENT HANDLOWY W DZIALE EKSPORTU Słupsk oferta pracy Fasada Windows & Doors Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT HANDLOWY W DZIALE EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze, pomoc handlowcom w zakresie pozyskiwania i obsługi klientów eksportowych (oferty, zamówienia, dostawy). Przygotowywanie się do funkcji samodzielnego handlowca ds. eksportu. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wysokość wynagrodzenia od 3500 zł. brutto.
Data publikacji: 2017-10-02
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Fasada Windows & Doors Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bałtycka 10, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w biurze, pomoc handlowcom w zakresie pozyskiwania i obsługi klientów eksportowych (oferty, zamówienia, dostawy). Przygotowywanie się do funkcji samodzielnego handlowca ds. eksportu. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wysokość wynagrodzenia od 3500 zł. brutto.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT HANDLOWY W DZIALE EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, praca w wolne dni, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość j. angielskiego i/ lub j. niemieckiego w stopniu dobrym, dobra znajomość obsługi komputera, pewność siebie, silna motywacja, zdolności komunikacyjne, zdolność szybkiego uczenia się. W przypadku kandydatów ze znajomością j. angielskiego wymagane jest doświadczenie w branży okien i drzwi.
Nazwa pracodawcy: Fasada Windows & Doors Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Bałtycka 10, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: niderlandzki, niemiecki, angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Bałtycka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy ważna do: 15.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO Sp. z o. o. - 2017-06-26 - Racibórz (śląskie)
Obsługa gabinetu, prezentacja i sprzedaż produktów firmy oraz kompleksowa obsługa Pacjentów z problemami niedosłuchu, udział w akcjach promocyjnych
MARMED SPÓŁKA JAWNA STĘPIEŃ, KRASOWSKI - 2015-12-29 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
-
Przedsiębiorstwo Usług Drogowo-Mostowych SA - 2016-03-11 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa sekretaryjna biura
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
pomoc nauczycielowi
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Duczymin (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć, dbanie o ład i porządek w przedszkolu, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, dbanie o bezpieczeństwo podopiecznych
VIRTUAL SOLUTIONS Monika Nowak - 2018-03-20 - Olkusz (małopolskie)
Utrzymywanie porządku na zewnątrz wokół budynku
INWEMER SYSTEM Sp. zo.o - 2017-04-27 - Łuków (lubelskie)
Obsługa klientów mailowa, telefoniczna, wyjazdy służbowe (zagraniczne), pozyskiwanie kontrahentów handlowych, tworzenie własnego zespołu.
BDB24.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowanie projektów opinii prawnych, udział w rozprawach sądowych, udział w negocjacjach, przygotowanie projektów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
- pomoc w przygotowywaniu ofert dla klientów- pomoc w realizacji zamówień (dokumety WZ, FV, protokoły- prace administracyjne związane ze wsparciem procesów sprzedaży- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (pilnowanie terminowości)- zarządzanie i archiwizacja dokumentacji - wykonywanie innych zadań zlecanych przez przez Specjalistę ds. sprzedaży- współpraca z innymi działami firmy- działania zgodne z polityką sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Warszowice (śląskie)
- aktywne pozyskiwanie klientów,- utrzymywanie dobrych relacji z klientami,- bieżąca obsługa klientów,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją
MICROS SP. JAWNA W. Kędra i J.Lic - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z progarmem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Bestwina (śląskie)
doo uzgodnienia
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Podkarpacie Sp. K. - 2016-09-16 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Zielonki (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
praca z rodziną
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BABOROWIE - 2016-05-31 - Baborów (opolskie)
wprowadzanie, sprawdzanie dokument ow pod wzgledem formalno-rachunkowym, przygotowywanie korespondencji, wypełnianie formularzy podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
/ nabór staż / uczestnictwo w warsztatach w obszarze zarządzania logistyką, w obszarze planowania realizacji planów, np. kosztów zw. z logistyką.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Pabianice (łódzkie)
pomoc nauczycielowi przy organizacji procesu kształcenia, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, pomoc w czasie wycieczek i spacerów, czuwanie nad należytym spożywaniem posiłków, dbanie o czystość w sali
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Leszno (wielkopolskie)
rejestrowanie w programie komputerowzm faktur obczch w yakresie danzch podstawowzchsegregowanie fakturobsuga skaneraodbir pocytz krajowej i yagranicynejwzszka i pryzjmowanie pryeszlek kurierskich
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Gdynia (pomorskie)
jw.
DOM OZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc uczniowi niepełnosprawnemu z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
projektowanie sieci gazowych wysokiego i średniego ciśnienia ,stacji zaporowo-upustowych
GAS-ENGINEERING Jerzy Heider - 2017-01-05 - Ruda Śląska (śląskie)
segregacja dokumentów ubezpieczeniowych, obsługa komputerowej bazy danych biura w tym prowadzenie ewidencji klientów; prowadzenie ewidencji dokumentów ubezpieczeniowych, sporządzanie okresowych zestawień pracy,w tym raportów dla towarzystw ubezpieczeniowych, obsługa poczty elektronicznej biura, prowadzenie wstępnych rozmów informacyjnych z klientem biura
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Głogów (dolnośląskie)
Kontrola i rozwój procesów wewnętrznych. Planowanie organizacyjne. Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie. Wspieranie kierownika magazynu.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Jawor (dolnośląskie)
Prowadzenie archiwum medycznego; kontrola dokumentacji medycznej; sporządzanie sprawozdań do celów statystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi w czasie zajęć, spacerów, zabaw.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Chronów (małopolskie)