ASYSTENT GEODETA Nisko oferta pracy GEO-SYSTEM Tomasz Siemionek
Stanowisko: ASYSTENT GEODETA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Praca terenowa jako asystent pomocy geodety oraz pomoc biurowa w kompletowaniu dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2020-10-05
Lokalizacja: Nisko (podkarpackie)
Pracodawca: GEO-SYSTEM Tomasz Siemionek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 1b, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca terenowa jako asystent pomocy geodety oraz pomoc biurowa w kompletowaniu dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT GEODETA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik geodeta*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: geodezja
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: GEO-SYSTEM Tomasz Siemionek
danePracodawcy_nip: 7151936068
danePracodawcy_regon: 061714746
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
23-250 Bęczyn 208, powiat: kraśnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: kraśnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0607
Gmina pracodawcy: Urzędów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bęczyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0392454
Numer budynku pracodawcy: 208
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311104
Zawód wykonywany przez pracownika: technik geodeta*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?911a5eab39dac151d4e8c58fbd3df45e
Podobne oferty pracy
Archiwizacja danych i dokumentów; przygotowywanie, kompletowanie, aktualizowanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
praca w zakresie procesu inwestycyjnego umożliwiającego uzyskanie pozwolenia na budowę
G-TKW Sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
staż - wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego ( ryczłty, książka przychodów i rozchodów, księgi handlowe ), zapoznanie się ze specyfiką obliczania podatków dochodowych: ryczałt, skala podatkowa, podatek liniowy oraz nauka podatku VAT, nauka sprządzania niezbędnych deklaracji dla każdego z typów tej działalności, zapoznanie się z programem płacowym aby dysponować wiedzą, jak naliczyć pensję pracownikom oraz skladki ZUS,Komputer: ilość godzin 6
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontrola obiegu i archiwizacja dokumentów, prowadzenie korespondencji firmy i kontrola nad jejprzepływem, koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skalipriorytetów,przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu itd.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Łódź (łódzkie)
- wprowazanie zadekretowanych dowodów księgowych- numerowanie dowodów- kontrola rozrachunków- segregowanie dokumentów- archiwizowanie dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pomiary terenowe, kameralne opracowanie wyników pomiarów. Jedna ziana od pon do pt. Wynagrodzenie do uzgodnienia uzależnione od kwalifikacji i umiejętności. Praca Elbląg +delegacje
mgr inż Zbigniew Dobies Usługi Geodezyjne i Kartograficzne "GeoArc" - 2017-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe związane z prowadzeniem sekretariatu oraz obsługa Klientów kancelarii.
Katarzyna Chlebańska Notariusz - 2018-06-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wołomin (mazowieckie)
przegląd urządzeń, narzędzi i in trumentarium, obsługa urządzeń na wyposażeniu gabinetu, przygotowanie gabinetyu do pracy, czynności związane z obsługą pacjenta przed i w trakcie wizyty, proces dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, obsługa komputera i programów do rejestracji i archiwizacji danych. asystowanie i pomoc w czasie wizyty i zabiegu, utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy i w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Środa Śląska (dolnośląskie)
sporzadzanie projektów pism procesowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kserokopiarki. Składanie wnioskow pocztą elektroniczną,w urzędach.Wykonywanie inwentaryzacji w terenie.Kreślenie prostych schematów energetycznych w programach CAD.Utrzymywanie ładu i porządku w miejscu pracy.Staż w godzinach: 8-16RPO
kontakt przez PUP - 2020-02-15 - Płock (mazowieckie)
przedstawianie ofert i doradzanie klientom w zakresie wyboru najodpowiedniejszych produktów i usług bankowych oraz prowadzenie ich kompleksowej sprzedaży. Bieżący monitoring rachunków obsługiwanych klientów i realizacja ich zleceń. Prowadzenie dokumentacji wymaganej dla realizacji zadań określonych dla zajmowanego stanowiska oraz kompletownie i przekazywanie dokumentacji odpowiednio do administrowania albo do achiwizacji. Działanie zgodne z posiadanym pełnomocnictwem w ramach kompetencji przyznanych dla stanowiska, wynikajacych z przepisów wewnętrznych banku.
BANK SPÓŁDZIELCZY W NAMYSŁOWIE - 2019-09-10 - Syców (dolnośląskie)
Organizowanie wysyłki produktów do odbiorców, zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów logistycznych, merytoryczne wsparcie magazynu.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2015-11-30 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Praca biurowa praca w terenie z rodzinami
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowicach - 2017-12-08 - Ostrowice (zachodniopomorskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym. Umowa na okres próbny (1/2 etatu), z możliwością przedłużenia na pełny etat w godz. 6-14, 14-22. Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 604 085 901.
Borek Krzysztof P.H.U. - 2020-04-20 - Witanowice (małopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem, prowadzenie dokumentacji rejestru klientów, akcje e- marketingowe, prowadzenie korespondencji, inne prace wynikające z aktualnych potrzeb firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Płock (mazowieckie)
wspieranie pracy nauczyciela przedszkolnego
"OXFORD HOUSE" Jacek Palamar - 2017-08-01 - Sosnowiec (śląskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu. Do głównych obowiązków tego pracownika należy m. in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalentarza spotkań zarządu, przygotowywanie pism oraz sporządznie poleceń i zarządzeń prezesa spółki. A także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach żarządu. Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (teren Polski, Ukrainy).
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
- Przygotowanie rysunków koncepcyjnych dla zleceń. Przygotowanie i opracowanie dokumentacji technicznej dla zleceń. Przygotowanie i opracowanie dokumentacji normowej maszyn, urządzeń i elementów konstrukcyjnych. Optymalizacja rozwiązań konstrukcyjnych- Godziny pracy: 7:00-15:00.
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-13 - Katowice (śląskie)
- Tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu. Doradztwo w dziedzinie zarządzania, prowadzenie spraw zarządu firmy. Kontrola i weryfikacja wystawionych faktur sprzedażowych, wystawianie faktur, windykacja, współpraca z prawnikiem (przygotowywanie dokumentów do spraw sądowych, archiwizacja), rozliczanie zakończonych spraw sądowych, koordynacja rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, alokacja faktur kosztowych, opracowanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego, zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, środki czystości, artykuły spożywcze, alokacja wpływów z wyciągu bankowego, współpraca z ubezpieczycielami, współpraca z kurierami. Obsługa korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu. Sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych. Aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu. Zapewnianie tłumaczenia dokumentacji sporządzonej w języku ukraińskim. Prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu oraz organizowanie spotkań z kontrahentami z Ukrainy.- Znajomość języka ukraińskiego jest wymagana do kontaktowania się i organizowania spotkań z kontrahentami z Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice oraz na terenie województwa Sląskiego i terenie Rzeczpospolitej Polskiej.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 7:00-20:00 + soboty.
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Katowice (śląskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: przyjmowanie przesyłek listowych i paczkowych,przyjmowanie wpłat, sprzedaż znaczków, rozliczanie listonoszy z pobranych przesyłek.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie i przesyłanie raportów produkcyjnych, udział w bieżącej pracy działu produkcji, monitorowanie statusu projektów i terminów ich realizacji, prowadzenie dokumentacji w systemie, koordynacja prac działu przygotowania produkcji we współpracy z działem produkcji, ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, dbałość o wysoką jakość obsługi klienta oraz dobry wizerunek firmy
KALENBORN DELMA Sp z.o.o Strzegom - 2017-11-23 - Strzegom (dolnośląskie)
Oferowane stanowisko dotyczy pracy biurowej w zakresie księgowości wykonywanej pod nadzorem księgowego. Do czynności wykonywanych na stanowisku należy m.in.:• Weryfikowanie i wprowadzanie dokumentów w systemie komputerowym– faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe, inne dokumenty• Prowadzenie zapisów w KPiR, rejestrach VAT itp.;• Sporządzanie deklaracji VAT i PIT;• Przygotowywanie pism do US, ZUS, GUS itp.;
Noters Grzegorz Kula - 2019-10-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej, terenów wokół tych budynków. Pielęgnacja trawników i rabat kwiatowych, drzew i krzewów, obsługa i konserwacja sprzętu technicznego, dozorowanie instalacji dostarczających media. Wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynków. Prowadzenie prac zgodnie z zasadami BHP i p.poż. i ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Wiązownica (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne; mile widziane doświadczenie w księgowości; obsługa komputera; pods. znajomość zagadnień księgowych; zakres obowiązków: sporządzanie pism, dokumentów; wprowadzanie dokumentów do programu; obsługa klienta biura; współpraca z instytucjami zewnętrznymi- ZUS, US, itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
Księgowanie dokumentów.
FINANS Biuro Usługowe Biegłego Rewidenta Czesława Matusiak Sp. Jawna - 2016-02-24 - Łąck (mazowieckie)
Przygotowanie projektów pozwów, pism, wniosków i innychdokumentów zastępstwo procesowe obsługa kancelaryjno biurowa, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,pilnowanie dochowania terminów sądowych, praca w godz. 8-16
Kancelaria Radcy Prawnego Adrianna Kośniewska Zembaty - 2016-10-20 - Opole (opolskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów oraz sprzedaż artykułów fotograficznych oraz wykonywanie zdięćdo dokumentów
P. H. U. ANRO Joniak Andrzej - 2016-04-15 - Police (zachodniopomorskie)