ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY Iława oferta pracy PNIEMET Pniewski Tomasz
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, prowadzenie biura
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PNIEMET Pniewski Tomasz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Produkcyjna 7, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta, prowadzenie biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość sprzętu biurowego, środowiska Ms. Office, mile widziane uprawnienia audytora systemów zgodnych z ISO 9001. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro (at) pniemet.pl (CV ze zdjęciem).
Nazwa pracodawcy: PNIEMET Pniewski Tomasz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Produkcyjna 7, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Produkcyjna
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: ma profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.03.2020
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0bc92b013a6f1b5c04594267593505b1
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi i współpraca z nim w zakresie sprawowania własciwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu: pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych, pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu się, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku,wykonywanie czuynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela podczas ich przeprowadzania, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek, dbałość o czystość w sali, dbałość o powierzony sprzet i narzędzia pracy.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gostynin (mazowieckie)
segregowanie dokumentów, sprawdzanie pod wsględem form.-rach., wprowadz. dokum. do systemu finan.-księg.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Trawniki (lubelskie)
Kelner
Piccola Italia Emanuele Memmola - 2019-05-30 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów do księgowania zgodnie z przepisami prawa, weryfikacja należności i zobowiązań, rozliczanie wyciągów. Obsługa urządzeń biurowych. Wykonywanie prac pomocniczych przy prowadzeniu spraw kadrowych oraz obsłudze sekretariatu.
MULTI-FRIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
organizowanie pracy w biurze, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, komunikatywna znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: wystawianie, wprowadzanie faktur, monitorowanie płatności, wystawianie not księgowych. Kontakt z pracodawcą osobisty.
DREWNEX SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-04-16 - Mikołów (śląskie)
koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpraca z innymi działaniami, nadzór nad współpracą z Firmami zewnętrznymi, weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów, sporządzanie umów, zleceń, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, inne bieżące sprawy administracyjno-biurowe.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
ELEKTROSYSTEM SP. Z O.O. - 2018-02-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
OPODATKOWANIE PODMIOTÓW,WERYFIKACJA DOWODÓW KSIEGOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa gabinetu stomatologicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Czersk (pomorskie)
profilaktyka i leczenie zwierząt, wykonywanie zabiegów weterynaryjnych, wykonywanie badań wstępnych, nadzór nas stadem zwierząt
VET-LAB BRUDZEW dr PIOTR KWIECIŃSKI - 2017-07-06 - Brudzew (wielkopolskie)
Opracowywanie i przygotowywanie koncepcji i projektów budynków zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem;aranżowanie i wystrój wnętrz, w tym ustalanie kolorystyki, oświetlenia, faktury, wzornictwa użytych materiałów oraz wyposażanie wnętrz (meble, dekoracje); pozyskiwanie branżowych podwykonawców prac i dostawców niezbędnych materiałów oraz budowanie z nimi współpracy (również w zakresie formalnym); nadzór i koordynacja prac związanych z realizacją projektu; bieżące raportowanie efektów prac w trakcie realizacji.
P.B. "POLBUD" WITOLD WŁODARCZYK - 2019-10-14 - Wola Łącka (mazowieckie)
Brak danych
MCM WORLD TRADE Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Gdynia (pomorskie)
oferta pracy po stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Komunikacja z klientami związana z przyjmowaniem i realizowaniem zamówień. 2. Planowanie kolejności realizacji zamówień klientów 3. Administracyjna obsługa procesu realizacji zamówień: a. Wprowadzanie zamówień do systemu SAP b. Przygotowywanie list kompletacyjnychdla zamówień c. Awizacja realizowanych dostaw w magazynach klientów d. Przygotowywanie dokumentówwysyłkowych dla zamówień e. Organizacja transportu i wysyłek do klientów f. Generowanie faktur 4. Przygotowanie i organizacja akcji promocyjnych dlaklientów sieciowych 5. Weryfikacja dostępności produktów dla akcji promocyjnych i zamówień klientów. 6. Rozpatrywanie reklamacji klientów. 7. Współpraca z działem planowania i zakupów celem zapewnienia dostępności produktów dla klientów w magazynie. 8.Komunikacja z działem sprzedaży w zakresie przygotowywania i realizacji zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu, pomoc w opiece nad dziećmi specjalnej troski (pomoc nauczyciela)
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Jaworzna (małopolskie)
Organizowanie wszelkich formalności, związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy. Opieka nad dokumentacją, prowadzenie rejestrów. Wykształcenie min. średnie ekonomiczne, preferowane wyższe ekonomiczne lub pokrewne. J.angielski - dobry
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Mysłowice (śląskie)
Według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się i praca w programie :Rachmistrz GTRewizor GTGratyficant GTSubiekt GTPłatnik Rozliczenie podatkowe płacowe i ubezpieczenia społeczne. Obsługa urządzeń biurowych io klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Słupca (wielkopolskie)
prace fizyczne, przyuczenie do naprawy maszyn
"ANDREM" Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Urzoń Andrzej - 2016-12-28 - Łąka (śląskie)
- rozliczenia umów najmu- przygotowywanie dokumentów finansowych dla najemców- przygotowywanie raportów- archiwizacja dokumentów
''A&A MARKETING'' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-06-08 - Łódź (łódzkie)
przegląd urządzeń, narzędzi i in trumentarium, obsługa urządzeń na wyposażeniu gabinetu, przygotowanie gabinetyu do pracy, czynności związane z obsługą pacjenta przed i w trakcie wizyty, proces dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, obsługa komputera i programów do rejestracji i archiwizacji danych. asystowanie i pomoc w czasie wizyty i zabiegu, utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy i w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Nauka wykonywania prac biurowych i inne
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Polanów (zachodniopomorskie)
przygotowywanie oraz wydawanie dań,utrzymywanie porządku,ropakowywanie towaru,sporządzanie zamówieńwykształcenie min. zawodowe,mile widziane doświadczenie zawodowe w gastronomii
SPIŻARNIA Restauracja Pokoje Gościnne - 2019-03-25 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; obsługa urządzeń biurowych, komputera, programu Płatnik; znajomość j. angielskiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
wykształcenie wyższe pedagogiczne, staz pracy 3 lata, biegła znajomośc języka ukraińskiego, odpowiedzialność za przywracanie kultury ukraińsko-polskiej,
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Strachów (mazowieckie)
przygotowanie i produkcja wyrobów piekarniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Doświadczenie zawodowe w dzale księgowości, Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, Dobra znajomość programu Subiekt i Rewizor
P.P.U.H. DROG-ZIEM Zbigniew Wysoczański - 2019-04-30 - Stanowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z pośrednikami współpracującymi z Oddziałem , przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej , śledzenie rynku ubezpieczeń, prowadzenie rejestru ofert.
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2019-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)