ASYSTENT DZIAŁU (RACHUNKOWOŚCI) Zawiercie oferta pracy Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU (RACHUNKOWOŚCI)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa systemu księgowego, wprowadzanie danych do systemu
Data publikacji: 2017-06-02
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polska 21, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa systemu księgowego, wprowadzanie danych do systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU (RACHUNKOWOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik rachunkowości*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ze względu na środki finansowania staż przeznaczony jest dla osoby do 30 roku życia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Polska 21, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt z pracodawcą po uprzedniej weryfikacji i wydaniu skierowania przez doradcę klienta w PUPNa rozmowę należy umówić się telefonicznie pod nr 32 67 234 11 wew. 38
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
Ulica pracodawcy: Polska
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik rachunkowości*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.06.2017
Data dodania oferty pracy: 31.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Projektowanie mebli kuchennych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami, opieka nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, weryfikacja nieprawidłowości, uzgadnianie kont, wsparcie zespołu w realizacji procesów księgowych, aktywny udział w zadaniach cyklicznych i pozostałych czynnościach administracyjno-księgowych.
NEOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Tułowice (opolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, komunikatywna znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: wystawianie, wprowadzanie faktur, monitorowanie płatności, wystawianie not księgowych. Kontakt z pracodawcą osobisty.
DREWNEX SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-03-14 - Mikołów (śląskie)
Praca przy komputerze, biurowa, kontakt z klientami, koordynacja projektów, wyjazdy na budowę, ugodnienia ppoż i sanitarne itp.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie profili osób chętnych do pracy w języku niemieckim
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu. Staż w ramach FP
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Kwiatkowice (łódzkie)
PROJEKTOWANIE W AUTOCAD, RYSOWANIE DETALI MASZYN, OPRACOWYWANIE, DRUKOWANIE DOKUMENTACJI WARSZTATOWEJ, DOKUMENTACJI MASZYN, LINII PRODUKCJI.
SFAMASZ JAN DZIEDZIC - 2017-07-19 - Bełchów (łódzkie)
prace geodezyjne
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w projektowaniu w zakresie wzornictwa przemysłowego (dachy, baseny), przygotowanie modelu wzoru przemysłowego, uzgodnienia warunków technicznych w konsultacji z technologami i wykonawcami form. Dyspozycyjność w godz.: 7:30-16:00. Istnieje możliwość w okresie późniejszym zatrudnienia na umowę o pracę. Wynagrodzenie: 11,33 zł brutto/godz., 150 godzin miesięcznie, 1700 zł brutto/m-c. Miejsce pracy: Wrocław, z możliwością oddelegowania na terenie całego kraju oraz UE, zapewniony zwrot kosztów podróży i zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie dokumentacji projektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych pod kierunkiem i nadzorem projektanta. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) w Bielsku-Białej (w biurze oraz w terenie).Umowa na czas określony na 6 miesięcy
AKTYN SP. Z O. O. - 2018-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
WSPÓŁPRACA Z KSIĘGOWĄ W ZAKRESIE KADR I PŁACWERYFIKACJA DOKUMENTÓW FINANSOWYCHPROWADZENIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃINNE ZADANIA WYKONYWANE PRZEZ DZIAŁ FINANSOWY
FIRA SP. Z O.O - 2017-07-26 - Dębica (podkarpackie)
Weryfikacja kontrahenta pod względem formalnym i finansowym. Analiza dokumentów, polis, licencji.
kontakt przez PUP - 2016-09-17 - Gdańsk (pomorskie)
malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów w remontowanych pomieszczeniach
Zakład Instalacyjno Budowlany Marek Kasprzak - 2017-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji radcy prawnego, wyszukiwanie aktów prawnych, orzeczeń, komentarzy przy wykorzystaniu specjalistycznego programu LEX jak i i internetu, sporządzanie projektów pism w postępowaniach windykacyjnych prowadzonych na rzecz klientów Kancelarii, sporządzanie wszelkiej dokumentacji rejestrowej na potrzeby klientów kancelarii w celu dokonania zgłoszeń w KRS, kontakty z biurami podatkowymi w sądach, kancelariami komorniczymi oraz urzędami w sprawach prowadzonych przez pracowników kancelarii, przeglądanie prasydla celów śledzenia ogłoszeń sądowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, inne prace sekretarskie zlecone przez pracowników Kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Słupsk (pomorskie)
Prace biurowe, korespondencja, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Grójec (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Złotów (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, itp.,- segregowanie, numerowanie i archiwizacja dowodów księgowych,- podstawowa obsługa programów: Księga Podatkowa KP Optima, Comarche Optima),- obsługa klienta, - pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Zgierz (łódzkie)
- sporządzanie kosztorysów budowlanych;- składanie ofert handlowych;- przygotowywanie umów;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Udzielanie pomocy rodzinom, rozwiązywanie problemów socjalnych, psychologicznych oraz wychowawczych, wspieranie aktywności społecznej rodzin
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-01-28 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
fakturowanie, rozliczanie pracowników, organizowanie wysyłek, kontakt z klientami
Poręcka & Spółka s.c. - 2017-10-10 - Nowa Iwiczna (mazowieckie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wojtaszyce (zachodniopomorskie)
Kontakty handlowe z klientami; sporządzanie ofert handlowych; przyjmowanie i wydawanie towarów ( BHP); wystawianie faktur zakupowych i sprzedażowych
F.H.U." FART-CHEM"- TOMASZ SZMAŃDA - 2016-09-27 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunków handlowych z firmami z chin, zamawianie towarów u dostawców z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, zawieranie umów z klientami
ZPC "ZŁOTY KŁOS" Spółka Jawna - 2018-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
raportowanie stanów magazynowych, koordynowanie pracy prezesa, nadzorowanie realizacji zadań powierzonych przez prezesa. kontakt z kontrahentami zagranicznymi w j. chińskim,
NOVA 2015 Sp.z o.o. - 2016-04-25 - Jaworzno (śląskie)