ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWEGO Grodków oferta pracy TROJPOL Sp z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa programu księgowego, księgowanie dokumentów.
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Grodków (opolskie)
Pracodawca: TROJPOL Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocłwaska 63, 49-200 Grodków, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa programu księgowego, księgowanie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
-Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2600zł. do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1601
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse lub rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość systemów finansowo-księgowych. (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości lub finansów.
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: TROJPOL Sp z o.o.
danePracodawcy_nip: 6391905871
danePracodawcy_regon: 240588361
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Wspólna 9, 45-831 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : 08:00 do 14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Wspólna
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5b4b9b1e9e5af66ebb6a56ce8965b40
Podobne oferty pracy
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, skaner, itp.,- obsługa programu Comarch ERP Optima,- podstawy prowadzenia księgi podatkowej (VAT oraz podatku dochodowego),- segregowanie, numerowanie i archiwizacja danych księgowych,- obsługa klienta,- pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Łódź (łódzkie)
Obowiązkami asystenta do spraw wydawniczych jest szeroko pojęta obsługa klienta, począwszy od nawiązania z nim kontaktu, poprzez obsługę bezpośrednią, przygotowanie produktów do wysyłki i obsługę potransakcyjną. Poza tym odpowiedzialność jego obejmuje rozwinięcie mediów społecznościowych i innych medialnych projektów firmy.Umowa zlecenie - 1 rokIlość godzin w miesiącu około 160
IWONA DREGER SPÓŁKA JAWNA - 2020-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługi
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Wola Solecka Pierwsza (mazowieckie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych. Opieka nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Tęgoborze (małopolskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kluczbork (opolskie)
nauka rejestrowani apacjentów, nauka asystowania lekarzowi
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Pieszcz (zachodniopomorskie)
Sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień na zlecenie i pod kierunkiem sędziego. Dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym zakresie, kontrola spraw orzeczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu na ww. stanowisko są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-04-04 - Lublin (lubelskie)
fakturowanie usług, monitoring płatności, windykacja należności, ewidencja kosztów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2018-01-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizacja i prowadzenie grafiku spotkań
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Czerwińsk nad Wisłą (mazowieckie)
Obsługa okleiniarki, piły panelowej, plotera frezującego, kontrola jakości wytwarzanych elementów.
VIVENGE sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
- wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy,- współtworzenie wizerunku firmy,- kontakt telefoniczny z kontrahentami z Wietnamu lub z Chin,- pomoc w opiece nad klientami
Bakadu Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Korczyna (podkarpackie)
- pomoc przy zabiegach stomatologicznych- umiejętność wykonywania skalingu- umiejętność piaskowania zębów- umiejętność obsługi pacjenta- znajomość preparatów
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, kontakt z kontrahentami, spotkania z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna przede wszystkim za:- komunikacje z dostawcami- nadzór na produkcją- rejestr przychodzących potwierdzeń- tłumaczenia komentarzy- pomoc w organizacji kontraktacji- organizowanie inspekcji- komunikacji z projektantami, konstruktorami Pracodawca oferuje:Przyuczenie do wykonywania obowiązków w tym wszelkie potrzebne szkolenia z:- excela- corela- podstaw materiałoznawstwa
CDRL S.A. - 2017-10-12 - Pianowo (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Prezesa, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, organizowanie krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych człónków zarządu, obsługiwanie korespondencji, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi.Znajomość języków obcych jest niezbędna by móc sprawnie porozumiewać się z klientami firmy oraz do porozumiewania się z kadrą kierowniczą i międzynarodowym personelem.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Grabonóg (wielkopolskie)
Kontakt z zagranicznym klientem. Kompletowanie dokumentów. Gospodarka magazynowa. Zarządzanie flotą pojazdów. Rekrutacja pracowników.
GLT Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2017-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
- sporządzanie cyklicznych raportów realizacji zakupów oraz innych niestandardowych raportów na potrzeby Działu Zakupów, - wspieranie kupców w przeprowadzaniu analiz rynku, produktów i dostawców, - nadzorowanie centralnego systemu zarządzania umowami i archwiizacja umów, - zarządzanie bazami danych zakupowych i kontrola standardów dokumentacji zakupowej, - wspieranie analityka w przeprowadzaniu testów w systemie SAP oraz wdrażanie zmian systemowych mających na celu usprawnienia działania Działu Zakupów.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g stanowiska
FA-DENT Centrum Stomatologii Rodzinnej Agata Frączyk w Wiśniówce - 2019-01-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Szprotawa (lubuskie)
Prace administracyjne (przygotowywanie pism, prowadzenie sekretariatu, prowadzenie ewidencji prac i dziennika korespondencji)
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Łódź (łódzkie)
-
SKROBIDAR-NET SP. Z O.O. - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
-Przyjmowanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji, sporzadzanie dokumentacji pism, archiwizacja dokumentów,-Praca na terenie Tczewa,-Kontakt telefoniczny 601 764 465
MULTICONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-19 - Tczew (pomorskie)
WYKONYWANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH WG WYTYCZNYCH PROJEKTANTA; WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ MATERIAŁOWYCH; WYDRUK DOKUMENTACJI, OPRAWA.
PK BAYER PROJEKT SP. Z O.O. SP. K. - 2020-05-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca przy komputerze - wprowadzanie danych, pomoc księgowego.
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2019-03-27 - Leżajsk (podkarpackie)