ASYSTENT DZIAŁU IT Łomża oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU IT
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: -diagnozowanie problemów w działaniu sprzętu oraz sieci;- przygotowywanie, instalacja i konfiguracja urządzeń oraz sprzętu komputerowego dla pracowników;- wspieranie spotkań oraz wydarzeń biznesowych od strony IT; - tworzenie raportów, zestawień i prezentacji;- wykonywanie prac administracyjno- biurowych
Data publikacji: 2019-06-10
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-diagnozowanie problemów w działaniu sprzętu oraz sieci;- przygotowywanie, instalacja i konfiguracja urządzeń oraz sprzętu komputerowego dla pracowników;- wspieranie spotkań oraz wydarzeń biznesowych od strony IT; - tworzenie raportów, zestawień i prezentacji;- wykonywanie prac administracyjno- biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
OPIS: praca w godz. 8.00-16.00, wynagrodzenie od 2700 zł brutto/mc- w zależności od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-wyk. średnie/ wyższe, doświadczenie: pierwsze doświadczenia na stanowisku wsparcia technicznego, uprawnienia/umiejętności: dobra znajomość obsługi sprzętu komputerowego, chęć rozwoju swoich kompetencji w zakresie IT, wielozadaniowość i dobre zarządzenie czasem pracy, komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole, pozytywne nastawienie do świata i ludzi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Nowogrodzka 1, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; osoby zarejestrowane w PUP w Łomży- skierowanie (kontakt do doradcy klienta); osoby niezarejestrowane w PUP zainteresowane aplikowaniem na stanowisko proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) unico-poland.eu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Ulica pracodawcy: Nowogrodzka
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Branża spożywcza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 10.06.2019
Oferta pracy ważna do: 15.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0f18e27fd5b47e21e3ad1c2c547ea1cf
Podobne oferty pracy
sterylizacja sprzętu medycznego, dbałość o czystość przychodni
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola i rozwój procesów wewnętrznych. Planowanie organizacyjne. Współpraca z innymi działami firmy (zakupy, wysyłka, sprzedaż) oraz instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie. Wspieranie kierownika magazynu.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Jawor (dolnośląskie)
Sporządzanie projektów budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE GRAFIT SPÓŁKA CYWILNA MARCIN GWIS ROMAN KAŁUŻA RYSZARD MES - 2017-03-06 - Sieradz (łódzkie)
praca biurowa z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
organizowanie procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
"LECAMO" Sp. z o. o. - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Usługi Geodezyjne-Kartograficzne Wyduba Ryszard - 2019-03-07 - Pleszew (wielkopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kargowa (lubuskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
asystowanie przy pracy stomatologa, prowadzenie dokumentacjigabinetu.
Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym - 2016-09-22 - Opole (opolskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
wg stanowiska
MICROS SP. JAWNA W. Kędra i J.Lic - 2016-08-18 - Kraków (małopolskie)
-szkolenie BHP w zakresie pracy z dziećmi w przedszkolu,-pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu,-pomoc dzieciom przy spożywaniu posiłków, a także w sprzątaniu po zajęciach,-opieka nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu,-wspólne nauczanie dzieci o dbałość i higienę osobistą oraz o czystość i porządek,-organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ.,-wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomoc dzieciom.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Mostki (lubuskie)
jw.
DIVE POLSKA - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
Praca z dziećmi - opieka i wychowanie, kontakt z żywnością. Wykształcenie wyższe pedagogiczne, mile widziane doświadczenie zawodowe, dobra sprawność fizyczna, zaświadczenie o niekaralności, dyspozycyjność, znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
gromadzenie oraz archiwizacja danych, obsługa systemów wspierających transport, obsługa giełd transportowych, obsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi w wieku 2,5- 6 lat (higiena, karmienie, prowadzenie zabaw).
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie ewidencji dokumentacji, organizowanie i nadzorowanie płynnego obiegu dokumentów i informacji w firmie, redagowanie pism, dokumentów, umów oraz ich archiwizacja, ewidencjonowanie i wysyłka korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa telefoniczna firmy, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrywanie biura w artykuły biurowe, wsparcie pracy Firmy oraz pozostałych pracowników firmy. Przyjmowanie gości zewnętrznych i obsługa spotkań biznesowych Zarządu. Współpraca z działem księgowości.
Hesmo Henryk Smolicz - 2019-02-05 - Otyń (lubuskie)
Kontrola merytoryczna i finansowa dokumentów. Wprowadzanie danych do programu OPTIMA. Weryfikacja rejestrów VAT.
kontakt przez PUP - 2016-04-02 - Gdańsk (pomorskie)
wykładanie towaru, pomoc przy przebudowie sklepu
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Mszana Dolna (małopolskie)
Organizacja spotkań i pracy redakcji, obsługa sekretariatu
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "KORSO" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-28 - Mielec (podkarpackie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace administracyjno-księgowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Siedlce (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
szycie odzieży lekkiej i ciężkiej
Trim Sp. z o.o. - 2019-04-10 - Nowy Targ (małopolskie)
montaż ścian, sufitów, praca z płytami kartonowo-gipsowymi, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
- współpraca z zarządem w zakresie planowania i organizacji pracy - prowadzenie i sporządzanie dokumentacji na potrzeby zarządu - obsługa organizacyjna spotkań z klientami i podróży służbowych zarządu
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W JAMIELNIKU - 2018-07-18 - Jamielnik (warmińsko-mazurskie)
Bieżący kontakt z klientem.Sporządanie dokumentacji dotacyjnej.Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej.Przygotowywanie korespondencji mailowej.Obsługa poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)