ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO Rzeszów oferta pracy CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PRACY PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU HANDLOWEGO, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI FIRMY, UZUPEŁNIANIE DANYCH I INFORMACJI DLA KLIENTÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ, FEEDBACK POSPRZEDAŻOWY, PROWADZENIE KALENDARZA DZIAŁU HANDLOWEGO,
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZARYCH SZEREGÓW 5, 35-114 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PRACY PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU HANDLOWEGO, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI FIRMY, UZUPEŁNIANIE DANYCH I INFORMACJI DLA KLIENTÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ, FEEDBACK POSPRZEDAŻOWY, PROWADZENIE KALENDARZA DZIAŁU HANDLOWEGO,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 3] : WYSOKA KULTURA OSOBISTA I UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE[Umiejętność 2] : UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z TELEFONEM[Umiejętność 1] : OBSŁUGA KOMPUTERA MS OFICE[Inne] : WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - PRZYNAJMNIEJ 2-LETNIE DOŚWIADCZENIE W KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI, NAJLEPIEJ W DZIALE SPRZEDAŻY LUB MARKETINGU, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY Z TELEFONEM
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
SZARYCH SZEREGÓW 5, 35-114 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: SZARYCH SZEREGÓW
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 01.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Segergowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do programu, sprawdzanie dokumentów, przygotowywanie prostej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa biura, archiwizacja, obieg dokumentów
BRITTANI NETWORK GROUP SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
wyksztalcenie wyższe specjalność psychologia kliniczna, staż pracy 1 rok, zaawansowana znajomość języka ukraińskiego, opracowywanie IPD , empatia do osób niepełnosprawnych, wypełnianie dokumentów świetlicowych, opracowywanie IPD dzieci niepełnosprawnych, ewaluacja, prowadzenie świetlicy socjoterapełtycznej, praca z rodzicami z problemem alkoholowym, znajomośc języka konieczna do pracy z dziećmi z Ukrainy korzystających ze świetlicy,
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Marki (mazowieckie)
Aktualizacja bazy danych osobowych potencjalnych kandydatów, prace na stanowisku deweloperskim, przeprowadzanie procesu rekrutacji, utrzymywanie kontaktów z klientem zewnętrznym w kwestiach kadrowych, pozyskiwanie nowych pracowników (również na rynku Wschodnim), sprawowanie nadzowu nad weryfikowaniem aplikacji kandydatów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana biegła znajomość j. rosyjskiego w mowie i piśmie. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Katowice (śląskie)
-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej orz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia bezpiecznych warunków pracy/służby-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad ww. zakresu-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i dokumentacji-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Placówkacg Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentuanych zagrożeń-określanie rodziaju oraz miejsc rozmieszczania podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przrglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego-opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-02-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
dop.st
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
samodzielne wykonanie czynności administracji sądowej i czynności przygotowania spraw sądowych do ich rozpoznania, sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.
Sąd Rejonowy w Zawierciu - 2016-10-19 - Zawiercie (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Rozbiór mięsa drobiowego (kurczaki) – odcinanie skóry i chrząstek. Temperatura pomieszczenia +5°C
VDB Detachering B.V. - 2016-07-04 - Holandia (Holandia)
obsługa klientów Salonu Optycznego
Salon Optyczny - Świat Okularów - 2016-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja czynności odpraw celnych zgodnie z procedurami i obowiązującymi przepisami prawa, archiwizowanie zapisów czynności odpraw celnych, przesyłanie do księgowości i klientów zawiadomień o wysokościach i terminach uregulowania długu celnego, bieżąca aktualizacja zabezpieczenia generalnego
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-15 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie zamówień do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Przecznica (dolnośląskie)
obsługa programu CDN OPTIMA, w zakresie płac, kadr, programu Płatnik, książki przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Ropa (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Mława (mazowieckie)
Opracowanie dokumentacji projektowej z branży budowlano-konstrukcyjnej.
WDI BIURO PROJEKTÓW I NADZORÓW BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Wsparcie w zakresie zarzadzania przedszkolem
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wałdowo (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie dokumentacji technicznej pod kierunkiem i nadzorem projektanta; dokonywanie wizji lokalnych w terenie; udział w spotkaniach koordynacyjnych; wykonywanie czynności pomocniczych związanych ze składaniem projektu do inwestora; wykonywanie uzgodnień lokalizacyjnych
BIURO TECHNICZNE 'INSTEL-PROJEKT' SPÓŁKA JAWNA J. BIELIŃSKI I J. WIRSZYC - 2016-02-23 - Zielona Góra (lubuskie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy w księgach handlowych min. 6 miesięcy. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE.
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie pism, sporządzanie poleceń, zarzadzeń zarzadu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu, organizacja i obsługa posiedzeń zarządu
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
współudział w analizowaniu rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, współtworzenie ofert handlowych, współudział w negocjowaniu umów oraz warunkach handlowych, udział w reprezentowaniu firmy w wydarzeniach branżowych, tworzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży,
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowej na podstawie zleceń transportowych, przygotowywanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie ewidencji pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Siedlec Duży (śląskie)
referent ds. księgowo-rachunkowych (staż dla os. do 30 rż);
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH (KSIĘGOWYCH)
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
szeroko rozumiana obsługa sekretariatu kancelarii, tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język niemiecki i odwrotnie, sporządzanie dokumentów księgowych kancelarii, utrzymanie kontaktów z klientami kancelarii, w tym organizacja spotkań z klientami, zapewnienie przepływu dokumentów pomiędzy klientami i kancelarią
Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Bondyra - 2015-09-17 - Sulechów (lubuskie)
asystent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Mielec (podkarpackie)
Do zadań należy:*ustawianie maszyn i szlifierek/ branża metalowa*Kontrola wytworzonego produktu i niewelowanie usterek i błędów produkcyjnych*Prace serwisowe i konserwacyjne
InDiKo GmbH IndustrieDienstleistung Kontor - 2018-05-18 - Niemcy (Niemcy)
•AKTYWNY UDZIAŁ W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ,•ANALIZOWANIE I PLANOWANIE PRAC,•KONTROLA I MONITOROWANIE POSTĘPÓW REALIZACJI ZADAŃ ,•RAPORTOWANIE STATUSU PRAC ORAZ TWORZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTU.
SYNERTE Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Asystent księgowego (staż)
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Tychy (śląskie)