ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO Przysieka Polska oferta pracy Polcopper Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: opieka nad dokumentacją w zakresie handlu, prowadzenie rejestru zamowień i sprzedaży, sporządzanie raportów finansowych
Data publikacji: 2017-07-13
Lokalizacja: Przysieka Polska (wielkopolskie)
Pracodawca: Polcopper Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 16, 64-030 Przysieka Polska, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opieka nad dokumentacją w zakresie handlu, prowadzenie rejestru zamowień i sprzedaży, sporządzanie raportów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przysieka Polska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Śmigiel
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu komputerowego Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: praca na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Polcopper Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 16, 64-030 Przysieka Polska, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Śmigiel
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przysieka Polska
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: sortowanie złomu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 14.07.2017
Oferta pracy ważna do: 14.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe - architektura, min. rok doświadczenia, znajomość programu komputerowego REVIT, doświadczenie przy projektach z konstrukcji prefabrykowanych, znajomość biegła w mowie i piśmie j. angielskiego i języka hindi. Charakterystyka pracy: projektowabnnie architektury, konkursy międzynarodowe. Składanie dokumentów aplikacyjnych w j. angielskim. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
TOPPROJEKT MAREK WAWRZYNIAK - 2017-07-26 - Rybnik (śląskie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Choszczno (zachodniopomorskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ekspozycja towaru na sklepie; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE EURO ROBERT MIKOŁAJCZYK - 2016-10-04 - Gubin (lubuskie)
Opis stanowiska:-naprawy, konserwacja i utrzymanie w ruchu maszyn i urządzeń,-przeprowadzanie przeglądów technicznych maszyn i urządzeń,-analizowanie przyczyn i usuwanie skutków awarii maszyn i urządzeń.Oferujemy:-stałą pracę w stabilnej firmie,-atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,-dostęp do wiedzy i doświadczenia,-możliwość dalszego podnoszenia kwalifikacji,-przyjazną atmosferę pracy-WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA.OSOBY ZAINTERESOWANE prosimy o przesłanie CV na adres:posrednictwo (at) puptczew.plz dopiskiem "MBF Technik"
MBF SP. Z O.O. - 2016-04-15 - Tczew (pomorskie)
Sprawowanie opieki nad dziełem, prowadzenie badań terenowych i nadzorów arch. opracowanie i inwentaryzacja zbiorów
Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego - 2015-11-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
administracja w zakresie przyjecia towaru, obsługa skanera, kontrola magazynu; praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego; godziny pracy 6.00-14.00, 14.00-22.00 - wg grafiku
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2018-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
Nadzór nad rzetelnym wypełnianiem obowiązków przez podległych pracowników Magazynu, Kontrola przyjmowania i wydawania towarów pod względem ilościowym, jakościowym, Obsługa załadunków i rozładunków towarów, właściwe przechowywanie i składowanie towarów oraz ich zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniemPrzygotowywanie towarów do wysyłki (pakowanie)Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w Magazynie i ich terminowe rozliczanie Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Świdnica (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; zakres obowiązków: tworzenie materiałów marketingowo-sprzedażowych, wyszukiwanie kontaktów handlowych, planowanie i realizacja kampanii marketingowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Bangladeszu, składanie zamówień na to-wary u dostawców z Bangladeszu, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy han-dlowców z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:czynna asysta w gabinecie stomatologicznym, obsługa pacjentów krajowych i zagranicznych; WYMAGANIA: wykszt. min. średnie, specjalność asystentka stomatologiczna, (przerwa w wykonywaniu zawodu nie dłuższa niż 5 lat lub 5 lat po ukończeniu szkoły
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Lubliniec (śląskie)
Opieka, wychowanie i edukacja dzieci w wieku 3-6 lat.
Przedszkole Niepubliczne " Calineczka" Marzena Król-Holmer - 2016-03-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zadania określone w art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 z p.zm.) sporządzanie planów pracy, wspieranie, doradztwo rodziny, utrzymywanie kontaktu z pracownikiem socjalnym OPS.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Adamów - 2017-09-08 - Adamów (lubelskie)
budowa sieci średniego i niskiego napięcia, budowa linii kablowych i stacji transformatorowych. Praca na terenie Małopolski, pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
Firma Elektryczna "HEBDA " Jan Hebda - 2018-08-03 - Przyszowa (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Boguchwała (podkarpackie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;znajomość rynku azjatyckiego (Handel biżuterią)
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Otwock (mazowieckie)
tłumaczenie dokumentów, prace administarcyjno-biurowe
PREFAB VERANDA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-04 - Rogoźnica (podkarpackie)
wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-09-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawcaoferta pracy dla osób do 30 roku zyciaprzygotowywanie produktów do sprzedaży i ich eksponowanie, przyjmowanie dostaw towarów, pomoc nabywcy przy wyborze produktu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Jarosław (podkarpackie)
Zapoznanie sie z obiegiem dokumentów w kancelarii;Prowadzenie sekretariatu kancelari;Obsługa interesantów;Obsługa urządzeń biurowych;Prowadznie terminarza, rejestru spraw i książki korespondencji;Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;Zakładanie i prowadzenie akt spraw;Sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Skierniewice (łódzkie)
Pomoc biurowa; praca przy dokumentach, skanowaniu; telefoniczna obsługa klienta
AUTO ZASTĘPCZE.PL MICHAŁ JANOS - 2017-10-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- Praca u brokera ubezpieczeniowego u Biurze Prawnym i Odszkodowań w zakresie spraw prawno - ubezpieczeniowych.- Zakres obowiązków:1. Pozyskiwanie informacji o tematyce ubezpieczeniowej z Internetu i innych źródeł.2. Przetwarzanie i analizowanie pozyskiwanych informacji.3. Tworzenie i redagowanie tekstów.4. Umieszczeniu tekstów w Internecie.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny: 25.01.2016 r. do 25.04.2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana wysoka sprawność w wykorzystywaniu nowoczesnych środków komunikacji. Umiejętność pracy w zespole. Biegłej znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point). Bardzo dobra znajomość języka polskiego. Cechy kandydata: DOCIEKLIWOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, DETERMINACJA, KREATYWNOŚĆ, STARANNOŚĆ. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wilk (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
- pomoc w wprowadzeniu do systemu finansowo - księgowego dokumentów księgowych- dekretowanie dokumentów księgowych- archiwizowanie dowodów księgowych- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- sporządzanie zestawień- przygotowywanie korespondencji z kontrachentami i urzędami- przygotowywanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawienia dokumentów korygujących
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Sierakowice (pomorskie)
obsługa spalinowych wózków widłowych, załadunek i rozładunek towaru
REFAL Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Łukawa (świętokrzyskie)
opisywanie faktur, wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, obsługa programów księgowych i kadrowych, archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Cieszyn (śląskie)
Wsparcie wychowawcy w prowadzeniu zajęć edukacyjno-wychowawczych; codzienna opieka nad dziećmi. Przygotowywanie pomocy dydaktycznych. Współpraca z rodzicami przedszkolaków. Współorganizowanie uroczystości przedszkolnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Pogórze (pomorskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż ryb, obsługa klienta w sklepie rybnym
P.H.U.R. Riwiera Adam Jaworski - 2018-04-30 - Krynica Morska (pomorskie)