ASYSTENT DYREKTORA SZKOŁY Kędzierzyn-Koźle oferta pracy CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA SZKOŁY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i organizowanie zajęć dydaktycznych podległej placówki, pomoc przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli i nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, kontrola prawidłowej realizacji programów nauczania, nadzór nad dokumentacją szkolną w zgodzie z przepisami prawa oświatowego, realizacja planu rozwoju szkoły, realizacja obowiązujących standardów obsługi
Data publikacji: 2019-09-20
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRUNWALDZKA 11, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i organizowanie zajęć dydaktycznych podległej placówki, pomoc przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli i nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, kontrola prawidłowej realizacji programów nauczania, nadzór nad dokumentacją szkolną w zgodzie z przepisami prawa oświatowego, realizacja planu rozwoju szkoły, realizacja obowiązujących standardów obsługi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA SZKOŁY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent dyrektora
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent dyrektora (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyk. wyższe, 2 lata doświadczenia, mile widziane uprawnienia pedagogiczne, mile widziane doświadczenie w pracy w placówce edukacyjnej, szkoleniowej, umiejętność doskonałej organizacja pracy (własnej i zespołu), umiejętność pracy na wskaźnikach, umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku pracy, umiejętność obsługi komputera i programów biurowych, dyspozycyjność, również w weekendy, prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIOTRKOWSKA 278, 90-361 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt e-mail: cv + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: PIOTRKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 278
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 23.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?156774a0a6b367eb5558d85844e6c8e3
Podobne oferty pracy
rekrutacja kandydatów, sprawdzanie znajomości języka niemieckiegotelefoniczna akwizycja i obsługa pracowników Pracodawcy stwarzanie profiliipotencjalnym kandydatom w języku niemieckim obsługa urządzeń biurowychprzygotowywanie, segregowanie i kompletowanie dokumentów orazskanowanie i ich archiwizowanie publikacja ofert pracy obsługa firmowejpoczty elektronicznej, dokonywanie drobnych tłumaczeń (j. niemiecki)kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi dysponentami zagranicznymiobsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącejprzygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego,zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz eksploatacyjne zaopatrywaniebiura w materiały spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość oporządek w biurze i gabinecie przełożonego.
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-07-18 - Opole (opolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Janów (śląskie)
!
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Głoska (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PEFRON, prowadzenie ksiąg podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Magdalena Gudowska nr wpisu 11971 - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
Obowiązki: przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych; przygotowywanie umów z Klientami oraz współpracownikami; wsparcie w realizacji zadań administracyjnych realizowanych dla Departamentów Projektów Audytorskich, Podatkowych i Konsultingowych; udział w przygotowaniu sprawozdawczości na rzecz zewnętrznych organów nadzoru; przygotowywanie różnego rodzaju zestawień i raportów; organizowanie delegacji zgodnie z regulaminem odbywania podróży służbowych; koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie.
PKF Consult Sp.z.o.o Sp.k - 2019-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca w terenie, w środowiskach wymagających wsparcia w codziennych czynnościach dnia, opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, współpraca ze wszystkimi instytucjami kompetentnymi do rozwiązywania problemów w danej rodzinie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sawinie - 2016-06-23 - Sawin (lubelskie)
praca biurowa, wykonywanie projektów instalacyjnych
kontakt przez OHP - 2017-11-17 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie biura w siedzibie firmy, wystawianie faktur, segregacja dokumentów, kontakt z biurem rachunkowym, prowadzenie spraw kadrowych w ograniczonym zakresie.
FIRMA " BOLEK I LOLEK " Janusz Bogdan - 2017-09-08 - Skarszewy (pomorskie)
wsparcie tech. w przygotowaniu ofertprzygotowanie kalkulacji ilości kosztów materiałów i robociznyprzeprowadzanie prób funkcjonalnychustawienie i regulacja AKPiAStaż odbywać się będzie na Kapuściskach
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie ukraińskimi-rozwijanie marketingu dla klientów ukraińskich-wykonywanie pracy na zlecenie dyrektora
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Milicz (dolnośląskie)
- kompletowanie dokumentacji projektowej w celu stworzenia oferty - sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży - tworzenie ofert handlowych
GZD SP. Z O.O. SP.K. - 2018-04-11 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
- praca z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy przez członków rodziny
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Namysłów - 2017-12-14 - Namysłów (opolskie)
Realizacja działań sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długotrwałej relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji hadlowych, bieżące monitorowanie rynku pracy, analiza konkurencji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
ELPIGAZ Sp z o.o. - 2016-05-23 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa kadrowa pracowników. Ewidencja nieobecności. Prowadzenie akt osobowych. Nadzór nad terminowowścią badań. Przygotowanie umów/dokumentów kadrowych.
ALPLA NDM Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
MONTAŻ ORAZ DEMONTAŻ URZĄDZEŃ DŹWIGNICOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, 2 LATA PRAKTYKI PRZY MONTAŻU DŹWIGÓW (WIND); PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY; GODZINY PRACY: 07.00-15.00 (40 GODZIN TYGODNIOWO);
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przetwarzanie danych w systemach komputerowych, w tym wprowadzanie i aktualizacja danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX.Rejetracja korespondencji w programie Biblioteka Akt.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Polkowice (dolnośląskie)
pomoc dzieciom, wspomaganie dzieci podczas posiłków, spacerów, zajęć dydaktycznych, pilnowanie i dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Latchorzew (mazowieckie)
praca terenowa i biurowa
AZYMUT-GEO Agnieszka Kantor - 2016-01-05 - Wronowice (łódzkie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
STAŻ DO 30
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z gospodarką odpadami, sporządzanie sprawozdań i raportów, wprowadzanie danych do rejestrów i baz danych, współpraca z kontrahentami, prowadzenie rejestru korespondencji, nadzorowanie obiegu oraz dystrybucja dokumentów, śledzenie zmian w przepisach związanych z gosp. odpadami, planowanie i organizacja pracy własnej
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Czeladź (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- czuwanie nad zyciem i bezpieczeństwem wychowanków w czasie pełnienia opieki,- pomoc nauczycielowi podczas zabaw, spacerów, wycieczek z dziećmi, przy ubieraniu,- współdziałanie podczas pracy opiekuńczo-wychowawczej,- wykonywanie innych poleceń dyrektora związanych ze stanowiskiem,- współdziałanie z personelem administracyjno-obsługowym,- dbanie o mienie przedszkola.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Zgierz (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa korespondencji, sporządzanie poleceń zarządu, monitorowanie realizacji budżetu, przygotowywanie zestawień dokumentów i raportów finansowych, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w firmie, organizowanie podróży służbowych, współpraca z firmami partnerskimi.prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, umawianie spotkań.Praca w godz. 6-14, 14-22
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Jaworzno (śląskie)
prace asystenckie, rysowanie rysunków w programie Cad wykonywanie zadań związanych z bieżącymi potrzebami pracowni projektowej
ADESI Sp. z o. o. - 2016-01-08 - Zielona Góra (lubuskie)