ASYSTENT DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ Gdańsk oferta pracy Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów szkoleniowych, poradnictwa, spotkań i wyjazdów edukacyjnych, kontakt z trenerami i specjalistami, organizacja poradnictwa specjalistycznego, wyjazdów edukacyjnych, spotkań i szkoleń, sporządzanie wykazów danych, obsługa kursantów, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów szkoleniowych, poradnictwa, spotkań i wyjazdów edukacyjnych, kontakt z trenerami i specjalistami, organizacja poradnictwa specjalistycznego, wyjazdów edukacyjnych, spotkań i szkoleń, sporządzanie wykazów danych, obsługa kursantów, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, doświadczenie zawodowe minimum rok, dobra organizacja pracy, terminowośc skrupulatność, obsługa pakietu Office. Praca jednozmianowa w godzinach 8-16. Miejsce wykonywania pracy Gdańsk Główne Miasto. Kontakt telefoniczny 693 714 824.
Nazwa pracodawcy: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Straganiarska
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.09.2019
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 04.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b405e6c900016b7a09733572d8efae68
Podobne oferty pracy
prace projektowe w branży sieci elektroenergetycznych, praca zespolowa
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
praca z rodziną. Praca na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku indywidualny czas pracy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie - 2017-05-27 - Raszyn (mazowieckie)
raportowanie wyników produkcyjnych, raportowanie ich do systemu, kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych, pomoc w koordynacji i administracji działu produkcji, współpraca z liderem zmiany
Namyang Poland Sp. z o.o. - 2018-10-19 - Bieruń (śląskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Rajcza (śląskie)
asystyent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Sulików (dolnośląskie)
Koordynowanie obsługi klientów, pracowników i współpracowników firmy, koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem dotacji na odnawialne źródła energii oraz poprawę efektywności energetycznej budynków, opracowywanie dokumentów związanych z pozyskiwaniem dotacji.
Ekosfera Energia Odnawialna Spółka z o.o. - 2018-05-09 - Krosno (podkarpackie)
art. 150 f - pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo - wychowawczych
Samorządowe Przedszkole w Modliborzycach - 2020-01-15 - Modliborzyce (lubelskie)
Praca przy budowie dróg na terenie woj.lubelskiego.
ARPOL ARKADIUSZ PORZAK - 2016-02-25 - Ciecierzyn (lubelskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych.Praca w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia, system dwuzmianowy w godz.: 7.00-21.30 od pn. do pt. oraz w 1 sobotę w m-cu w godz.: 8.00-15.35. Grafik do ustalenia.
NZOZ ALDENT S.C. BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2019-01-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
j.w
LA MATITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa klienta.2. Wypełnianie wniosków kredytowych i ubezpieczeniowych.3. Pomoc w kompletowaniu dokumentacji do wniosków.4. Działania marketingowe: reklama, informowanie klientów o możliwościach finansowania.5. Zapoznanie się z zagadnieniami dot obrotu nieruchomościami/ program MdMI.6. Ocena zdolności kredytowej i ubezpieczeniowej.7. Zapoznanie się z ofertami rynku finansowego.8. Zapoznanie się z rodzajami działalności gospodarczej, rodzajami opodatkowania i dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kartuzy (pomorskie)
opracowanie projektów wielobranżowych pod nadzorem uprawnionych projektantów
Biuro Obsługi Budowy Marek Frelek - 2020-08-13 - Józefów (mazowieckie)
jw.
WYSPA SKARBÓW BOGUMIŁA TRZASKA - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczas korespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jest wymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięte efekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak - 2020-05-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- ODBIERANIE I DOSTARCZANIE DOKUMENTÓW "Z" I "DO" URZĘDU MACIERZYSTEGO (3-EGO MAJA OLEŚNICA)- OBSŁUGA KLIENTÓW, - WPISYWANIE I WYDAWANIE LISTÓW, PACZEK I INNYCH TOWARÓW,- UTRZYMANIE PORZĄDKU W MIEJSCU WYKONYWANIA STAŻU I NA STANOWISKU, - WYKONYWANIE POLECEŃ OPIEKUNA STAŻU I PEŁNOMOCNIKA FIRMY.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - budownictwa, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego, doświadczenie na podobnym stanowisku. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: sekretariat (at) techmeko.pl.
TECHMEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Rybnik (śląskie)
- dekretacja i księgowanie dokumentów, - bieżący kontakt z klientem biura rachunkowego,- umiejętności interpersonalne,- łatwość komunikowania się, przystępność i pozytywna postawa wobec klientów i pracowników biura rachunkowego,- orientacja na rozwiązywania problemów- umiejętności organizacyjne oraz inicjatywa w działaniuPraca na czas określony 3 lata-poprzedzone umową na okres próbny 3 m-ceGodziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: beata (at) atha.pl lub 71 79 94 105
ATHA Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Limanowa (małopolskie)
•Edycja planów i schematów instalacji elektrycznych w programie CAD – prace wstępne nad rysunkami, tabelki rysunków, przygotowanie rysunków do wydruków (skalowanie).•Edycja plików tekstowych – kontrola i uzupełnianie tekstów, spis treści, formatowanie tekstów.•Tworzenie tekstów w oparciu o narzędzie MS Word „korespondencja seryjna”.•Wydruki projektów – ploter, drukarki, PDF.•Skanowanie dokumentów i ich archiwizacja.•Składanie gotowych projektów i ich oprawianie.•Pomocnicze prace projektowe.
PIRE Projekty i Roboty Elektryczne Paweł Płonka - 2020-07-31 - Nowa Wieś (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji projektów budowlanych i wykonawczych, koordynacja międzybranżowa, przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych, inwentaryzacje architektoniczne. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARCHEX PRACOWNIA PROJEKTOWA - 2016-09-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Zarzecze (podkarpackie)
archiwizacja, znakowanie teczek, segregacja, sprawdzanie kompletności kartotek podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, pełnej księgowości, sporządzanie list płac . Prowadzenie rozliczeń z ZUS
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•Księgowanie dokumentów zakupu, wyciągów bankowych w programie Sage Symfonia FK;•Rozliczanie wydatków i delegacji pracowniczych;•Przygotowywanie przelewów bankowych;•Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami;•Wsparcie dla działu księgowości.
Blirt S.A - 2019-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie rysunków w programie Autocad w zakresie branży sanitarnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu kancelarii notarialnej, obsługa interesantów kancelarii, sporządzanie projektów aktów, wypisów, odpisów
KANCELARIA NOTARIALNA Ewa Łojewska - Notariusz - 2017-06-06 - Mszczonów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Bełżyce (lubelskie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-12-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-Preparation of answers to the contractual letters both in Polish and English;-Collection of information from different resources;-Adapting the contracts with subcontractors drawn up by the Purchasing Depart-ment to the standards of the Company;-Redaction of legal opinions; -Analysis of the legal regulations applicable in the Project;-Preparation of legislative alerts;-Support in every day work of the Legal and Contract Department.
Impresa Pizzarotti & C. S.p.a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2018-05-18 - Suwałki (podlaskie)
Czynna asysta lekarzowi.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 oraz 12:00 - 20:00.
Dentica 24 Sp. z o.o. - 2019-06-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)