ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 14 PLN
Zakres obowiązków: wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
Data publikacji: 2018-03-28
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: wietnamski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.03.2018
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asystentka stomatologiczna. Umowa zlecenie lub umowa o pracę. Praca 6 godzin dziennie.
Gabinety Stomatologiczne NOWY HELP s.c. Adam Grela, Ewa Boryś-Kurpanik - 2016-11-10 - Zabrze (śląskie)
Składanie zamówień, wyszukiwanie dostawców,kontrola podwykonawców, ustalanie terminów montaży,s porządzanie dokumentów, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, utrzymywanie czystości w biurze, archiwizacja, zakupy biurowe,przygotowywanie raportów i zestawień, umowa o prace na czas określony, na jedną zmianę w godzinach od 8 do 16, wysokość wynagrodzenia 2500zł brutto na okresie próbnym + premia, miejsce wykonywania pracy Wrocław, ul.Krakowska 100kontakt kandydatów z pracodawcą emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu lub 73 74 73 533
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizacvji sprzedaży
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-06-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie i rozliczanie sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków złużbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura zarządu, do głównych obowiązków nalezy m.in. obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotakń zarządu, przygotowywanie pism oraz wykonywanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki a także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządupraca na umowę na czas nieokreślony (1/2 etatu), praca w godzinach 8:00-12:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Legnica (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Pracownia Projektowa Stefan Szczepański - 2018-01-09 - Chojnice (pomorskie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: asystenta koordynatora w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Nadzór nad realizacją projektu. -Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie działań promocyjnych projektu. -Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami.-Udział w przygotowaniu procedur odnośnie zamówień publicznych. -Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań, prawidłowe i terminowe wprowadzanie danych do systemów księgowych z pakietu Insert księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów, zestawień, kontakt z Klientami, prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych, inne prace zlecone przez kierownika zespołu.
PACTUM Kancelaria Finansowa Ryszard Tutko,Jolanta Tutko Sp.J - 2016-06-06 - Kielce (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kowanówko (wielkopolskie)
bieżąca obsługa prawna i reprezentacja interesów podmiotów współpracujących z przedsięiorcą
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa: urządzeń biurowych, programów finansowo-księgowych, kadrowych, nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregowanie i weyfikacja dokumentów finansowo-księgowych, numeracja dokumentacji księgowej, pomoc w kontroli rozrachunków, tworzenia raportów i zestawień na potrzeby rozliczeń finansowo-księgowych, prowadzenie księgi poczty przychodzącej i wychodzącej, bieżąca obsługa biura, wykonywanie zadań zleconych przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż organizowany przez GUP.Przygotowywanie projektów zawiadomień i postanowień w postępowaniu administracyjnym, przedstawienie sposobu załatwiania odwołań, skarg i wniosków, przygpotowywanie projektów wniosków o wszczęcie postępowania administracyjnego i karnego oraz wniosków o cofnięcie licencji, zapewnienie obsługi kancelaryjnej wydziału inspekcji, sprawdzanie kompletności dokumentów w aktach spraw.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Na czym będzie polegała Twoja praca?•Sprzedaży produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące•Możliwości rozwoju kompetencji i uczestnictwa w dodatkowych projektach – połączenia wychodzące•Obsłudze procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych•realizacji indywidualnych planów sprzedażowych•dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami•doradztwie przy wyborze produktów i usług•obsłudze innych kanałów komunikacji – Chat & Email•dodatkowych zadaniach zleconych przez przełożonego
EURO-net sp. z o.o. - 2017-05-31 - Lublin (lubelskie)
asysta, pomoc przy prowadzeniu pomiarów środowiskowych, odczyt danych z mierników
HYDROACUSTIC PIOTR HILSZER - 2016-09-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Opieka nad dziećmi z orzeczeniem
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Kiwity (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Olszówka (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w przygotowaniu i pracy gabinetu stomatologicznego
GABINET STOMATOLOGICZNY IZABELA MISTERKIEWICZ GUBIN - 2018-03-05 - Gubin (lubuskie)
prowadzenie akcji promocyjnych dla klientów wietnamskich lub chińskich, prezentacja ofert klientom, wprowadzanie informacji do systemu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżąca pomoc kierownikowi w codziennych obowiązkach. Praca zarówno przy komputerze, jak i na hali. Kontakt z dostawcami, realizacja zamówień. Znajomość zagadnień technicznych oraz czytanie rysunków technicznych.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji( kontrole spawania, malowania, dok.Jakościowa prowadzonych prac), nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewnętrzne, protokół z przeglądu zarządzania, kart procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów-dokumentacja techniczna i komercyjna, tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców.
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Rychtal (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Gdynia (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego (program OPTIMA).
A.T.Trading Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Zbuczyn (mazowieckie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-nauka wpinania dokumentów księgowych,-nauka sporządzania załączników do dowodów księgowych,-nauka archiwizacji dokumentów,-nauka pieczętowania dokumentów ,-nauka obsługi urządzeń biurowych,-nauka numerowania dowodów księgowych ,- nauka wprowadzania do programu komputerowego przelewów,-nauka sprawdzania dokumentów księgowych pod względem rachunkowym,-nauka wprowadzania zmian w planach budżetu Gminy.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Sulików (dolnośląskie)
Prace biurowe, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej i urządzeń biurowych. Telefoniczne pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Świętochłowice (śląskie)