ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY Mława oferta pracy Fine Altech Mława Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem, wystawianie i nadzór dokumentów dostaw materiałów, opracowywanie niezbędnych raportów i analiz, współpraca z innymi działami
Data publikacji: 2018-09-17
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: Fine Altech Mława Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa 40, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, wystawianie i nadzór dokumentów dostaw materiałów, opracowywanie niezbędnych raportów i analiz, współpraca z innymi działami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane;
Nazwa pracodawcy: Fine Altech Mława Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Nowa 40, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą:Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fine Altech Mława sp. z o. o. z siedzibą w Mławie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji do pracy w wymienionej Spółce przez czas trwania rekrutacji.Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych przed wyrażeniem niniejszej umowy przekazał mi informacje, o których mowa w art. 14 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy:
Koreańska firma FINE ALTECH zajmuje się produkcja metalicznych części do telewizorów (tył telewizorów), między innymi dostarcza gotowe elementy dla LG. Firma zainwestowała już w Polsce około 30 mln USD, lokując swój pierwszy zakład w Mławie.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.09.2018
Oferta pracy ważna do: 16.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie firm, księgowość uproszczona, pełna rachunkowość.
Teresa Odias Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe - 2018-02-26 - Bukowno (małopolskie)
asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację kontraktów, obsługę administracyjną zamówień Klientów firmy, w tym odpowiedzialność za wysoką jakość przygotowywanych ofert przy zachowaniu terminowości i optymalizacji kosztów w zakresie logistyki.
SOLIDEX S.A. - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
obsługa komputera, obsługa korespondencji, analiza rynku nieruchomości, prowadzenie postępowań upadłościowych
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Chrzanów (małopolskie)
praca przy obsłudze firm rozliczających się na pełnej księgowości
Kancelaria Podatkowa "COGITO" Sp.Jawna Anna i Zbigniew Kędzierscy - 2016-12-06 - Sosnowiec (śląskie)
Asystent projektanta- projektowanie dróg
Zarządzanie, Doradztwo, Budownictwo Lądowe - 2018-03-07 - Mielec (podkarpackie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa z komputerem z wykorzystaniem telefonu i maili do komunikacji w języku polskim i angielskim
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2016-05-27 - Komorniki (wielkopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Porcjowanie posiłków i wydawanie zgodnie z zamówieniem klienta, dbanie o porządek na stanowisku pracy, dbanie o czystość na sali konsumpcyjnej.
Fundacja Ekonomii Społecznej PRZYSTAŃ - 2016-10-25 - Płock (mazowieckie)
szlifowanie ręczne detali
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Chojnów (dolnośląskie)
Lakiernik samochodowyLakierowanie samochodów po naprawie blacharskiejJedna zmiana: od 8-16.
Mechanika Pojazdowa - Jan Bury - Blacharstwo, Lakiernictwo, Mechanika - 2016-09-05 - Piątkowiec (podkarpackie)
Ksiegowanie dokumentów, dekratacja dokumentów ksiegowych, pomoc i asysta księgowej.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
Organizacja i nadzór przy procesie realizacji drogowego transportu samochodowego (krajowego i międzynarodowego)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2017-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prostych prac fizycznych w gospodarce komunalnej na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Bolków (dolnośląskie)
- STAŁA WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKIEM FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ;- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY ROZLICZANIU CZASU PRACY EKIP SPRZĄTAJĄCYCH;- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY NADZORZE NAD REALIZACJĄ GRAFIKÓW MIESIĘCZNYCH EKIP SPRZĄJĄCYCH (W TYM W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM);- POMOC KIEROWNIKOWI FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ PRZY PROWADZENIU REKRUTACJI ORAZ SZKOŁEŃ NOWYCH PRACOWNIKÓW (W TYM W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM);- KONTAKT Z KLIENTAMI TELEFONICZNIE I DROGĄ MAILOWĄ (W TYM Z KLIENTAMI Z ZAGRANICY W JĘZYKU ROSYJSKIM).
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wyszków (mazowieckie)
Wsparcie sprzedaży, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów, przestrzeganie obowiązujących standardów prowadzonych rozmów oraz korespondencji, rejestrowanie informacji, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, przekazywanie informacji oraz ścisła współpraca ze specjalistami ds. sprzedaży, udzielanie informacji na temat dostępności produktów oraz promocji, obsługa systemu sklepu internetowego w wyznaczonym zakresie, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, raportowanie biezaćych wyników pracy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2016-06-16 - Raszyn (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie i odbiór korespondencji, obsługa poczty e-mail, przygotowywanie pism stałych (miesięcznych), etc.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wola Mokrzeska (śląskie)
nadzorowanie dostaw do i z USA i Kanady
USBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Januszowice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów. Współudział w tworzeniu wizerunku firmy. Tworzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw. Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków. Praca z kontrahentami - wyjazdy za granicę.
BISS GROUP SP. Z O.O. / NR 8992 - 2017-06-26 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie księgowości, sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, analiza dokumentów magazynowych, współudział w udoskonalaniu kont księgowych, CV na adres: biuro (at) pakiet.com
Zakład Usługowo-Handlowy PAKIET Ewa Rzeszutek - 2016-03-15 - Rybina (pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- nadzór technologiczny nad procesem produkcji rękawa impregnowanego żywicami poliestrowymi, kontrola jakości na poszczególnym etapie- oskonalenie procesu produkcyjnego- przeprowadzanie i nadzór badań laboratoryjnych produktów, surowców, analiza otrzymanych wyników- dokonywanie kontroli jakości dostaw surowców i materiałów - prowadzenie dokumentacji technologicznej
Mazur Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
asystetka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Opieka nad dziećmi, zajęcia edukacyjne, współpraca z nauczycielem; pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci; pomoc podczas zajęć edukacyjnych; , prace porządkowe, utrzymanie czystości; czynności opiekuńcze podczas podczas pobytu dzieci w placówce i na spacerach;
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Lublin (lubelskie)
Asystentka stomatologiczna
CENTRUM STOMATOLOGII ESTETYCZNEJ DENTARIA ANETA NADOLNA - 2018-08-24 - Tarnów (małopolskie)
- Opracowywanie zbiorów muzealnych. Przygotowywanie scenariuszy wystaw i wydarzeń muzealnych oraz ich organizacja. Przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych - lekcji i wykładów.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + dyżury w soboty lub niedziele (według grafiku). - Wymagania niezbędne: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ukończone studia magisterskie - historia sztuki, dobra znajomość języka obcego (preferowany j. niemiecki), praktyczna umiejętność obsługi komputera, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność i kreatywność, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach.- Wymagania pożądane: znajomość drugiego języka na poziomie swobodnego porozumiewają się, podyplomowe studia muzealnicze, doświadczenie na podobnym stanowisku.- Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-256-18-10 wew. 118) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Józefa Szafranka 9, 40-025 Katowice) lub pocztowy (ul. Józefa Szafranka 9, 40-025 Katowice) lub e-mail: kadry (at) mhk.katowice.pl
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-12-29 - Katowice (śląskie)