ASYSTENT DS. RYNKU WSCHODNIEGO Jaworze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. RYNKU WSCHODNIEGO
Wynagrodzenie: od 2 920 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc pracownikom, którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisku pracy, ulokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku ukraińskim. Obsługa komputera, tworzenie raportów, zestawień z wykorzystaniem pakietów biurowych). Obsługa skanera, kserokopiearki oraz innych urządzeń burowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku (w przypadku wdrożeń możliwe inne godziny pracy). Praca w biurze firmy przy ul. Bielskiej 55 w Jaworzu oraz na terenie całego kraju
Data publikacji: 2019-12-16
Lokalizacja: Jaworze (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc pracownikom, którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisku pracy, ulokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku ukraińskim. Obsługa komputera, tworzenie raportów, zestawień z wykorzystaniem pakietów biurowych). Obsługa skanera, kserokopiearki oraz innych urządzeń burowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku (w przypadku wdrożeń możliwe inne godziny pracy). Praca w biurze firmy przy ul. Bielskiej 55 w Jaworzu oraz na terenie całego kraju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 920 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. RYNKU WSCHODNIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 920 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana um. sprawnym gospodarowaniem czasem, dyspozycyjność, umiejetność pracy pod presją czasu, znajomość kultury wschodniej, umiejętność obsługi komputera, pakietów biurowych oraz urządzeń biurowych. Konieczna gotowość do zmiany miejsca wyknywania pracy oraz doświadczenie w pracy biurowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
E.Kopcia 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie na rozmowę kwalif. z pracodawcą można uzyskać w pok.B10 (tel: 33 496 51 67) lub B9 (tel: 33 496 51 58).
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Czechowice-Dziedzice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czechowice-Dziedzice
Ulica pracodawcy: E.Kopcia
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.12.2019
Data dodania oferty pracy: 16.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?461da33539f574f58885424288c1765f
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: email, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy służbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.Godzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. BemaSala C
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w czynnościach wychowawczo-dydaktyczno-opiekuńczych, pomoc w organizowaniu zajęć edukacyjnych, pomoc w organizacji imprez i uroczystości przedszkolnych, realizacja zadań wynikających z ramowego rozkładu zajęć w przedszkolu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-1
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wspracie działu administarcyjnego- prowadzenie bieżącej dokumenatcji firmy- zarządzanie korespondencją wychodząca i przychodzącą- prowadzenie rejestrów i ewidencji czasu pracy- wprowadzanie faktur do sytemu księgowego- stała współpraca z biurem rachunkowym- obsługa spotkań firmowych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, materiałów stomatologicznych, użytkowanie, przechowywanie urządzeń, aparatów oraz instrumentów stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Rybnik (śląskie)
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Subkowach ogłasza nabór na stanowisko pracownicze: Asystent rodziny.Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "NABÓR NA ASYSTENTA RODZINY" należy składać osobiscie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19 a, 83-120 Subkowy w terminie do dnia 20.07.2017 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Subkowach - 2017-07-07 - Subkowy (pomorskie)
wykształcenie wyższe (budownictwo-absolwent),znajomość programu TEKLA;dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania AVEVA (Bocad), Nemetschek AllPlan;modelowanie konstrukcji w trybie 3D w programie TEKLA Structures, opracowywanie rysunków warsztatowych i montażowych w zakresie konstrukcji stalowych
UNIPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:• opieka pielęgnacyjna i wychowawcza nad dziećmi;• tworzenie warunków wspomagających rozwój dzieci;• sprawowanie indywidualnej opieki nad każdym dzieckiem oraz utrzymywanie kontaktu z rodzicami w zakresie potrzeb rozwojowych dziecka;• prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka,• ustalanie form pomocy w działaniu wychowawczym;• dbanie o bezpieczeństwo dzieci;• przestrzeganie ustalonego harmonogramu dnia.
MAŁGORZATA DOBER - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,- kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami,- kompleksowe sporządzanie ofert, - aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2018-11-05 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie działań edukacyjnych wspólnie z innymi nauczycielami uczennicy kl. V z diagnozą Zespołu Aspergera.
Szkoła Podstawowa Nr 4 - 2016-04-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Chęć do pracy, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
WYSZKOWSKI MARIUSZ "ELEKTRONIMAR" F.U.H. (Firma Usługowo-Handlowa) - 2018-09-27 - Racibórz (śląskie)
Pomoc osobie niepełnosprawnej w wyjściu, dojazdach i powrocie z wyznaczonych miejsc związanych z życiem codziennym lub rehabilitacją osoby niepełnosprawnej, a także pomoc w zakupach czy załatwianiu spraw urzędowych.Praca na terenie gminy Stara KornicaKontakt kandydatów pod numerem tel.: Pani Beata Jerzman -Kierownik (83) 358 78 22 wew. 36 lub osobisty w godz. 7:30 - 15:30, mile widziane CV na adres e-mail: gops (at) kornica.orgwynagrodzenie 20-30 zł / godzinawymiar czasu pracy inny - 20 godz. miesięcznie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starej Kornicy - 2020-05-25 - Stara Kornica (mazowieckie)
1.Wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych oraz transport wewnątrzmagazynowy towarów,2.Wykonywanie prac związanych z właściwym rozmieszczeniem towarów w magazynie i zapewnienie odpowiednich warunków ich przechowywania,3.Wykonywanie zabiegów konserwacyjnych towarów stosownie do wymagań technologii ich przechowywania,4.Wykonywanie prac związanych ze sprawdzaniem ilości i jakości przyjmowanych i wydawanych towarów,5. Obsługa sprzętu i urządzeń do wykonywania czynności transportowych oraz przeprowadzenie zabiegów konserwacyjnych maszyn i urzadzeń,6. Wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych zasilanych gazem LPG,7.Wykonywanie prac porzadkowych w magazynach i na terenie Składnicy,8.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego, związanych z funkcjonowaniem Składnicy,
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów, przekazywanie dokumentów do US, ZUS, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olkusz (małopolskie)
przyjmowanie dokumentacji sprzedazy i zakupu od klientów zagranicznych, parca w systemie MS Office, tłumaczenie dokumentów z jęzka angielskiego na język polski i z języka polskiego na jezyk angielski
INTEGART Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Błonie (dolnośląskie)
dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w firmie,obsługę sekretariatu,dostarczanie dokumentów do firm i instytucji współpracujących,kontakt z urzedami i bankiem,prowadzenie gospodarki magazynowej,zaopatrzenie w materiały biurowe,kontrolę i bieżące odnawianie polis ubezpieczeniowych,dbanie o aktualność zaświadczeń z ZUS i US,weryfikację zgodności i dokumentów przyjęć materiałów z wystawionymi fakturami od dostawców,kompletację dokumentów formalnych wymaganych do ofert przetargowych
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "SANBUD" Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
Biuro Rachunkowe PARTNER Alina Adamczak - 2017-12-27 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty;przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych;współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegówstomatologicznych; rozróżnianie materiałów stomatologicznychstosowanych w lecznictwie stomatologicznym oraz sposoby i zasadyich przygotowywania i przechowywania; przygotowywaniemateriałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków; użytkowanie,przechowywanie i konserwowanie urządzeń i aparatów orazinstrumentów stomatologicznych; przestrzeganie zasad aseptyki iantyseptyki; prowadzenie w gabinecie stomatologicznymdokumentacji wykonanych zabiegów stomatologicznych orazrozliczenia zużytych leków i wyrobów medycznych; korzystanie zróżnych źródeł informacji w celu doskonalenia umiejętnościzawodowych, dwie zmiany 8-16, 13-21
AMBASADA UŚMIECHU S.C. - 2019-01-31 - Opole (opolskie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; c) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi ;e) wspieranie aktywności społecznej rodzin; f) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;g) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; h) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; i) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;j) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;k) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;l) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;ł) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;m) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-10-31 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Pomoc administracyjna zobowiązana jest do wykonywania różnych czynności biurowych i poleceń zleconych przez dyrektora wynikających z organizacji szkoły.
Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 im. Armii Krajowej - 2019-10-18 - Zamość (lubelskie)
nauka sprawowania opieki nad dziećmi w wieku
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Smardzewice (łódzkie)
Pomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych.Sporządzanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykonywanie projektów budowlanych, wykonywanie obliczeń konstrukcji budynków, dróg, mostów.
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH PLANBUD PAWEŁ OPAŁKA - 2019-09-13 - Nysa (opolskie)
organizacja pracy Zarządu, prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów, tłumaczenie korespondencji i dokumentów, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientami i dostawcami, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie raportów i analiz, obsługa recepcji biura, dbałość o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji itp
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Dębica (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie kalendarza prezesa zarządu, organizowanie podróży służbowych, udział w przygotowaniu ofert handlowych, prowadzenie negocjacji, kontakt z kontrahentami oraz klientami w języku chińskim, zarządzanie dokumentami finansowymi w języku chińskim
YE 2013 Spółka z o.o. - 2016-06-22 - Jaworzno (śląskie)
Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, weryfikowanie poprawności wystawionych dokumentów, skanowanie dokumentacji i ujmowanie w księgach, rozpoznawanie kosztów pod względem podatkowym w podatku dochodowym i VAT, rozliczanie rozrachunków, dekretowanie dowodów księgowych w księgach pod wzgledem merytorycznym i rachunkowym, sprawdzanie danych kontrahentów, weryfikacja rzetelności dowodów księgowych, sporządzanie raportów, drukowanie rejestrów, ksiąg, numerowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Gostynin (mazowieckie)
nauka metod i form pracy z dziećmi, nabywania umiejętności prowadzenia samodzielnych działań opiek.-wych., opieka podczas zabaw, spacerów, pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji, przygotowywanie raportów dla celów kontrolnych, przezentacji oraz pism
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Leszno (wielkopolskie)