ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZARZĄDU Opole oferta pracy Nieruchomości Mediator Polska Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: obsługa programów branżowych, analizy rynkowe, prowadzenie i kompletacja dokumentacji, skanowanie, przygotowywanie szkoleń i kursów licencyjnych, obsługa klientów w biurze, prowadzenie korespondencji z klientami, pozyskiwanie dokumentów transakcji z urzędów.

Data publikacji: 2020-10-07

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: Nieruchomości Mediator Polska Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kośnego 13/2, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa programów branżowych, analizy rynkowe, prowadzenie i kompletacja dokumentacji, skanowanie, przygotowywanie szkoleń i kursów licencyjnych, obsługa klientów w biurze, prowadzenie korespondencji z klientami, pozyskiwanie dokumentów transakcji z urzędów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent dyrektora

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa klienta

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Podstawowa obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: Nieruchomości Mediator Polska Sp. z o.o.

danePracodawcy_nip: 7543092961

danePracodawcy_regon: 361382909

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 10, 45-054 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16

Powiat pracodawcy: m. Opole

danePracodawcy_kodPowiatu: 1661

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Opole

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334302

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 07.10.2020

Oferta pracy ważna do: 30.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5aadf092b7a84863de5711c3d85a6c1f

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY - RASZYN - od 2 200 PLN

Wsparcie sprzedaży, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów, przestrzeganie obowiązujących standardów prowadzonych rozmów oraz korespondencji, rejestrowanie informacji, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, przekazywanie informacji oraz ścisła współpraca ze specjalistami ds. sprzedaży, udzielanie informacji na temat dostępności produktów oraz promocji, obsługa systemu sklepu internetowego w wyznaczonym zakresie, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, raportowanie biezaćych wyników pracy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2016-06-16 - Raszyn (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT - 1 100 - 2 900 PLN

Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie archiwum zakładowego.Wynagrodzenie + dodatek stażowy + dodatek służbowy.
Delegatura Krajowego Biura Wyborczego w Krakowie - 2020-09-24 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 1 850 PLN

obsługa klientów, badania słuchu, dobór i sprzedaż aparatów słuchowych
AUDIONOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Świdnik (lubelskie)

ELEKTROMONTER - od 2 000 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznej, praca powyżej 3 metrów na rusztowaniu, montaż koryt kablowych, kierowanie samochodem służbowym (kat. "B"), obsługa elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka, wyrzynarka)
FU ELEKTRYK Andrzej Wójcik - 2016-12-02 - Pisarzowice (śląskie)

ASYSTENT DS.PROJEKTU UKRAIŃSKIEGO - od 3 500 PLN

rekrutacja pracowników, kontakt z klientem, przygotowywanie umów (na wzorach), kontakt z pracownikami posługującymi się językiem ukraińskim
Partner Temps Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-01-17 - Piaseczno (mazowieckie)

MONTER OKIEN - od 12 PLN

umiejętność obróbki okien po montażu, doświadczenie na ww stanowisku,
ARTEX Artur Śron - 2016-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. TECHNOLOGII (Z) - do 2 250 PLN

Asystent specjalisty ds. technologii
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Żabno (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna sekretariatu, prowadzenie i nadzorowanie terminarza, rezerwacja biletów lotniczych i hoteli, przygotownie sprawozdań z posiedzeń zarządu, zgłaszanie zmian do krajowego rejestru ksiąg wieczystych, pozyskiwanie zleceń i zapytań ofertowych, przygotowanie ofert, przygotowanie dokumnetów i wysyłka do klientów, redagownaie pism reklamowych i innych dokumentów handlowych kierowanych do firm i innych instytucji polskich i zagranicznych, archiwizowanie dokumnetów spółki, zarządzanie korespondencją spółk, tłumaczenie pism spotakań z kontrahentami zagranicznymi
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2016-10-13 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT INŻYNIERA PRODUKCJI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie, niepełne wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera (MS Office); umiejętność obsługi urządzeń biurowych, um. asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; zakres obowiązków: kompletacja dokumentacji produkcyjnej, obsługa zamówień, kontakt z produkcją, kontrola wyrobu, prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Pyskowice (śląskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 1 200 PLN

pomoc administracyjno-biurowa; organizacja dokumentacji; prowadzenie akt osobowych pracowników. Poszukiwanie pracowników do pomocy biurowej z Uzbekistanu.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENT DS. UTRZYMANIA RUCHU - do 4 000 PLN

-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 606-214-758
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Gniszewo (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 250 PLN

- wsparcie, opieka i pielęgnacja uczestników PŚDS- uczestnictwo w zespole wspierająco-aktywizującym- realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego dla uczestników zajęć, w tym prowadzenie zajęć z zakresu między innymi: treningu umiejętności samoobsługi, treningu pielęgnacyjnego i higienicznego, zaradności życiowej i funkcjonowania w codziennym życiu, treningu umiejętności spędzania czasu wolnego, - dokonywanie, we współpracy z pozostałą kadrą, okresowej oceny wyników postępowania wspierająco-aktywizującego
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W WYSZKOWIE - 2019-04-16 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO- HANDLOWYCH - od 1 200 PLN

sporządzanie dokumentacji i korespondencji w języku chińskim, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 1 200 PLN

Prowadzenie dokumentacji personalnej, rejestrów i ewidencji czasu pracy.
TESCO (POLSKA)SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Grajewo (podlaskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

pomoc w administracji, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, przygotowanie dokumentów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, uzgadnianie rozrachunków, wprowadzanie danych do systemu księgowego, wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, sporządzaniu zestawień i raportów w programie Excel
HURTOWNIA ROLNO-OGRODNICZA JANIAK - 2018-08-02 - Milejów (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 300 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych i laboratoryjnychPraca w godzinach 5-21, praca na dwie zmianyMiejsce pracy: Wrocław, ul. Opolska,Praca na czas określony: 1 rokKontakt kandydatów z pracodawcą: Barbara.Klin (at) diag.plsala B
Diagnostyka sp. zo.o. - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczycielkę oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia, oferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DORADCY HANDLOWEGO - od 3 000 PLN

1) wsparcie działań podejmowanych przez doradcę handlowego,2) pomoc w poszukiwaniu i pozyskiwaniu kontaktów handlowych, kontrahentów, 3) przygotowywanie dokumentacji na potrzeby działu sprzedaży pod nadzorem doradcy handlowego,4) udział w sporządzaniu raportów i sprawozdań,5) bieżąca i terminowa obsługa poczty elektronicznej,6) utrzymywanie partnerskich stosunków w ramach kontaktów służbowych,7) terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych,
Firma"Bajcar" Bronisław Bajcar - 2016-09-30 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ Z J. ANGIELSKIM I J. NIEMIECKIM - od 3 200 PLN

Bieżąca obsługa Klientów Zagranicznych, ścisła Współpraca z Account Managerem, koordynowanie realizacji zamówień, komunikacja z Klientami w języku niemieckim oraz angielskim (kontakt mailowy oraz telefoniczny), bałość o wysoki standard obsługi klienta. Praca od pon. do pt., godzina rozpoczęcia pracy miedzy 8:30 a 9. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto do uzgodnienia.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 3 200 PLN

- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizację- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego- kontakt z Klientem (telefoniczny, e-mailowy)- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych- obsługa urządzeń biurowych- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy biura (m.in. zakupy)- dbanie o wizerunek biura
Alfa Strategy Sp. z o.o. - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT/KA PROJEKTANTA - od 2 485 PLN

- Inwentaryzowanie pomieszczeń mieszkalnych oraz komercyjnych. Projektowanie mebli kuchennych. Projektowanie wnętrz. Projektowanie elewacji budynków mieszkalnych i komercyjnych. Obsługa klienta. Przygotowywanie kosztorysów. Dbanie o ekspozycję w showroomie. Praca w Centrum Handlowym Załęże. - Wynagrodzenie: 2485 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + niektóre soboty i niedziele (według grafiku). Wymagana ukończona szkoła policealna - DEKORATORSTWO WNĘTRZ lub PROJEKTOWANIE WNĘTRZ lub wykształcenie wyższe - ARCHITEKTURA WNĘTRZ. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu Corel Draw. Znajomość programu wizualizacyjnych 3D. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu Corel Draw. Znajomość programu wizualizacyjnych 3D. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-18:00) (32-411-88-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Feliksa Bocheńskiego 69, 40-847 Katowice).
IN-DESIGNER DAMIAN PIŁAT - 2017-01-12 - Katowice (śląskie)

BLACHARZ-LAKIERNIK - 2 500 - 3 500 PLN

Demontaż i montaż części karoserii Naprawa uszkodzeń nadwozipojazdów Obsługa specjalistycznych urządzeń Lakierowanieelementów pojazdów, praca w godz. 7-15
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 1 057,6 PLN

Szkolenie BHP,ppoż. i stanowiskowe, pomoc dzieciom w spozywaniu posiłków, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, ubieraniu, rozbieraniu, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie sie dziecmi podczas zabaw
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT DS KONTROLI JAKOŚCI - od 2 300 PLN

kontrola procesu produkcji od surowca do gotowego produktu, kontrola i ocena przestrzegania w zakladzie zasad GMP,GHP, rekontrola prawidlowości funkcjonowania i utrzymania systemu jakości w zakładzie, tworznie zestawień, raportów, analiz , pobieranie prób do badań
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k. Oddział w Ostródzie - 2017-09-08 - Morliny (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 2 500 PLN

pomoc w montażu i naprawach elektrykowi
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Trąbki (mazowieckie)