ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZARZĄDU Opole oferta pracy Nieruchomości Mediator Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa programów branżowych, analizy rynkowe, prowadzenie i kompletacja dokumentacji, skanowanie, przygotowywanie szkoleń i kursów licencyjnych, obsługa klientów w biurze, prowadzenie korespondencji z klientami, pozyskiwanie dokumentów transakcji z urzędów.
Data publikacji: 2020-10-07
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Nieruchomości Mediator Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kośnego 13/2, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa programów branżowych, analizy rynkowe, prowadzenie i kompletacja dokumentacji, skanowanie, przygotowywanie szkoleń i kursów licencyjnych, obsługa klientów w biurze, prowadzenie korespondencji z klientami, pozyskiwanie dokumentów transakcji z urzędów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent dyrektora
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Podstawowa obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Nieruchomości Mediator Polska Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7543092961
danePracodawcy_regon: 361382909
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 10, 45-054 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334302
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5aadf092b7a84863de5711c3d85a6c1f
Podobne oferty pracy
-
Kancelaria Adwokacka dr Marek Kazimierz Zalewski - 2017-04-12 - Kościerzyna (pomorskie)
Wsparcie sprzedaży, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów, przestrzeganie obowiązujących standardów prowadzonych rozmów oraz korespondencji, rejestrowanie informacji, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, przekazywanie informacji oraz ścisła współpraca ze specjalistami ds. sprzedaży, udzielanie informacji na temat dostępności produktów oraz promocji, obsługa systemu sklepu internetowego w wyznaczonym zakresie, budowanie pozytywnego wizerunku firmy i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, raportowanie biezaćych wyników pracy. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2016-06-16 - Raszyn (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie archiwum zakładowego.Wynagrodzenie + dodatek stażowy + dodatek służbowy.
Delegatura Krajowego Biura Wyborczego w Krakowie - 2020-09-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, badania słuchu, dobór i sprzedaż aparatów słuchowych
AUDIONOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Świdnik (lubelskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznej, praca powyżej 3 metrów na rusztowaniu, montaż koryt kablowych, kierowanie samochodem służbowym (kat. "B"), obsługa elektronarzędzi (wiertarka, wkrętarka, szlifierka, wyrzynarka)
FU ELEKTRYK Andrzej Wójcik - 2016-12-02 - Pisarzowice (śląskie)
rekrutacja pracowników, kontakt z klientem, przygotowywanie umów (na wzorach), kontakt z pracownikami posługującymi się językiem ukraińskim
Partner Temps Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-01-17 - Piaseczno (mazowieckie)
umiejętność obróbki okien po montażu, doświadczenie na ww stanowisku,
ARTEX Artur Śron - 2016-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Asystent specjalisty ds. technologii
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Żabno (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna sekretariatu, prowadzenie i nadzorowanie terminarza, rezerwacja biletów lotniczych i hoteli, przygotownie sprawozdań z posiedzeń zarządu, zgłaszanie zmian do krajowego rejestru ksiąg wieczystych, pozyskiwanie zleceń i zapytań ofertowych, przygotowanie ofert, przygotowanie dokumnetów i wysyłka do klientów, redagownaie pism reklamowych i innych dokumentów handlowych kierowanych do firm i innych instytucji polskich i zagranicznych, archiwizowanie dokumnetów spółki, zarządzanie korespondencją spółk, tłumaczenie pism spotakań z kontrahentami zagranicznymi
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2016-10-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie, niepełne wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera (MS Office); umiejętność obsługi urządzeń biurowych, um. asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; zakres obowiązków: kompletacja dokumentacji produkcyjnej, obsługa zamówień, kontakt z produkcją, kontrola wyrobu, prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Pyskowice (śląskie)
pomoc administracyjno-biurowa; organizacja dokumentacji; prowadzenie akt osobowych pracowników. Poszukiwanie pracowników do pomocy biurowej z Uzbekistanu.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Skawina (małopolskie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 606-214-758
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Gniszewo (pomorskie)
- wsparcie, opieka i pielęgnacja uczestników PŚDS- uczestnictwo w zespole wspierająco-aktywizującym- realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego dla uczestników zajęć, w tym prowadzenie zajęć z zakresu między innymi: treningu umiejętności samoobsługi, treningu pielęgnacyjnego i higienicznego, zaradności życiowej i funkcjonowania w codziennym życiu, treningu umiejętności spędzania czasu wolnego, - dokonywanie, we współpracy z pozostałą kadrą, okresowej oceny wyników postępowania wspierająco-aktywizującego
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W WYSZKOWIE - 2019-04-16 - Wyszków (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji i korespondencji w języku chińskim, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej, rejestrów i ewidencji czasu pracy.
TESCO (POLSKA)SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Grajewo (podlaskie)
pomoc w administracji, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, przygotowanie dokumentów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, uzgadnianie rozrachunków, wprowadzanie danych do systemu księgowego, wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, sporządzaniu zestawień i raportów w programie Excel
HURTOWNIA ROLNO-OGRODNICZA JANIAK - 2018-08-02 - Milejów (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i laboratoryjnychPraca w godzinach 5-21, praca na dwie zmianyMiejsce pracy: Wrocław, ul. Opolska,Praca na czas określony: 1 rokKontakt kandydatów z pracodawcą: Barbara.Klin (at) diag.plsala B
Diagnostyka sp. zo.o. - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczycielkę oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia, oferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Sosnowiec (śląskie)
KOORDYNOWANIE AKCJAMI RATOWNICZYMI NA MORZU
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-03-08 - Gdynia (pomorskie)
1) wsparcie działań podejmowanych przez doradcę handlowego,2) pomoc w poszukiwaniu i pozyskiwaniu kontaktów handlowych, kontrahentów, 3) przygotowywanie dokumentacji na potrzeby działu sprzedaży pod nadzorem doradcy handlowego,4) udział w sporządzaniu raportów i sprawozdań,5) bieżąca i terminowa obsługa poczty elektronicznej,6) utrzymywanie partnerskich stosunków w ramach kontaktów służbowych,7) terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych,
Firma"Bajcar" Bronisław Bajcar - 2016-09-30 - Słupsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa Klientów Zagranicznych, ścisła Współpraca z Account Managerem, koordynowanie realizacji zamówień, komunikacja z Klientami w języku niemieckim oraz angielskim (kontakt mailowy oraz telefoniczny), bałość o wysoki standard obsługi klienta. Praca od pon. do pt., godzina rozpoczęcia pracy miedzy 8:30 a 9. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto do uzgodnienia.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizację- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego- kontakt z Klientem (telefoniczny, e-mailowy)- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych- obsługa urządzeń biurowych- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy biura (m.in. zakupy)- dbanie o wizerunek biura
Alfa Strategy Sp. z o.o. - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Inwentaryzowanie pomieszczeń mieszkalnych oraz komercyjnych. Projektowanie mebli kuchennych. Projektowanie wnętrz. Projektowanie elewacji budynków mieszkalnych i komercyjnych. Obsługa klienta. Przygotowywanie kosztorysów. Dbanie o ekspozycję w showroomie. Praca w Centrum Handlowym Załęże. - Wynagrodzenie: 2485 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + niektóre soboty i niedziele (według grafiku). Wymagana ukończona szkoła policealna - DEKORATORSTWO WNĘTRZ lub PROJEKTOWANIE WNĘTRZ lub wykształcenie wyższe - ARCHITEKTURA WNĘTRZ. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu Corel Draw. Znajomość programu wizualizacyjnych 3D. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu Corel Draw. Znajomość programu wizualizacyjnych 3D. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-18:00) (32-411-88-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Feliksa Bocheńskiego 69, 40-847 Katowice).
IN-DESIGNER DAMIAN PIŁAT - 2017-01-12 - Katowice (śląskie)
Demontaż i montaż części karoserii Naprawa uszkodzeń nadwozipojazdów Obsługa specjalistycznych urządzeń Lakierowanieelementów pojazdów, praca w godz. 7-15
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Szkolenie BHP,ppoż. i stanowiskowe, pomoc dzieciom w spozywaniu posiłków, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, ubieraniu, rozbieraniu, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opiekowanie sie dziecmi podczas zabaw
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kontrola procesu produkcji od surowca do gotowego produktu, kontrola i ocena przestrzegania w zakladzie zasad GMP,GHP, rekontrola prawidlowości funkcjonowania i utrzymania systemu jakości w zakładzie, tworznie zestawień, raportów, analiz , pobieranie prób do badań
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k. Oddział w Ostródzie - 2017-09-08 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
pomoc w montażu i naprawach elektrykowi
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Trąbki (mazowieckie)