ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Września oferta pracy Amwin Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: • samodzielne prowadzenie sekretariatu,• witanie gości oraz dbanie o ich komfort podczas wizyty w siedzibie firmy,• przyczynianie się działaniem i zaangażowaniem do tworzenia pozytywnego wizerunku firmy• organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych,• obsługa poczty elektronicznej oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,• kontrola stanu artykułów niezbędnych do funkcjonowania biura,• dbałość o estetyczny wygląd biura.
Data publikacji: 2021-03-22
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: Amwin Sp. z o.o. Sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 1 D, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• samodzielne prowadzenie sekretariatu,• witanie gości oraz dbanie o ich komfort podczas wizyty w siedzibie firmy,• przyczynianie się działaniem i zaangażowaniem do tworzenia pozytywnego wizerunku firmy• organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych,• obsługa poczty elektronicznej oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,• kontrola stanu artykułów niezbędnych do funkcjonowania biura,• dbałość o estetyczny wygląd biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3030
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poszukujemy osoby, która:• charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą, miłą aparycją i dobrą prezencją, • jest komunikatywna, dokładna, sumienna i potrafi dobrze zorganizować swój czas pracy, • zna zasady savoir-vivre,• jest tegorocznym absolwentem bądź w trakcie realizacji studiów,• posiada czynne prawo jazdy kat. B,• porusza się sprawnie w pakiecie Microsoft Office (Word, Excel).
Nazwa pracodawcy: Amwin Sp. z o.o. Sp. k.
danePracodawcy_nip: 7891733913
danePracodawcy_regon: 301395304
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Kaliska 1 D, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mail pracodawcy:rekrutacja (at) amwin.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: wrzesiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3030
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Września
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0971637
Ulica pracodawcy: Kaliska
Numer budynku pracodawcy: 1 D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2021
Data dodania oferty pracy: 22.03.2021
Oferta pracy ważna do: 11.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81c053b949e6ae0a6c46faba1e85a2ed
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy sporządzaniu pism, zestawień, sprawozdań. Pomoc przy archiwizacji dokumentów. Rozliczanie delegacji pracowniczych.Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane wyższe w obszarze ekonomia, administracja, rachunkowość, finanse).
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Strzelin (dolnośląskie)
Wystawianie faktur sprzedaży, prowadzenie ewidencji faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, prowadzene ewidencji i rejestrów pomocniczych, obsługa systemu obiegu dokumentów DMS, wsparcie działu księgowego w bieżącej pracy.
Polska Kompania Leasingowa Sp.z o o. - 2019-08-06 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie projektów branży architektura, wizualizacje architektoniczne, animacje.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku Pracownik Administracji Technicznej (Technical Admin) wymaga biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka koreańskiego w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Korei Południowej). Osoba zatrudniona na stanowisku Pracownik Administracji Technicznej (Technical Admin) ma za zadanie m.in.: - kierowanie pracą małych zespołów pracowniczych;- obsługiwanie sprzętu i urządzeń techniki biurowej;- kontrolowanie i zakup materiałów i innych zasobów;- wykonywanie prac organizacyjnych związanych z prawidłową pracą biura.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Żagań (lubuskie)
Obsługa klienta, rozmieszczanie towaru na półkach w sklepie i magazynie, zapoznanie z asortymentem oraz z zasadami ekspozycji
CCC S.A. - 2020-01-09 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa instrumentów geodezyjnych, urządzeń pomiarowych, wykonywanie pomiarów terenowych, opracowywanie wyników pomiarów, sporządzanie oreratów technicznych.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Prudnik (opolskie)
współpraca z kontrahentami, pozsykiwanie klientów, negocjacje
GREEK TRADE sp. zoo - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Efektywna sprzedaż produktów, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży, wsparcie klienta.Praca na jedną zmianę od 8-16.Wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętej sprzedaży.
SAMDEX sp z o.o. - 2018-01-11 - Mielec (podkarpackie)
KOORDYNOWANIE AKCJAMI RATOWNICZYMI NA MORZU
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2017-07-19 - Gdynia (pomorskie)
-Mile widziana książeczka sanepidowska.
CYKORIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Krapkowice (opolskie)
przygotowywanie posiłków i dańdbałość higienę stanowiska pracy i powierzone mieniewykonywanie poleceń przełożonegoprzyjmowanie zamówień od klientaprzyjęcie towaru i inne
P.P.H.U. "WYROBEK" Agnieszka Łukowicz - 2018-09-18 - Brzeszcze (małopolskie)
asystent protetyka słuchu
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Leżajsk (podkarpackie)
wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami nepalskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Jabłonowo (mazowieckie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Zawiercie (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Łochów (mazowieckie)
koordynowanie prac, raportowanie, kompletowanie dokumentów, kontakt z dostawcami chińskojęzycznymi, planowanie, analizowanie budżetu, obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca z ludźmi potrzebującymi wsparcia i pomocy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Żary - 2017-04-07 - Żary (lubuskie)
wspieranie działu sprzedaży (wyroby metalowe); wykonywanie kalkulacji-wyceny; przygotowywanie ofert handlowych, kompletowanie dokumentacji
VENEZIA OGANOWSKA NACHIŁO SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
współpraca z kierownikiem projektu i realizacja zadań niezbędnych do prawidłowgo funkcjonowania biura projektu
ILF CONSULTING ENGINEERS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Police (zachodniopomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. Wprowadzanie faktur do rejestru VAT, pomoc przy prowadzeniu KPiR i ksiąg handlowych, wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego, tworzenie raportów, zestawień, podsumowań wypełnianie formularzy podatkowych, sporządzanie sprawozdań księgowych, pomoc przy zgłaszaniu / wyrejestrowaniu pracowników, pomoc przy wystawianiu faktur
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
opieka nad dziećmi, planowanie zajęć, pomoc w karmieniu dzieci
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
spawanie czarnej stali, spawanie stanowiskowe, spawanie elementów rury do siłowników hydraulicznych
KAMEX Sp. z o.o. - 2019-08-12 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości.CV prosimy przesyłać na adres email: tax (at) cr.pl
Biuro Rachunkowe "TAX" Wojciech Grabowski - 2019-05-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
realizacja zadań administracyjno - biurowych (prowadzenie i archiwizacja dokumentacji, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa rozmów telefonicznych, samodzielne przygotowanie pism zgodnie z poleceniami przełożonego), przygotowywanie raportów i analiz, dbanie o prawidłowe i terminowy obieg dokumentacji, kompleksowe wsparcie przełożonego i współpracowników z innych działów w codziennych zadaniach, organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych krajowych (w tym rezerwacja lotów, hoteli), zaopatrzenie biura (art. biurowe, spożywcze itp.), godne reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek, dbanie o dobrą komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Zabrze (śląskie)
biegła znajomość tworzenia rysunków w programie CAD
"STUDIO PROJEKTÓW BUDOWLI INŻYNIERSKICH "ANASTAT" ADAM KATA-SPÓŁKA JAWNA" - 2019-05-02 - Rzeszów (podkarpackie)
znajomość zakupionych towarów, negocjacja cen towarów, zakup towarów od dostawców z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
opieka nad dziecmi w wieku 3, 4, 5 lat: pomoc w organizacji dnia oraz imprez przedszkolnych; dbanie o czystość w salach oraz na terenie przedszkola, pomoc przy posiłakch, pomoc przy przebieraniu oraz ubieraniu dzieci
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomcy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PUCKU - 2020-02-13 - Puck (pomorskie)