ASYSTENT DS. LOGISTYKI Mała Wieś oferta pracy AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie łańcucha dostaw, kontrola stanów magazynowych, spółpraca z działem sprzedaży i zakupów, współpraca z klientami i dostawcami firmy, bieżaca organizacja wysyłek i zarzadzanie transportem, kontrola kosztów transportu o rozliczenia. Zapewnienie realizacji wysyłek zgodnie z harmonogramem, współpraca logistyczna z sieciami handlowymi.
Data publikacji: 2020-10-20
Lokalizacja: Mała Wieś (mazowieckie)
Pracodawca: AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-622 Mała Wieś, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie łańcucha dostaw, kontrola stanów magazynowych, spółpraca z działem sprzedaży i zakupów, współpraca z klientami i dostawcami firmy, bieżaca organizacja wysyłek i zarzadzanie transportem, kontrola kosztów transportu o rozliczenia. Zapewnienie realizacji wysyłek zgodnie z harmonogramem, współpraca logistyczna z sieciami handlowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mała Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1406
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Belsk Duży
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik logistyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność podejmowania decyzji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office, EXEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obiegu dokumentów magazynowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi systemu My Raben
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności analityczne, organizacyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik logistyk*
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5252832228
danePracodawcy_regon: 38676389400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
MIKOŁAJA KOPERNIKA 5/LU8, 00-367 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: MIKOŁAJA KOPERNIKA
Numer budynku pracodawcy: 5
danePracodawcy_nrLokalu: LU8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333107
Zawód wykonywany przez pracownika: technik logistyk*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.10.2020
Oferta pracy ważna do: 10.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc5472b15524524f26e19283bf6c87da
Podobne oferty pracy
sporządzanie dokumentacji i korespondencji w języku chińskim, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kwalifikowanie dowodów księgowych, uzgadnia nie kont, przygotowywanie danych do sprawozdawczości.
SULIMAR Sp. z o. o. - 2016-01-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
weryfikacja, segregacja i księgowanie dokumentów, numerowanie, archiwizowanie dokumentów, wyliczanie i prowadzenie rejestrów księgowych , sporządzanie zestawień i weryfikacja rejestrów, prowadzenie akt osobowych, zapoznanie się z naliczaniem wynagrodzeń i ZUS, wyliczanie podatków oraz deklaracji VAT, zapoznanie się z programami księgowo - kadrowymi.
kontakt przez PUP - 2020-09-24 - Pszczyna (śląskie)
asystowanie lekarzowi przy zabiegach medycznych, czynności porządkowe
MORZE UŚMIECHU DOROTA JASIECKA - 2016-04-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, wupełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych. Tłumaczenie pism i sporządzanie wzorów korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
Kancelaria Podatkowa PROFIT S.C. - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów firmy, pracowników, sekretariatu i występujących spraw administracyjnych
RE-Bau Sp z o.o. - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)
Promowanie i wprowadzanie na rynek produktów marki Alpinus Medica, promowanie produktów w środowisku medycznym, przygotowywanie oferty handlowej dla klientów.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Tarnów (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych ,wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska ,prowadzenie rozmów z kandydatami, selekcja aplikacji ,tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów,nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Błonie (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zakres obowiązków okresljaa przepisy art.175 par. 2 i 3 ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku- Prawo o prokuraturze ( Dz.U. z 2016 r. poz.177 z póżn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 suerpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów i starszych asystentów prokuratorów ( Dz.U z 2016 r. poz. 1260)
PROKURATURA REGIONALNA W RZESZOWIE - 2017-01-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Wsparcie pracy projektanta w zakresie projektowania sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
FIRMA INŻYNIERSKA ALL-PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-06-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wykonywaie zabiegów na twarz, ciałomanicure, pedicuremikrodermabrazja, kwasy, parafina, woskowanie oraz wszelkie zabiegi związane z kosmetykątwarzy i ciała
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Księgowanie firm (KPIR oraz księgi rachunkowe), obsługa kadrowo płacowa, przygotowanie pism urzędowych, archiwizacja dokumentów, kontakt z klientami.
SALSOFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kontaktów handlowych z klientami firmy, w tym:wykonywanie uzgodnień z klientami i partnerami handlowymi w ramach zawieranych umów, porozumień, kierowanych ofert i przyjmowanych zamówieńopracowywanie ofert.
DAM-ROB S.A. Zalewo - 2018-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.Możliwość pracy również w wymiarze 1/2 lub 3/4 etatu.
RACIBÓRZDIS Sp. z o.o. Market E.Leclerc - 2019-12-17 - Racibórz (śląskie)
Opiekun w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej w Kwietniewie. STAŻ z Funduszu Pracy - stypendium stażowePomoc w prowadzeniu zajęć wspierająco-aktywizujących z uczestnikami,
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kwietniewo (warmińsko-mazurskie)
według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
umiejętność szycia na maszynach: owerlok dwuigłówka
Firma Handlowo-Usługowa "M&M" Marek Karczmarczyk - 2020-10-19 - Sosnowiec (śląskie)
Pomoc w organizacji pracy kadrowo-płacowej; wsparcie administracyjne biura; kontakt z pracownikami; nadzór nad dokumentami firmowymi; odbieranie poczty oraz połączeń telefonicznych; przygotowywanie projektów maili oraz pism; obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków ( Word, Excel ), wykonywanie różnych zadań organizacyjnych i koordynacyjnych, na przykład organizowanie spotkań, sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.Mile widziana znajomość języków obcych, w szczególności angielskiego oraz albańskiego ( z uwagi na zatrudnianie przez spółkę cudzoziemców ) na poziomie dobrym.
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, utrzymanie czystości w sklepie
Anna Czaja "ANNA" - 2015-11-30 - Kalety (śląskie)
pomoc księgowa w języku ukraińskim, obsługa podmiotów ukraińskich, naliczanie wynagrodzeń i przygotowanie pism i wniosków w j.ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Swarzędz (wielkopolskie)
Wykonywanie obliczeń statyczno – wytrzymałościowych stalowych konstrukcji wsporczych, wykonywanie analiz kosztowych zaprojektowanych konstrukcji, wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych
VALMONT POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Zabrze (śląskie)
Konserwacja terenów zielonych (koszenie trawy), prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2020-07-23 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa autoklawu, samodzielne prowadzenie profilaktyki stomatologicznej, lakowanie, piaskowanie oraz usuwanie kamienia nazębnego.
KARE-DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-28 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
pomoc nauczyciela
Publiczna Szkoła Podstawowa w Kępie Celejowskiej - 2016-11-04 - Celejów (mazowieckie)